Ze kunnen natuurlijk ook een spits kopen die erg op hem lijkt...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, geen discussie mogelijk met stressed out feyenoorders vannochtend.
Dan maar weer over de andere boeg, jammer![]()
Wanneer wordt de nieuwe elftalfoto gemaakt?
[afbeelding]
Over de andere boegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat ben jij een ongelovelijke sul zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
why? Ik heb geen hekel aan Dirk persoonlijk .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb meer Ajacieden Dirk geluk zien wensen dan Feyenoorders.
Vreemd volk blijft het toch...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb meer Ajacieden Dirk geluk zien wensen dan Feyenoorders.
Vreemd volk blijft het toch...
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
why? Ik heb geen hekel aan Dirk persoonlijk .
Same here, roep ook al de hele ochtend op tot een normale discussie maar ze zijn allemaal wat van de leg lijkt hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.
Maar ik zie Feyenoorders die "ik ben blij dat ie is opgerot" o.i.d. zeggen. Beetje vreemd...
Ga weg met je Gullit joh, dankzij hem zaten we met een karrevracht 13 in een dozijn spelers, die ons ook de nodige miljoenen gekost hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Achteraf een verkeerde keuze, maar toch was Gullit ambitieuzer qua karakter dan die lamlul die er nu zit. Het was alleen een trainer van niets helaas.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik zie Feyenoorders die "ik ben blij dat ie is opgerot" o.i.d. zeggen. Beetje vreemd...
Kan jij nog wat van leren Drooplul.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Dirk,
Ondanks dat je bij de Rotterdammers speelde wil ik je toch bedanken voor de werklust die je hebt laten zien. Doelpunten maken ging/gaat je ook makkelijk af.
Veel succes en plezier bij Liverpool.
DeTolk .
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is CM, die wil gewoon een beetje opvallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van jou vind ik het ook niet vreemd, ik ben ook Ajacied en heb Dirk ook succes gewenst, zo hoort het.
Ik zeg toch ook dat het als trainer een ramp was?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Kanker op met je Gullit joh, dankzij hem zaten we met een karrevracht 13 in een dozijn spelers, die ons ook de nodige miljoenen gekost hebben.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Same here, roep ook al de hele ochtend op tot een normale discussie maar ze zijn allemaal wat van de leg lijkt het
Dat zal nog moeilijker zijn dan een vedette halenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een spits kopen die erg op hem lijkt...
Lees nog even terug en zie mijn positieve reacties toen net bekend werd dat dirk verkocht was voor 18 miljoenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij nog wat van leren Drooplul.
Vond die nog wel geinigquote:
Ja joh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
dan bedoelden ze denk ik dat ze blij waren dat de soap voorbij is. Iemand die blij is dat Dirk weg is, is geen Feyenoorder.
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen johquote:
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen joh
Ik lul niet, jij had het vervelend gevonden als Kuyt 2 weken geleden had gezegd dat ie nog een jaar bij Feyenoord wil blijven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.
Kamaraden toch! Rustig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, lul gewoon niet als een achterlijke debiel.
Geef toe dat ik gelijk heb Doopyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu ook al onder elkaar ruzie maken????????
Inderdaad, dat hij er maar 25 mag maken dit seizoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, nu alles besloten is wil ik hier ook nog maar eens Dirk bedanken voor alle mooie momenten die hij ons heeft bezorgd. Ik zal hem iig nooit vergeten.
Veel succes in Liverpool Dirk! Het is je gegund.
Je bedoelt dan ook die 2e rangs-spelers die blij zijn om voor ons te spelen en er altijd 100% voor gaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker 2e rangs-spelers als Kolkka die al blij zijn dat ze bij UEFA Cup mogen spelen aanmoedigen joh
Tyft toch eens op, iedereen kotst je uit in het Feyenoord-topic en het enige wat je doet is 'confronteren'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Weer zo'n standaard reactie.....
Does ff rustig, ik snap dat de waarheid ff te confronterend is about Tsjoek maar dat hadden jullie zelf natuurlijk al kunnen bedenken.
Dirk hoort helaas net niet in dit rijtje thuis. Daarvoor had ie 1 of meerdere prijzen moeten winnen bij Feyenoord. Neemt niet weg dat het een van de beste spitsen is die we ooit gehad hebben, en een held natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening...
Ik persoonlijk gun Dirk dit , na alles wat hij bij/met Feyenoord heeft meegemaakt..
Dirk past in het rijtje Kindvall,Kiprich,van Hooijdonck.... (toevallig allemaal spitsen...)
maar ook Feyenoord - legendes ...
Dirk , we zullen je missen !!! Succes in Liverpool !
![]()
1 naam : Bosschaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoelt dan ook die 2e rangs-spelers die blij zijn om voor ons te spelen en er altijd 100% voor gaan?
Alleen sterren werkt ook niet nee.quote:Dat zijn dan eigenlijk de spelers die je een kampioen kunnen maken?
Zeg maar het type speler wat Real Madrid op dit moment mist?
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Calciumdude het volgende:
van Hooijdonck....
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dirk hoort helaas net niet in dit rijtje thuis. Daarvoor had ie 1 of meerdere prijzen moeten winnen bij Feyenoord. Neemt niet weg dat het een van de beste spitsen is die we ooit gehad hebben, en een held natuurlijk.
Ikke niet, ik had wat standpunten over de transfer van Tsjoek geplaatst maar dat mocht van niemand hier ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Geef toe dat ik gelijk heb Doopy![]()
Lijkt me een beetje laat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV in onderhandeling met Kromkamp'
Geschreven door Arjan van den IJssel op donderdag, 17 augustus om 10:55
Volgens het Britse boulevardblad The Sun is Jan Kromkamp op dit moment in Nederland, waar hij in onderhandeling is met PSV. De rechtsback staat onder contract bij Liverpool, maar naar verluidt mag hij voor zo'n twee miljoen euro vertrekken.
In de zomer van 2005 vertrok Kromkamp uit Nederland, AZ verkocht hem aan het Spaanse Villarreal, maar de transfer was geen succes. Na een half jaar verloste Liverpool hem, maar ook hier wist de rechtsback geen indruk te maken..
Liverpool probeert de 18 milj bij elkaar te krijgen
Ga gewoon eens normaal leren posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ikke niet, ik had wat standpunten over de transfer van Tsjoek geplaatst maar dat mocht van niemand hier ofzo
Vervelend niet, wel jammer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik lul niet, jij had het vervelend gevonden als Kuyt 2 weken geleden had gezegd dat ie nog een jaar bij Feyenoord wil blijven?
Mwah, daar durf ik nog wel vraagtekens bij te zetten (van inzet).quote:
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?quote:
Kunnen toveren als de tovenaar uit Tatabanjaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?
Nee is een grapje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef piertje2 het volgende:
Hey wat lees ik nou op www.feyenoord.nl gaat Dirk Kuyt weg bij Feyenoord?
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt raar, wat moet een spits doen om in jouw straatje te passen?
Ook op de koffie bij de familie Kiprich?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Geweldige kerel is dat. Neef van me was paar maanden geleden nog in zijn geboortedorp.
Wat moet jij op feyenoord.nl?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef piertje2 het volgende:
Hey wat lees ik nou op www.feyenoord.nl gaat Dirk Kuyt weg bij Feyenoord?
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw. Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald. Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben blij en dankbaar met de manier waarop hij heeft gepresteerd hoor bij Feijenoord, laten we daar even duidelijk over zijn.
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw.
Dat wel.quote:Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald.
Je moet het geld wel kunnen investeren natuurlijk.Wat heb je aan 18 miljoen als alle goede spelers toch niet naar Feyenoord willen?quote:Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Oké, dat klinkt beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben alleen van mening dat Feijenoord met Kuijt niet zal groeien, omdat hij zich teveel bemoeit met de opbouw. Daarom is het goed dat Feijenoord nu een mooi bedrag, overigens veels te veel, heeft binnengehaald. Geld dat goed geïnvesteerd kan worden in versterkingen voor het middenveld en de verdediging. Zonder een goede verdediging en een goed middenveld wordt Feijenoord geen kampioen namelijk.
Hij vroeg naar hem in een plaatselijke kroeg, maar Joszef was in het buitenland.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook op de koffie bij de familie Kiprich?![]()
Als er nog niks zwart op wit staat, zullen ze nu wel hoger bedrag gaan vragen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
We proberen het nogmaals:
Denken jullie niet dat Shaktar nu de hoofdprijs voor Tsjoek gaat vragen? Zo ja, dan toch kopen voor een belachelijk hoog bedrag of op zoek naar andere versterkingen....en zo ja...wie?
Ik denk het niet aangezien Shaktar helemaal niet kan weten hoe de financien van Feyenoord zitten. Voor hetzelfde geldt heeft Feyenoord 18 miljoen euro andere onkosten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
We proberen het nogmaals:
Denken jullie niet dat Shaktar nu de hoofdprijs voor Tsjoek gaat vragen? Zo ja, dan toch kopen voor een belachelijk hoog bedrag of op zoek naar andere versterkingen....en zo ja...wie?
Jouw neef is een heldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hij vroeg naar hem in een plaatselijke kroeg, maar Joszef was in het buitenland.
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaalquote:
Dat boeit Shaktar niet, die willen hem toch houden. Ze weten wel dat feyenoord nu 18 miljoen gevangen heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien Shaktar helemaal niet kan weten hoe de financien van Feyenoord zitten. Voor hetzelfde geldt heeft Feyenoord 18 miljoen euro andere onkosten.
Laten we hopen dat we idd jullie grootste rivaal zijn komend seizoenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaal
Dat is waar, ja. Maar weet zelf verder ook niet hoe onderhandelingen gaan in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat boeit Shaktar niet, die willen hem toch houden. Ze weten wel dat feyenoord nu 18 miljoen gevangen heeft.
Bovendien is Paauwe vertrokkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.
Je zat gewoon in de fanshop te kijken of je nog een shirt met Dirk Kuijt erop kon krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Kijken hoe zielig het gesteld is met de selectie van onze grootste rivaal
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet. Alleen de Guzman steekt er bovenuit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel dat de zaken iets anders liggen. Die 'kneuzen' zijn behoorlijk goede voetballers.
Feyenoord-waardig iig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet.
Doopy, geef het maar toe, je vindt ons best liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zelfs IK vind dat een symaptieke gozer![]()
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?quote:
Niet overdrijven nou he..........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef Kaap het volgende:
[..]
Doopy, geef het maar toe, je vindt ons best lief
Die zou best wel erbij mogen komen.quote:
Lul niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Behoorlijk goede voetballers ja, meer niet. Alleen de Guzman steekt er bovenuit.
Stiekem wel een beetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet overdrijven nou he..........
Omdat Kuijt denkt dat die 'kneuzen' (goed bezig loek, respectloos kutjong) hem nodig hebben daar. Feijenoord moet niet in dienst van 1 speler spelen en daarom is het goed dat hij nu weg is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef daaaaan het volgende:
Omdat dat stel kneuzen achter hem dat zelf niet kan.
Gebeurd niet. Vragen ze de hoofdprijs, gaat de speler niet weg, omdat clubs hem niet voor dat geld willen halen. Shakthar heeft zelf aangegeven hem een mooie transfer te willen gunnen. Constant maar weer andere dingen zeggen werkt averechts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Liever die Oekrainer dan Theo 'laat je tanden zien' Jansenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever hem als een 1 of andere Oekrainees
Waar ze veeeeel te veeeeel voor gaan betalen. We zijn geen Liverpool.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever hem als een 1 of andere Oekrainees
Het Feyenoord dat genoeg kwaliteit heeft om mee te doen voor het kampioenschap. Met spelers als Greene, Hofs en de Guzman heb je wel goede spelers in huis. Daarnaast hebben we Lucius, Huysegems en komt Tymoschuk. Dan heb je best een goede mix van mentaliteit, kwaliteit, jong en oud. Want laten we wel wezen, elke keer als Feyenoord succesvol is geweest moesten ze het niet hebben van individuele kwaliteiten maar van het team.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat is Feyenoord-waardig? Het Feyenoord van 1999 of 2002, of het Feyenoord van Gullit? Of het Feyenoord van vorig jaar?
Ligt eraan hoe ze zich ontwikkelen he.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jij ziet Vlaar en Huysegems over 2 jaar bij Liverpool ofzo spelen?
Ook weer zoiets. Wat is 'meedoen om het kampioenschap'? Tot 6 puntjes eindigen op de kampioen? Of 3 kwart van het seizoen meedoen en dan instorten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het Feyenoord dat genoeg kwaliteit heeft om mee te doen voor het kampioenschap.
Idd, je zegt het precies goed : 'wel goede'.quote:Met spelers als Greene, Hofs en de Guzman heb je wel goede spelers in huis.
De 2e niet echt helaas.quote:Daarnaast hebben we Lucius, Huysegems en komt Tymoschuk. Dan heb je best een goede mix van mentaliteit, kwaliteit, jong en oud.
Dus we moeten er maar vanuit gaan dat dat weer gebeurd? Het is geen 1999 meer hoorquote:Want laten we wel wezen, elke keer als Feyenoord succesvol is geweest moesten ze het niet hebben van individuele kwaliteiten maar van het team.
92/93 mocht er ook wezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.
Toen zat jij nog in de luiers.
Dus, dat wil niet zeggen dat de sfeer en mentaliteit die er rond Feyenoord hangt veranderd is. Overigens moet je Huysegems niet te snel veroordelen, hij heeft pas een paar oefenpotjes gespeeld en deed het daarin vrij aardig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef daaaaan het volgende:
Dus we moeten er maar vanuit gaan dat dat weer gebeurd? Het is geen 1999 meer hoor
Jij was er ook nog meer net uit toen danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoordwaardig is het elftal van '93/'94.
Toen zat jij nog in de luiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |