Pelle zou geweldig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Janssen voegt niks toe, de middenvelders die we nu hebben zijn beter.
Volgens een user op Feyenoord Netwerk willen ze Cruz huren (Ben ik tegen, huren heb je niks aan, hij heeft ze contract onlangs nog verlengd tot 2009 of 2010 geloof ik) en anders Carew of Nevland.
Van Nevland weet je dat je een spits haalt die wellicht 15 tot 20 goals maakt, maar een spits bij Feyenoord moet eerder 20 tot 25 goals maken, en dat zie ik Nevland (Maar ook Cruz en Carew) niet doen. Dus moet er maar een goalgetter komen die intensief gescout is of iemand die het echt kan worden.
Had Feyenoord geen interesse in Pelle van Lecce? Die zijn wel gedegradeerd nu, en dat vond ik een zeer talentvolle jongen, een jaar geleden dan. Maarja die zal wel nooit komen.
Iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Je gaat Lucius toch geen aanvoerder maken
Niet goed genoeg, bij Moeskroen kon ie wel wat, maar bij Auxerre heeft ie nog niet laten zien dat ie een topspits is. (Is hij dus ook niet).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Carew, onhaalbaar. Pieroni dacht ik zelf ook al aan maar lijkt mij ook onhaalbaar.
Vond Dirk bij Utrecht nou ook niet echt "topspitsheid" uitstralen, maargoed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, bij Moeskroen kon ie wel wat, maar bij Auxerre heeft ie nog niet laten zien dat ie een topspits is. (Is hij dus ook niet).
idem. Het is Timmer of hij. Dan liever Lucius.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vind 't wel een logische (en goede) keuze
Of Greene. Bahia zou ook wel n goeie zijn, maar geen idee hoe die in de groep ligt/hoe zn NLs is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
idem. Het is Timmer of hij. Dan liever Lucius.
Hou eens op met dat woordje. Wij zijn FEYENOORD!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Carew, onhaalbaar. Pieroni dacht ik zelf ook al aan maar lijkt mij ook onhaalbaar.
Bahia kan prima Nederlands, maar dan is het nog maar de vraag of hij een echte leider is. Volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of Greene. Bahia zou ook wel n goeie zijn, maar geen idee hoe die in de groep ligt/hoe zn NLs is.
Iemand meer info over die Pelle?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Had Feyenoord geen interesse in Pelle van Lecce? Die zijn wel gedegradeerd nu, en dat vond ik een zeer talentvolle jongen, een jaar geleden dan. Maarja die zal wel nooit komen.
Wij zijn de BESTE! ohneequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hou eens op met dat woordje. Wij zijn FEYENOORD!
Was ooit de nieuwe Toni, maar heeft dat niet waar kunnen maken.. werd door Lecce (dat zelfs gedegradeerd is) verhuurd aan een club dat begon met een C, Cremonese (Serie B) volgens mij. En daar speelde hij een anoniem seizoen volgens mij..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Iemand meer info over die Pelle?
Dat idee heb ik wel. Hij straalt ook wel wat uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Bahia kan prima Nederlands, maar dan is het nog maar de vraag of hij een echte leider is. Volgens mij niet.
Pffffquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Laat dat stel mietjes maar zorgen dat we dat na komend seizoen kunnen roepen
Klinkt niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Was ooit de nieuwe Toni, maar heeft dat niet waar kunnen maken.. werd door Lecce (dat zelfs gedegradeerd is) verhuurd aan een club dat begon met een C, Cremonese (Serie B) volgens mij. En daar speelde hij een anoniem seizoen volgens mij..
Maar weet het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |