Krijgen voor dit grapje dan ook dubbele punten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens lees nou toch eens... Asmo is begonnen om bij elk honderste punt een persoonlijke vraag te stellen, iets wat de meesten heel leuk vonden. Stanley doet nu hetzelfde. Is toch juist grappig?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo?
Dat geloof ik graag; ik was ook zeer in mijn nopjes toen ik vernam dat er een middelbare school naar mij werd vernoemd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.
Dan was het iemand anders. Ik vergips me wel vaker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Is het dichtst bij nog denk ik. Oh nee, Hengelo is dichterbij. et zal elkaar niet veel maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
Urk?
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Bredaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verder naar beneden, Belg en dames..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |