vraag dat maar aan Psv ... 3 miljoen salaris vroeg ie geloof ik...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Milevski zou trouwens geen gekke aankoop zijn, maar ik denk niet dat die zin heeft om naar Feyenoord te komen. Als ik Feyenoord was zou ik eens contact opnemen met Rijkaard, Saviola staat bij Barca weer eens op de verhuurlijst. (al denk ik dat Savi geen zin heeft om naar NL te komen, je kan het altijd proberen)
Zoals wie? Er liggen wat feiten (of je die leuk vind of niet):quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Cart_man het volgende:
Moet Feijenoord zijn grenzen verleggen naar een andere speler. Zo simpel ligt het. En dan wil ik niet dat Dikke Theo komt.
Taument, Blinker, de Wolf en natuurlijk Obiku niet te vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.
Toen zat jij nog in de luiers.
Hoeveel van de 34 miljoen euro mag Koeman besteden voor aankopen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Ghaly (Tottenham) 2.700.000
Jackson de Coelho (Getafe) 1.000.000
Kalou (Chelsea) 8.000.000
Kuyt (Liverpool) 15.000.000
Lazovic (Vitesse) 1.500.000
Loovens (Cardiff) 400.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Ono (Urawa Red Diamonds) 2.500.000
Ostlund (Southampton) 500.000
Paauwe (Valenciennes) 400.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Zuiverloon (Heerenveen) 700.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
Verkoop: 34.200.000
Aankoop: 7.000.000
En Song is ook nog voor 2mln vertrokken geloof ik
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
Stukkie van LN
Babos (NEC) 300.000
Ghaly (Tottenham) 2.700.000
Jackson de Coelho (Getafe) 1.000.000
Kalou (Chelsea) 8.000.000
Kuyt (Liverpool) 15.000.000
Lazovic (Vitesse) 1.500.000
Loovens (Cardiff) 400.000
Mtiliga (NAC) 250.000
Mulder (RKC) 250.000
Ono (Urawa Red Diamonds) 2.500.000
Ostlund (Southampton) 500.000
Paauwe (Valenciennes) 400.000
Sno (Celtic) 400.000
Snoijl (NEC) 300.000
Zuiverloon (Heerenveen) 700.000
Lucius (PSV) 1.500.000
Huysegems (AZ) 2.500.000
Vlaar (AZ) 2.500.000
Timmer (AZ) 500.000
Verkoop: 34.200.000
Aankoop: 7.000.000
Ik las gister dat Obiku voor de joden had gejuichtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
Taument, Blinker, de Wolf en natuurlijk Obiku niet te vergeten
Vind jij, ik niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
Feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Topspelers zijn sowieso niet haalbaar, dus ik zie het probleem niet.quote:Feyenoord speelt geen CL, dit is voor veel topspelers een pré
Kunnen ze wel, willen ze niet.quote:Feyenoord heeft wel een groot bedrag nu overgehouden aan dirk maar zal een groot salaris niet kunnen betalen
Tijd zat.quote:De transfermarkt loopt op zijn einde
Daar zal Feijenoord vast wel oplossingen voor hebben. Zie nog steeds het probleem niet.quote:Hiermee vallen de al gevestigde spelers af, zijn er spelers (middenvelder/spits) te vinden die nog niet door andere clubs zijn opgemerkt voor weinig geld die echt toegevoegde waarde hebben voor Feyenoord (zoals dirk en tsjoek)?
Denk/hoop ik niet. Bovendien hebben ze ook miljoenen aan salaris bespaard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .
Hoe kan je dit in godsnaam een feit noemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
- feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)quote:
Kunnen ze niet, daar is de begroting op termijn niet groot genoeg voorquote:Kunnen ze wel, willen ze niet.
ok....ik wel en ik hang niet eens jullie club aanquote:Daar zal Feijenoord vast wel oplossingen voor hebben. Zie nog steeds het probleem niet.
* Doopy-X- klaagt je aan voor smaad en valsheid in geschriftequote:Leuk dat je Feijenoord met een hoofdletter F schrijft.![]()
Hij moet gewoon zijn mond houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
(van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Heeft'ie al eerder gezegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Man, die niet zo triest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik las gister dat Obiku voor de joden had gejuicht![]()
Juichen voor ajax is echt het laatste wat ik in mijn leven zal doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
IK ben al 21 jaar Feyenoordsupporter, dat is me er met de paplepel ingegoten, maar ik heb toen ook gejuicht voor Ajax. Voor het Nederlandse voetbal was het gewoon erg goed dat Ajax won, dat trieste gedoe moeten we maar eens mee ophouden.......slaat werkelijk nergens op.
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
IK ben al 21 jaar Feyenoordsupporter, dat is me er met de paplepel ingegoten, maar ik heb toen ook gejuicht voor Ajax. Voor het Nederlandse voetbal was het gewoon erg goed dat Ajax won, dat trieste gedoe moeten we maar eens mee ophouden.......slaat werkelijk nergens op.
Idd, het wordt weleens overdreven. In 2002 hoopte ik ook dat Feyenoord de UEFA Cup pakte in plaats van die Duitsers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Dat was hij, ja. Spelers vertrekken en nieuwe spelers staan op. Maak me daar echt niet druk over.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat dirk een te grote invloed had op het presteren van feyenoord. Deze geluiden komen ook vanuit het team zelf (van hooijdonk die zegt dat de voorbereiding nu niets meer waard is)
Er is vast wel ruimte voor salarissen. Zijn immers tientallen spelers vertrokken van de zomer.quote:Kunnen ze niet, daar is de begroting op termijn niet groot genoeg voor
ik hoop voor Feyenoord dat het geen Nevland word.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Urquhart het volgende:
Wordt het nu Nevland, of wordt het een tropische verassing?
Ik snap best dat het voor spelers anders is dan supporters (al valt het me wel tegen van Gio), maar in die jaren polonaise gaan lopen omdat die club zon wedstrijd heeft gewonnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Lekkere supporter ben je dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Man, die niet zo triest.
Dat valt te lezen idd...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.![]()
![]()
Hoe zat dat ook alweerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
feyenoorders die voor Ajax juigen![]()
Ik moet de 1e echte Ajacied nog tegenkomen die heeft gejuigd voor jullie bij het halen van de uefa-cup.
Hulde![]()
Gejuicght is een groot woord , maar vond het wel top voor zequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik moet de 1e echte Ajacied nog tegenkomen die heeft gejuigd voor jullie bij het halen van de uefa-cup.
Hulde![]()
Je hebt nog een heel leven voor je om dat goed te makenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Alhoewel ik ook voor Ajax was toen voor de wereldbeker, maar er was ook niemand om mij op te voeden toen.![]()
![]()
quote:
De gaten die zijn ontstaan bij de aankoop van dezelfde spelers (bijvoorbeeld Lazovic).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met het overschot zal eerst wel een aantal gaten gedicht moeten worden voordat er weer aangekocht kan worden .
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Hulde![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Hulde![]()
Ik snap niet dat iedereen zo reageert ...quote:
Ik was 6 ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel leven voor je om dat goed te maken![]()
Die discussie kan je blijven voeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus jij juicht alleen voor Feyenoord in Europees verband?
Flikker toch op joh!![]()
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
Volgens mij is deze discussie al tig x gehouden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is toch mooi als een Nederlandse club een Europese prijs pakt. Ook ik, ras-ajacied, heb gejuicht en meegeleefd toen Feyenoord de UEFA cup won.
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen zo reageert ...
je moet als Feyenoord supporter niet altijd maar tegen Ajax zijn., ik bedoel wel dat je VOOR Feyenoord moet zijn..
Hamas , Hamas liedjes op de open dag zijn het voorbeeld van frustatie jegens ajax...
echt te triest voor woorden...
Pff, vind het wel beter zo, bijna geen Leen Huizer de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wel prachtig zijn als Lee Towers bij het afscheid van Kuijt You'll never walk alone komt zingen
Valt best mee. Paar jaar geleden ja, maar vorig jaar was het dirk die niet in vorm was en de rest wat het moest opknappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
- feyenoord hangt nu als los zand aan elkaar met het vertrekken van dirk, speler komt dus niet in een goed staand team waar hij zijn draai kan vinden
Dirk verdiende ook niet slecht voor onze begrippen, dus daar is ook ruimte voor vrijgekomen.quote:- feyenoord heeft wel een groot bedrag nu overgehouden aan dirk maar zal een groot salaris niet kunnen betalen
Truequote:- feyenoord speelt geen CL, dit is voor veel topspelers een pré
- de transfermarkt loopt op zijn einde
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik je echt iemand met een extreem korte blik. Als een Nederlandse club eht goed doet in Europa, dan zorgt dat voor publiciteit, dat zorgt weer voor nieuwe sponsors, die zorgen weer voor meer geld, dat zorgt weer voor nieuwe spelers en dat zorgt weer voor leuker voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.
Klopt, ik kijk echter wel wedstrijden van andere Nederlandse ploegen, puur voor het voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat men hier niet begrijpt dat Feyenoords NOOIT voor Ajax juichen. Dat is zo klaar als een klontje voor mij. En ik verwacht van Ajacieden ook niet dat ze meeleven als Feyenoord het goed doet in Europa.
Boeiend, ik ben voor Feyenoord en niet 'voor het Nederlandse voetbal'. Als Ajax of PSV er voor zorgen dat NL weer een extra CL plek krijgt is dat leuk, maar ik kan er geen traan om laten als ze uitgeschakeld worden hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik je echt iemand met een extreem korte blik. Als een Nederlandse club eht goed doet in Europa, dan zorgt dat voor publiciteit, dat zorgt weer voor nieuwe sponsors, die zorgen weer voor meer geld, dat zorgt weer voor nieuwe spelers en dat zorgt weer voor leuker voetbal.
Tuurlijk juich ik alleen voor Feijenoord in Europees verband. Ben toch godverdomme voor Feijenoord, niet voor FC Lutjebroek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben we Timmer, Green, Guzman en waarschijnlijk Tymo die beter zijn op hun posities dan dat ajax heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, 3 jaar geleden stonden we er helemaal dramatisch voor. Hadden de joden op elke positie een betere speler en de enigen met nog wat potentie waren Buffel en Ono. Dat was ook weer snel bijgedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |