Spakenburg toch ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.
Dan valt er niet veel te juichen. Tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.
Ik kijk ook altijd Europese wedstrijden van Ajax en PSV, maar daarom hoop ik nog niet dat ze winnen (ok, bij PSV maakt het me niet uit, Ajax moet verliezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk echter wel wedstrijden van andere Nederlandse ploegen, puur voor het voetbal.
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal, alleen om Ajaxquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweerGoed voor het nederlands voetbal werd me ooit eens verweten
Weet het niet zeker, denk dat Ajax individueel nog steeds meer klasse heeft, maar dat is meer de verdienste van Ajax dan slecht van Feyenoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben we Timmer, Green, Guzman en waarschijnlijk Tymo die beter zijn op hun posities dan dat ajax heeft.
HAHAHAHAHhahhaahahahHHAHHhahAHHAAHhahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan valt er niet veel te juichen. Toch
...en the dark raverquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal, alleen om Ajax![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
Leuke lijst, maar Kuyt staat hier voor 15 in terwijl 18 wordt gespeculeerd. Maar wat de andere club betaald is helaas niet hetzelfde als wat Feyenoord krijgt. Er zitten allemaal extra graaiers bij dus het te besteden bedrag ligt iig lager.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Ghaly (Tottenham) 2.700.000
Jackson de Coelho (Getafe) 1.000.000
Kalou (Chelsea) 8.000.000
Kuyt (Liverpool) 15.000.000
Lazovic (Vitesse) 1.500.000
Loovens (Cardiff) 400.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Ono (Urawa Red Diamonds) 2.500.000
Ostlund (Southampton) 500.000
Paauwe (Valenciennes) 400.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Zuiverloon (Heerenveen) 700.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
Verkoop: 34.200.000
Aankoop: 7.000.000
En Song is ook nog voor 2mln vertrokken geloof ik
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben voor Feyenoord en niet 'voor het Nederlandse voetbal'. Als Ajax of PSV er voor zorgen dat NL weer een extra CL plek krijgt is dat leuk, maar ik kan er geen traan om laten als ze uitgeschakeld worden hoor.
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkorenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ajachieden:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
wat gaat dat topic hard
geen zin om terug te lezen, kan iemand ff samenvatten
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geef geen REET om het nederlandse voetbal
Kuyt weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
wat gaat dat topic hard
geen zin om terug te lezen, kan iemand ff samenvatten
Nee, DAT is pas kortzichtig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkoren![]()
Ja en salarissen zijn niet meegerekend, maar om een globaal ideetje te krijgen, lijkt er toch wel wat klaar te liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Leuke lijst, maar Kuyt staat hier voor 15 in terwijl 18 wordt gespeculeerd. Maar wat de andere club betaald is helaas niet hetzelfde als wat Feyenoord krijgt. Er zitten allemaal extra graaiers bij dus het te besteden bedrag ligt iig lager.
Ga gewoon weg als je niks te melden hebt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kuyt weg.
Feyenoord naar rechter rijtje.
010 juicht niet voor 020, dus juichen ze helemaal niet.
Dat was 3 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik geef het op, daar valt geen rede in te praten. Dat mag iemand anders proberen. Jullie zijn zeker van die mannetjes die de open dag ook zo vreselijk verziekten met die leuke spreekkoren![]()
Daar is iedereen het hier wel over eens denk ik. Op D-K na dan, maar dat is toch een kneus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Calciumdude het volgende:
je hoeft als Feyenoord supporter niet elke wedstrijd kenbaar te maken dat je tegen ajax bent, niet iederee is daarvan bewust..
bewaar die spreekkoren voor de onderlinge wedstrijden , veel beter toch.
Komt ook minder gefrusteerd over...
Hup Feyenoord .... !!!
ik juich ook niet voor m'n aartsvijand hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Jezus, ik ga nog voor cart opkomen ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
En dat noem ik nou een schoolvoorbeeld van hypocriet gedrag.quote:
Da's 2xquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Dirk Kuyt verblijft donderdag in Liverpool voor zijn medische keuring en om de laatste details van zijn contract af te ronden. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Hoezo 18 milj.
Dat beweren de media die het bericht gisteravond al hadden. Zal ongetwijfeld wel kloppen hoor, dat Feyenoord er geen mededeling over doet wil niet zeggen dat niemand het weet. Hoezo, hoop je sitekem dat Feyenoord een stuk minder heeft ontvangenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Dirk Kuyt verblijft donderdag in Liverpool voor zijn medische keuring en om de laatste details van zijn contract af te ronden. Feyenoord en Liverpool doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Hoezo 18 milj.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Als een Feyenoorder juicht voor het Europees succes van Ajax vind je het goed, maar als een Ajacies juicht voor Feyenoords Europees succ6, dan keur je het af.
Heel zielig.![]()
Zat ik me ook alweer dood aan te ergeren, is uit opdracht van Jorien die nu weer kan doen wat ie wil.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Ik zeg toch gespeculeerd, anders lees je evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Mee eens ..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jezus, ik ga nog voor cart opkomen ook![]()
Jullie hebben gewoon een heel andere beleving van voetbal dan supporters zoals wij. Wij geven om de hele wereld precies niets, alleen om onze eigen club.
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand in de competitie zwaar anti een club is en het wel geweldig vind als diezelfde club het europees wel goed doet, dan neem je jezelf in de zeik.
Of je hamas roept staat daar los van. Dat is hetzelfde als die brainless apen die hamas roepen ook gelijk beschuldigen van rellen.
De telegraf kwam met die 18 miljoen euro, net als de VI en het AD kwam ook met zulk soort schattingen. Feyenoord doet nooit mededelingen over transfersommen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef patrickt37 het volgende:
Hoezo 18 milj.
Lekker kortzichtig, inderdaad. Wat TC03 zegt. Die mannetjes mogen ze van mij vanaf de nok van de Kuip naar beneden flikkeren. Heb er al net zo een hekel aan als jij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Het lijkt wel een A... topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Kaap het volgende:
Gaat trouwens hard hier, deze is bijna weer vol en is van vanochtend nog maar
Is Stein-Huysegems al geregistreerd, of wordt dat z'n nieuwe username?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier wel over eens denk ik. Op D-K na dan, maar dat is toch een kneus.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben blij dat er tenminste nog mensen zijn zoals ik.
Haal snel ff wat getrol wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:13 schreef Kaap het volgende:
Gaat trouwens hard hier, deze is bijna weer vol en is van vanochtend nog maar
ik denk Joonas_Kolkkaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Is Stein-Huysegems al geregistreerd, of wordt dat z'n nieuwe username?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
kansloze jood, ga op vakantie naar Auswitch ofzo
Waarschijnlijk wordt ie nu weer gebanned, zijn we weer even van hem af.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij kunt echt geen normale argumenten gebruiken in een discussie he? Zonde, want je kunt beter.
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt ie nu weer gebanned, zijn we weer even van hem af.
Jij bent af en toe echt een grote stakker met je opmerkingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.
Oe ahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
ED DE GOEY!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |