Krijgen voor dit grapje dan ook dubbele punten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens lees nou toch eens... Asmo is begonnen om bij elk honderste punt een persoonlijke vraag te stellen, iets wat de meesten heel leuk vonden. Stanley doet nu hetzelfde. Is toch juist grappig?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo?
Dat geloof ik graag; ik was ook zeer in mijn nopjes toen ik vernam dat er een middelbare school naar mij werd vernoemd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.
Dan was het iemand anders. Ik vergips me wel vaker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Is het dichtst bij nog denk ik. Oh nee, Hengelo is dichterbij. et zal elkaar niet veel maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
Urk?
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Bredaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verder naar beneden, Belg en dames..
Hij was toch op vakantie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef geenaam het volgende:
Eindhoven?
Ik heb de vraag niet eens gevolgd. Ik zit gewoon wat te raden.quote:
Nee toen gokte iemand geloof ik Lissabon. En dat had wel met die witte/gouden stad te maken dacht ik ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.
Of had het met die witte en gouden stad te maken??
Nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo? Niieuw topic in de wachtrij?
Reese +1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Reese het volgende:
Valkenburg dan
Da's geen pot, da's een eierdoos....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef SHE het volgende:
Ik pis ook altijd naast de pot he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |