Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.quote:
Al die negers lijken op elkaar johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het lijkt zn neef wel![]()
-edit- dacht dat het Davids was![]()
Als je de verdediging en het middenveld goed versterkt kun je er wel op voorruit gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Mooie prijs, 18 miljoen. Denk alleen dat fnoord voor dat geld nooit een gelijkwaardige vervanger kan kopen en er altijd op achteruit zal gaan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
Ja, en? Dat komt dus doordat Feijenoord geen vertrouwen heeft gehad bij het onderhandelen, lul toch niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:09 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Feyenoord stortte in omdat de spelers op hun tenen liepen en er te weinig goede middenvelders op de bank zaten. Dat is een feit.
Ono en Ghaly was het verstandigste van Feijenoord in jaren. Op dat tweede punt zit je alleen maar te speculeren. Lekker simpel van je. Dat is het enige wat je doet, uitgaan van allerlei dingen zonder dat je weet of het waar is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Nog geen partij gespeeld volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:24 schreef Kaap het volgende:
Hoe doet Ghaly het trouwens bij zijn nieuwe club?
DK is een goede spits maar nog belangrijker een speler die het hele team op sleeptouw kan nemen en net dat beetje extra kan geven om toch die ene goal te maken, een echte werker dus die 110% geeft als het nodig is. Nevland zou een leuke vervanger zijn als spits, maar die tweede taak zie ik hem niet vervullen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Terwijl je dan toch in het gehele aspect voorruit kan gaan (dmv versterkingen)
EDIT:
Great minds ... blabla...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nog niks gespeelt
Serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nog geen partij gespeeld volgens mij
Dat is al eens eerder goed gegaan jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Door die blessure gepasseerd denk ik?
We moeten Tomasson halen en dan een duo vormen met Pierre![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:17 schreef daaaaan het volgende:
Ten eerste hadden ze Ono en Ghaly dan nooit moeten laten gaan en ten tweede hadden ze dan harder moeten onderhandelen en meer opties achter de hand moeten hebben.
Zou Ruud Heus nog willen backen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef twi het volgende:
Ik zou dan Bosvelt ook maar halen. En Paauwe.
Lijkt me toch echt iets slimmer om dat geld te steken in een nieuw team, in plaats van oude glorie.
Grote handen heb jij of een slecht geheugenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ono kom op man, de goeie wedstrijden van hem zijn op 1 hand te tellen, de laatste 2 jaar heb je bijna niks aan hem gehad
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou Ruud Heus nog willen backen?![]()
Niet overdrijven, hè. Alleen het jaar van de UEFA cup winst heb ik van hem kunnen genieten. Daarna was het weinig soeps meer...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
van Gobbel kan het geld wel gebruiken, ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:52 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
How about Van Gobbel... en De Wolf (die is het dansen nu wel beu)
Hebben we meteen iemand in huis die PSV aanpakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:45 schreef Kaap het volgende:
Tomasson vind ik niet eens zon heel slecht idee
Hebben ze niet nodig...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef zjroentje het volgende:
Wel genoeg snelheid dan voorin.
quote:Janssen weer in gesprek met Feyenoord, Ook de Cler bezig met een contract
donderdag, 17 augustus 2006
Nu Dirk Kuijt verkocht is liggen de keuzes open die eerder te duur waren, zo kunnen wij uit betrouwbare bronnen vermelden dat de zaakwaarnemers van: V.Bronckhorst,Janssen,De Cler en Tomasson weer aant informeren zijn en ook zou Feyenoord vooral hengelen naar de diensten van Tomasson en Janssen, zij zouden vervangers zijn voor de respectievelijke Patrick Paauwe en Dirk Kuijt.
Gio en Oranje-Debutant Janssen zouden gehaald worden voor de breedte.
(Dit kunnen wij niet melden met 100% zekerheid)
Laast Aangepast ( donderdag, 17 augustus 2006 )
www.fifaweb.comquote:Nevland wordt door Feyenoord medisch gekeurd
donderdag, 17 augustus 2006
Rotterdam - Uit enige bronnen hebben wij vernomen dat de Noor Erik Nevland vandaag of morgen medisch wordt gekeurd, de Groninger zou daarna een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. De transfersom zou tussen de 2 en 3 miljoen liggen.
Vanmiddag of morgen geven we meer informatie, hou de site dus in de gaten
Eerder een kutbeleid van Feyenoord, waren die berichten maar waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
www.fifaweb.comquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutsite:
[..]
[..]
www.fifaweb.com![]()
Wat ga je nu met dat boekje doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
ZO net terug uit Limburg, onderweg in de trein nog op radio 1 interview gehoord met Zaakwaarnemer Kuyt, Peter Bosz en Chris Woerts,
Dag Dirk
R.I.P
Frutosquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijn!
Zelf heb ik die gast nooit zien spelen eerlijk gezegt
Ask Jorien.. hij is fan van die gozer
www.fifaweb.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
www.fifaweb.com
This page is parked free, courtesy of GoDaddy.com
?
Maar goed, slaat natuurlijk nergens op. Als we van elke kutsite die niemand kent hier berichten posten zit dit topic snel vol.
De laatste jaren heeft hij toch niks meer gepresteerd? De 1e seizoenen was het een topper waarvan ik dacht dat hij het ver zou schoppen, heeft hij op het WK überhaupt gespeeld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grote handen heb jij of een slecht geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |