Haha.... zeer close.. Daffo, ik verzin even een nieuwe vraag. Het persoonlijke aspect moet kliek-beeldvorming niet bevorderen vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stanley, als slechte scheidsrechter, wilde Jajong (de slechte voetballer) van 't veld sturen. Helaas liepen ze elkaar mis.
Was het dat?
Het zijn tweehonderste punt isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Persoonlijke vraag bij mooie mijlpaal is een traditie, ingesteld door held Asmodian. Doe je gewoon leuk mee dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze vraag ook niet geheel in overeenstemming met de naam van de quiz, eigenlijk.
Nog nooit in mijn stadsie geweest?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nooit geweest nog, helaas.
Dat is nummer 4!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef SHE het volgende:
Roemenie natuurlijk, Stanley
Asmo is nog nooit in Lissabon geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lissabon dacht ik... Of was dat Asmo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |