quote:
Kaapie, verbeter dat ff.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef daaaaan het volgende:
Oeps, topicnummer moet 182 zijn. Kan een mod dat ff verbeteren?
Je begint eentonig te worden met je gevatte opmerkingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Doopy-X- het volgende:
de OP klopt niet meer qua selectie
http://www.google.nl <== genoeg vertier zonder hem tegen te komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom? Ik ben dat geouwehoer van hem ff zat. Laat hem lekker op vakantie gaan.
dat zal de volgende geruchtenstroom wel zijn/blijven...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
Op LN beweert weer iemand dat er een overeenkomst is met Nevland![]()
Zet alvast bij Groningen - Feyenoord 2-1 neer als je toch bezig bentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
zal vanavond ff het plaatje in de OP wijzigen
speciaal voor doopy
dat kan Feyenoord echt niet maken met 18 mln. op zakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
Op LN beweert weer iemand dat er een overeenkomst is met Nevland![]()
ja zwartkijkert, zal ik meteen de rest ook als verlies invullen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zet alvast bij Groningen - Feyenoord 2-1 neer als je toch bezig bent
Nee hoor, bij Sparta, Heracles en Excelsior winnen we misschien nog wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja zwartkijkert, zal ik meteen de rest ook als verlies invullen?
Eens. Bovendien is die gast al 28 ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Nevland niet willen als ik Feyenoord was. En ik zou Nevland ook niet snel laten gaan als ik Groningen was.
Arveladze suggereerde iemand op mijn werk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
Nevland is de enige optie binnen Nederland. Veel problemen heb ik er niet mee, al vind ik dat Feijenoord beter moet kunnen halen...
Die laat AZ niet gaan, lijkt me. En is ook al erg oud.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Arveladze suggereerde iemand op mijn werk.
quote:Het grote Feyenoord-topic #182: Wat te doen met al die poen?
Die poen kan hoop ik ''beter'' besteed worden..quote:Dirk Kuijt 4 jaar naar Liverpool
De spits tekent een contract voor 4 jaar bij Liverpool. Feyenoord ontvangt 18 miljoen euro voor Kuijt.
De 26-jarige Katwijker wordt vandaag medisch gekeurd. Liverpool wil de 26-jarige spits morgen presenteren. De aanvaller debuteert mogelijk zaterdag al bij zijn nieuwe club in de wedstrijd tegen Sheffield United.
Feyenoord wil Groningen-aanvaller Erik Nevland aantrekken als vervanger van Kuijt. Trainer Erwin Koeman heeft te horen gekregen dat de 18 miljoen maar voor een deel besteed mag worden aan nieuwe spelers. De transfermarkt sluit op 31 augustus.
Je bent een kanjerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
zal vanavond ff het plaatje in de OP wijzigen
speciaal voor doopy
Mail anders Woerts er ff overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Harris Huizing niets voor ons?
ga bij juve shoppen....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nevland. Ga in België shoppen ofzo.
Preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Nevland niet willen als ik Feyenoord was. En ik zou Nevland ook niet snel laten gaan als ik Groningen was.
Ja en dan volledig mislukken in het Nederlands voetbal en heel veel geld verspelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:06 schreef RedGuy het volgende:
Het is duidelijk.
Tevez gaat naar AC Milan, waardoor Ronaldo uit beeld verdwijnt en Real geen Adriano haalt als zijn opvolger, dus Adriano blijft bij Inter en Cruz ziet geen kans meer op speeltijd en gaat dus voor een klein bedrag naar Feyenoord.
.
Dan had je Gullit niet weg moeten sturen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
ga bij juve shoppen....![]()
zalayeta jaartje huren van de oude dame![]()
Ja, maar dat is ontkracht door Nevland zelf en ook door Hans Nijland toen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nevland werd gelijk al genoemd een maand geleden en zou toch in de wachtkamer zitten?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
Grappig trouwens, als je op julio ricardo cruz zoekt, de titel van de pagina die als eerste boven komt drijven
En door Woertsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ontkracht door Nevland zelf en ook door Hans Nijland toen.
Nou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:08 schreef Ricky_ het volgende:
Is die Frutos van Anderlecht niet wat?
FEYENOORD.NLquote:'NIET DOOR TIJD ONDER DRUK LATEN ZETTEN’
Feyenoord moet twee weken voor het sluiten van de transfermarkt niet in paniek raken. Het was vlak na het bekend worden van het vertrek van Dirk Kuyt de belangrijkste boodschap tijdens de speciaal belegde persconferentie. Commercieel directeur Chris Woerts en technisch manager Peter Bosz gaven daarbij openheid van zaken. ‘ We moeten proberen na dit grote verlies er als team sterker uit te komen. Dat is de uitdaging.’
De kans dat Feyenoord op zondag in Groningen met een nieuwe spits aan de aftrap verschijnt, is zeer klein. ‘Zondag is wel erg kort dag om nog een spits te kopen’, zei Bosz, die aangaf dat er wel een lijstje is met aanvallers. ‘Het nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen.’
In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller is geduld een belangrijke factor, lichtte Woerts toe. ‘Kwaliteit staat voorop, niet kwantiteit. We zullen de tijd nemen om een versterking te halen. We moeten ons nooit door tijd onder druk laten zetten of ons in paniek laten brengen.’ Bosz: ‘Zorgen maak ik me niet. We wisten dat het kon gebeuren en hebben er over nagedacht. Het is nu zaak hard aan de slag te gaan. Een spits van het kaliber Kuyt vinden we niet, daar moeten we ook niet op zoek naar.’
Woerts gaf aan tevreden te zijn met het transferbedrag, maar sprak zijn ongenoegen uit over het moment van de transfer. Het late sluiten van de transfermarkt is daar debet aan. Woerts: ‘De hoge heren in Zürich en Genève hebben besloten dat de markt op 31 augustus sluit en wij worden daar nu de dupe van. Het zou veel beter zijn als de markt tot en met juli open is, waardoor clubs weten met welke spelers ze aan het seizoen starten. Dit is natuurlijk een onnatuurlijke situatie zo kort voor de start van de competitie. Maar nogmaals, we moeten ons daardoor niet nu onder druk laten zetten.’
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijnquote:
Ik heb op diverse fora al positieve berichten over Frutos gehoord, en de statistieken liegen er ook niet om.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef vind hem nog niet goed genoeg dus dan zal het wel niks zijn!
Zelf heb ik die gast nooit zien spelen eerlijk gezegt
Ask Jorien.. hij is fan van die gozer
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.quote:
Lees het bericht eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap Feyenoord echt niet... Niet door tijd onder druk laten zetten. GVD ze weten toch al 2 maanden dat de kans bestaat dat Kuijt weg gaat.
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.
Lees het bericht eens...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?
Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed, maar hadden ze niet 2 maanden eerder kunnen beginnen met zoeken naar een nieuwe spits?
Dat was vanmorgen al....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord.nl meldt nu ook dat Dirkie naar Liverpool gaat
Je kan een transfer toch niet binnen 3 dagen afronden, tenzij je een miljoentje of 2 extra biedt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap Feyenoord echt niet... Niet door tijd onder druk laten zetten. GVD ze weten toch al 2 maanden dat de kans bestaat dat Kuijt weg gaat.
Je ze hebben wat spitsen op een lijstje gezet. Ze hadden toch ook wel na kunnen gaan of ze haalbaar waren en of ze naar Feyenoord wilde komen.quote:
Zal ik Woerts maar even quoten dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je ze hebben wat spitsen op een lijstje gezet. Ze hadden toch ook wel na kunnen gaan of ze haalbaar waren en of ze naar Feyenoord wilde komen.
Duidelijk toch?quote:‘Het nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen.’
Hanne Hagaryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef ASroma het volgende:
loopt er in de jeugd van jullie niet wat rond? en dan kun je altijd nevland nog kopen als extra back-up, jeugd in combinatie met van hooijdonk...
Je moet geen paniekerige noodaankopen doen, maar ze hebben NIET alle tijd. Zondag moet er gewonnen worden (wat niet gaat lukken denk ik) en die week daarna ook. Daarna sluit de transfermarkt, dus er moet goed én snel gehandeld worden. Bij een topclub hoort extreem hoge druk, maar omdat ze dat bij Feyenoord niet helemaal snappen zijn ze ook niet echt een topclub sportief gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goedzo, tenminste wel mensen die het hoofd koel zullen houden itt tot de duizenden supporters die weer gaan janken de komende weken.
Ali stond vorig seizoen er ook al tijdelijk als vervanger van Castelen, en dat was ook niet bepaald een succes. En Pierre in de basis lijkt me ook geen geweldig plan, behalve voor zijn vrije trappen dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ali B kan ook als noodoplossing, scoorde in Nac vorig seizoen iets van 20 goals in de spits..mits Pierre het niet trekt
Ze hebben twee weken. Genoeg tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Je moet geen paniekerige noodaankopen doen, maar ze hebben NIET alle tijd.
Zondag wint Feijenoord, week erna ook.quote:Zondag moet er gewonnen worden (wat niet gaat lukken denk ik) en die week daarna ook.
Waarom snappen ze het niet, azijnzeikertje. Enige wat ze niet willen is dat mongolen zoals jij elke dag moord en brand gaan schreeuwen, omdat "er nog niemand is gehaald". Au secours, au secours.quote:Daarna sluit de transfermarkt, dus er moet goed én snel gehandeld worden. Bij een topclub hoort extreem hoge druk, maar omdat ze dat bij Feyenoord niet helemaal snappen zijn ze ook niet echt een topclub sportief gezien.
Onderhandelingen kosten veel tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze hebben twee weken. Genoeg tijd.
Moet het nog zien.quote:Zondag wint Feijenoord, week erna ook.
Dat komt omdat ze daar zelf voor gezorgd hebben. Er is te weinig vertrouwen in de manier van handelen van Feyenoord. Vorig seizoen in de winterstop was het megaduidelijk dat er 1 of 2 middenvelders bijmoesten, dat zeiden ze zelf ook. Feyenoord kocht toen bewust niets en sprak er niet meer over, en vervolgens stort je een aantal maanden later in omdat je selectie niet breed genoeg is.quote:Waarom snappen ze het niet, azijnzeikertje. Enige wat ze niet willen is dat mongolen zoals jij elke dag moord en brand gaan schreeuwen, omdat "er nog niemand is gehaald". Au secours, au secours.![]()
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben gratis.... mij mogen ze voor slechts 100.000 per jaar + leasebak contracteren hoor
Persoonlijk had ik Lazovic al eerder zijn kans gegeven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef Calciumdude het volgende:
Persoonlijk had ik Lazovic nu zijn kans gegeven ...
maar die isser niet meer...
Pi-Air in de spits en in de winterstop al dan niet een vervanger aantrekken..
Jij hebt geen vertrouwen in de manier van handelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:46 schreef daaaaan het volgende:
Dat komt omdat ze daar zelf voor gezorgd hebben. Er is te weinig vertrouwen in de manier van handelen van Feyenoord.
Ten koste van?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik Lazovic al eerder zijn kans gegeven.
Terecht, zie mijn middenvelder-verhaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in de manier van handelen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..
Alleen moeten ze niet verwachten dat ik tegen ajax lang op het veld sta ... (Sneijder ook niet, maar dat terzijde)![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, al doe ik het ook wel voor 25.000-50.000 p/j..
Alleen moeten ze niet verwachten dat ik tegen ajax lang op het veld sta ... (Sneijder ook niet, maar dat terzijde)![]()
Het lijkt zn neef welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef Calciumdude het volgende:
Phantom of the opera ....
[afbeelding]
wel stoer dat ie gewoon gaat trainen , en misschien ook wel spelen zondag !!![]()
Jij vindt het terecht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Terecht, zie mijn middenvelder-verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |