quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Reese +1
In 2000 in Valkenburg a/d Geul stond ik met mijn beste vrienden (nu nog uiteraard, november doen we weer jaarlijkse weekendje) op een camping bovenop de Cauberg. Om ons heen stapelden Jovink-fans hun kratjes bier op. Kak-vriendinnetjes 'Char en Jo' zochten bescherming en gezelschap tegen het onbeschaafde manvolk en ze vonden meer. Ik bedroog zigeunerachtige schone Barbara met de wulpse Ingeborg uit Tilburg, die samen met de zeer stevige Linda, waar ik graag een kruiswoordpuzzeltje mee mocht oplossen, naast onze tent stond.
Wij draaiden 'Stan' van Eminem en 'Nergens Goed Voor' van De Dijk. Iedere avond gingen we eerst naar café Het Trefpunt van de Amsterdamse Frans en Jolanda. 'Marianneke' van Drukwerk werd daar dan drie keer gedraaid. Een onschuldige Limburgse stamgast werd door ons 'Chopper Bob' gedoopt.
...
Mensen, bedankt. Het was geweldig.![]()
Slaap lekker, droom zacht en tot op de meet..
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Reese het volgende:
Hieronder zie je een foto van een acteur uit Fame. Hij speelde Montgomery MacNeil. Veel bekender is hij geworden met een andere rol. Noem het personage en de serie.
[afbeelding]
Niet zo moeilijk neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:26 schreef geenaam het volgende:
Maar nu ik z'n foto opgezocht heb weet ik al wie het is..
Supersheep +1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:24 schreef Supersheep het volgende:
Dr. Romano uit E.R.
Hoppa, een fan!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef Reese het volgende:
George Clooney
Maura Tierney
Ming Na
Alex Kingston
Eric la Grand
Dat zal dan wel Wyle of Stamos zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:33 schreef Reese het volgende:
oh, ik vergeet de áller-, állerleukste![]()
Uhuh! Noah Wyle.... Noah kwijl, zeg maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Wyle of Stamos zijn
Zie het nu pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Uhuh! Noah Wyle.... Noah kwijl, zeg maar
Ik had trouwens de naam van de laatste acteur fout, maar gelukkig vroeg je er maar vier
Daf + 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Chicago
la Grand of la Salle, het was in ieder geval iets Fransquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb ook alleen op de eerste 4 gelet.
En kwijl lekker verder trouwens
Dacht ik ook alquote:
Ja, echt waar. Toen was-ie nog geen Prins Pils.quote:
En ik maar niet antwoorden omdat ik dacht dat het een te dom antwoord wasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Toen was-ie nog geen Prins Pils.
Soempie +1
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
En ik maar niet antwoorden omdat ik dacht dat het een te dom antwoord was![]()
Goeie tipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!![]()
Ik zeg wel vaker domme dingen![]()
Stel eens een domme vraag dan, ben goed in het beantwoorden daarvan namelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!![]()
Ik zeg wel vaker domme dingen![]()
En jij bent nog wel bijbeldeskundige!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:53 schreef geenaam het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee.
Johannes - Lemmingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:52 schreef Soempie het volgende:
De vier evangelisten hebben elk een symbool. Mattheus een mens bijvoorbeeld. Welke dieren horen bij Johannes, Lucas en Marcus? Naam van de evangelist met het beest erachter graag!
Done!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef Soempie het volgende:
Gok dan watzeg iets doms..ik geef je net nog die tip!
Kijk, Wollie begrijpt hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Johannes - Lemming
Lucas - Whiskas-kat
Marcus - Prairiehond
Alleen staat dit niet in de bijbel..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En jij bent nog wel bijbeldeskundige!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Alleen staat dit niet in de bijbel..Tenminste voor zover ik weet.
Als jij me straks kan vertellen waar..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
niet dat ik de bijbel heb gelezen of gelovig ben..
Nee Daff zei leeuw bij Lucas geloof ik. Ik had net gezegd dat Johannes een vogel was, dus moest Marcus wel leeuw zijn.quote:
Volgens m'n iconografisch handboek (Hall). Daar (uit de bijbelstukjes die ik net gaf) komt het vandaan in elk geval. Het kan zijn dat het er niet heel duidelijk staat, maar dat de kerk het er van heeft gemaakt. De vroeg-christelijke kerk maakte veel gebruik van symbolische beeldtaal.quote:
Het zou best wel kunnen ja. Ik heb het zelf alleen nooit meegekregen. Maar ik geef toe in de bijbel staan veel dingen onduidelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens m'n iconografisch handboek (Hall). Daar (uit de bijbelstukjes die ik net gaf) komt het vandaan in elk geval. Het kan zijn dat het er niet heel duidelijk staat, maar dat de kerk het er van heeft gemaakt. De vroeg-christelijke kerk maakte veel gebruik van symbolische beeldtaal.![]()
Raar. Bij mij werkte het zojuist nog.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:05 schreef Grim. het volgende:
Heeft iemand een site waar ik afbeeldingen kan uploaden, want xs.to doet hij bij mij niet
Damn. Dacht dat ik een vraag had waarmee jullie ff zoet mee warenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef k_man het volgende:
Hoensbroek?
Heequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef k_man het volgende:
Hoensbroek?
Staat mooi op de oprijlaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar in afwachting heb je alvast een SLK gekocht
Sealand?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:23 schreef k_man het volgende:
XXXX is waarschijnlijk het kleinste en onbekendste prinsdom ter wereld, terwijl het toch heel dichtbij is. Als het al een staatje genoemd mag worden... Het is een intrigerende curiositeit in het internationale recht.
Voor degenen die het niet kennen. XXXX is een bouwwerk in de Noordzee. Het ligt ongeveer 100 km ten westen van Nederland en een paar km ten zuidoosten van Engeland. Het bestaat uit twee grote holle betonnen pijlers met daarop een stalen platform, waarop wat vertrekken zijn en een helicopterdek. Het is ongeveer 40 bij 140 m. groot.
XXXX is gebouwd in de Tweede Wereldoorlog als zeefort. Het was bedoeld om Duitse bommenwerpers te kunnen neerhalen voor ze Engeland zouden bereiken. Na de oorlg is het verlaten.
In 1967 werd het kunstmatige eiland in bezit genomen door Roy Bates, een voormalige majoor van de Royal Air Force. Roy Bates was een van de vele radiopiraten die in die tijd uitzonden vanaf boten en oorlogsplatforms voor de kust van Engeland. Hij was al eens veroordeeld voor het uitzenden vanaf een ander zeefort vlak voor de kust. Omdat XXXX (of 'Roughs Tower' zoals het eigenlijk heette) echter buiten de territoriale wateren van Engeland lag, kon men hem niks meer maken.
Bates ging echter verder dan simpel uitzenden. Hij riep XXXX uit tot prinsdom, kroonde zichzelf tot Prince Roy of XXXX en zijn vrouw Joan tot prinses. XXXX gaf eigen postzegels uit, eigen geld, eigen paspoorten, een eigen vlag en er werd een regering geformeerd.
De Engelse marine heeft in 1968 een poging gedaan XXXX te heroveren, waarbij Bates en consorten zich met vuurwapens verweerd hebben. Prince Roy werd gearresteerd, maar de hierop volgende rechtszaak werd geseponeerd. De Engelse rechter vond namelijk dat Engeland geen enkele zeggenschap over XXXX kan hebben, omdat het buiten de territoriale wateren ligt.
Wat moet er bij XXXX staan?
Eens kijken of ik deze keer wel voorbij de 1 komquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste Schaap. Lekker jezelf tellen
Weet ik t, de bevrediging van God?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naam en "woon"plaats van het beeld graag. Ook naar aanleiding van welke gebeurtenis het is gemaakt.
Dat zegt de Nederlandse Wikipedia er inderdaad over, zie ik net. Maar de stukjes over Sealand en Roy Bates kloppen van geen kanten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:27 schreef Grim. het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Weltrusten iedereen. BTW Sealand was toch een boorplatform?
Universiteiten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amsterdam
Kootwijk
Wie had de technische middelen om een dergelijke verbinding te maken?
Is dat nou zo moeilijk? Hoe zou het ding heten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Eindhoven?
De ouwe PTT, dus Den Haag dan misschien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amsterdam
Kootwijk
Wie had de technische middelen om een dergelijke verbinding te maken?
Philips monument ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat nou zo moeilijk? Hoe zou het ding heten?
Dat staat op het stationsplein. Het standbeeld van Anton Philips.quote:
Contact dan??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat staat op het stationsplein. Het standbeeld van Anton Philips.
Bingo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:44 schreef geenaam het volgende:
radio?
Zo voordehand liggendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo.
Het Radiomonument. In het Stadswandelpark in Eindhoven.
geenaam +1
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Omdat anders hun tong geen plaats meer heeft?
Nee, daar hebben ze de voorkant van de kikker al weggegooid en serveert men je enkel de achterpoten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:57 schreef Dr.Death het volgende:
ben blij dak dat nooit in een restaurant zie
Niet verzuipen in die modderbrij, allemaal!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Hee Soempie!quote:
Slaap lekker en zie je morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Veel plezier iedereenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
![]()
Tot morgen, meisquote:
quote:Ik blijf nog efkes, kan ietsje later opstaan
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenquote:
Ha die Neleos!quote:
I willquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ha die Neleos!. Jou zie ik ook morgen
. Bel me maar als jullie in de rij staan: Lienelien en ik zullen proberen een plekkie voor je vrij te houden
That's the spirit!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenKan ik als ik aankom meteen beginnen met zuipen
![]()
![]()
Good dogquote:
Jeequote:
Ga maar lekker veel punten scoren, meidquote:
Dank je wel, dat zal wel lukken!quote:
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga maar lekker veel punten scoren, meid. Ik zal waarschijnlijk zo af en toe wel ff langsdroppen om hoi te zeggen, mezelf kennende
Dank je, Geenaam!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef geenaam het volgende:
Asmo, en natuurlijk alle lowlandsbezoekers hier, veel plezier en tot maandag
quote:
Serieus? Ik heb nog met een laptop met crappy internetkaart zitten klotenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een gratis internet-cafe tussen Grolsch en Charlie
Ja, ik stond er eerder bij stil dat het werkwoord 'ijsberen' nu een andere betekenis voor me heeft gekregenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wel zorgen dat juliie elkaar niet mislopen daar op Lowlands. Anders ga je vast heel zenuwachtig ijsberen.
Ja joh, ze hadden er iets van 10 computers staan en er was er altijd wel eentje beschikbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog met een laptop met crappy internetkaart zitten klotenAls ik dat had geweten was ik daar gaan buurten
Het gaat fantastisch wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeMorgen dan het grote moment, twee eisbär liefhebbers gaan elkaar ontmoeten
Het loopt niet meer storm in ons topic
Heb de link nu in mijn signature staan
edit: het werkt niet?
Tot over 21 uur en 40 minutenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik moet nu echt gaan slapen, anders gaat alles mis morgen. Welterusten iedereen en tot gauw!![]()
Als ze die hebben zou dat echt geweldig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat fantastisch wordenMisschien kunnen we daar eisbär wel aanvragen?
Die link in je signature leidt nergens naar toe nee. Niet naar een topic op FOK!, iig.
Slaapsequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik moet nu echt gaan slapen, anders gaat alles mis morgen. Welterusten iedereen en tot gauw!![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Asmo weet niet hoe ik eruit zie. Klopt het mail-adres in je profiel, dan mail ik wel even.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ze die hebben zou dat echt geweldig zijnWeet asmo trouwens hoe je eruit ziet? Is wel zo handig voor herkenbaarheid (mail anders even)
Ja mailadres kloptquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Asmo weet niet hoe ik eruit zie. Klopt het mail-adres in je profiel, dan mail ik wel even.
Je bent een schatjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, jullie zijn zo aan 't keuvelen dat ik gewoon even afwacht.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga maar lekker veel punten scoren, meid. Ik zal waarschijnlijk zo af en toe wel ff langsdroppen om hoi te zeggen, mezelf kennende
Ja, 't is een auto. Maar welk merk? En het heeft met Prins Pils te maken, maar niet z'n twintigste verjaardag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent een schatje![]()
Maar even gokken dan: Een auto, voor Prins Willem Alexander voor zijn 20ste verjaardag? Kan even niets beters verzinnen
Niet echt. De auto staat al jaren in een museum. Maar waarom zitten er rieten stoeltjes in?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
Chevrolet? Voor zijn afstuderen?
Omdat dat op de spatborden staat....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:30 schreef MaJo het volgende:
Hoe kan ik ooit goed geraden hebben dat het om Prins Willem-Alexander ging?![]()
Niet waar!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat dat op de spatborden staat....
Jeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:32 schreef Soempie het volgende:
! Eisbär doet het eindelijk![]()
Edit: verkeerde topic![]()
Waar staat het dan?quote:
Dat keur ik alsnog goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
Gekregen voor zijn geboorte?
Dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeWat vind je ervan? Breng anders live verslag uit in het Eisbär topic
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:36 schreef geenaam het volgende:
Met deze usericon zal ik wel problemen krijgen hier..![]()
Ik kan dat echt niet lezenquote:
Niemand heeft er problemen mee dat jij geen Eisbären in je straat wil. Dan blijven er meer over in het topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:41 schreef geenaam het volgende:
<======== Niemand problemen daarmee?Dan houdt ik het
![]()
Dat is hemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Groene Amsterdammer?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:44 schreef Neleos het volgende:
Ik ga maar eens slapen, zie jullie allemaal later, en MaJo, tot morgen![]()
Bruine berenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een simpele, voor de snelle F5'ers::
IJsberen
Bruine beren
Masturberen
Wat hoort niet in dit rijtje thuis?
geen werkwoord hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En waarom?
Ja, je krijgt het punt wel...
Helemaal goed!quote:
Bruine beren doe je op de wc. Dus dat is ook een werkwoord hè.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal goed!
IJsberen en masturberen kun je zelf doen. Ik heb nog nooit iemand zien bruine beren...
Supersheep +1
Nee, dat heet Seedorf uit de selectie zettenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Bruine beren doe je op de wc. Dus dat is ook een werkwoord hè.
Omdat het hier zo gezellig isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:48 schreef Supersheep het volgende:
* Supersheep vraagt zich af wat ie hier trouwens weer doet en niet slaapt
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat heet Seedorf uit de selectie zetten
Snap um nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat heet Seedorf uit de selectie zetten
Hey!quote:
* MaJo begint met zeiken en zegt dat asmo zich in een hoekje moet gaan staan schamen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Asmodian het volgende:
* Asmodian wacht het gezeik van z'n medespelers rustig af en gaat alvast in een hoekje staan schamen
Such a rookie mistake!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
I know what you're thinking, but hear me out
Ik moest Lienelien nog mailen en moest een route plannen voor morgen en een tijdsplanning maken. Toen ik dit venster af wou sluiten heb ik toch maar ff op F5 gedrukt
Yay!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Supersheep het volgende:
Asmo +1!
quote:How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.![]()
Each pray'r accepted, and each wish resign'd ...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef Asmodian het volgende:
* Asmodian wacht het gezeik van z'n medespelers rustig af en gaat alvast in een hoekje staan schamen
Ja, ik ben zwakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Such a rookie mistake!Je weet toch dat je een vraag gaat zien waarop je het antwoord weet
Maar je blijft wel liev hoor
(doe alleen wat je me vroeg
)
quote:
Het laatste woord klopt!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:57 schreef geenaam het volgende:
Oh what a simple mind? Ja dat rijmt tenminste
quote:
Neuh nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo, nieuw deel?
Het is een irakeez hequote:
Irakeez saves the day!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:00 schreef Irakeez het volgende:
eternal sunshine of the spotless minds !
Waanzinnige film!quote:How happy is the blameless Vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot;
Eternal sunshine of the spotless mind!
Each pray'r accepted, and each wish resign'd.
Pretpet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:03 schreef Asmodian het volgende:
Supersheep +lolbroek
Geenaam +pretpet
Daf +grapjas
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:03 schreef Supersheep het volgende:
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
A nice dog that washes your dishes, repairs you sink, kills your neighbours, brings you to Alaska and feeds the fish when you're away from home is really hard to find
Each pray'r accepted, and each wish resign'd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |