Niet verzuipen in die modderbrij, allemaal!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Hee Soempie!quote:
Slaap lekker en zie je morgenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Lieve mensen, ik weet dat ik dit zowat elke dag tevergeefs rond dit tijdstip zeg, maar ik ga nu echt even slapen. Ik wou jullie 4 bijzonder fijne Asmo-loze dagen toewensen (en tevens Stan-, MaJo-, Lienelien-, Neleos-, en Nem-loze dagen). Heel veel quizplezier en tot maandag!
![]()
Veel plezier iedereenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
![]()
Tot morgen, meisquote:
quote:Ik blijf nog efkes, kan ietsje later opstaan
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenquote:
Ha die Neleos!quote:
I willquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ha die Neleos!. Jou zie ik ook morgen
. Bel me maar als jullie in de rij staan: Lienelien en ik zullen proberen een plekkie voor je vrij te houden
That's the spirit!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt dat jij al het voorwerk doet morgenKan ik als ik aankom meteen beginnen met zuipen
![]()
![]()
Good dogquote:
Jeequote:
Ga maar lekker veel punten scoren, meidquote:
Dank je wel, dat zal wel lukken!quote:
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga maar lekker veel punten scoren, meid. Ik zal waarschijnlijk zo af en toe wel ff langsdroppen om hoi te zeggen, mezelf kennende
Dank je, Geenaam!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef geenaam het volgende:
Asmo, en natuurlijk alle lowlandsbezoekers hier, veel plezier en tot maandag
quote:
Serieus? Ik heb nog met een laptop met crappy internetkaart zitten klotenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een gratis internet-cafe tussen Grolsch en Charlie
Ja, ik stond er eerder bij stil dat het werkwoord 'ijsberen' nu een andere betekenis voor me heeft gekregenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wel zorgen dat juliie elkaar niet mislopen daar op Lowlands. Anders ga je vast heel zenuwachtig ijsberen.
Ja joh, ze hadden er iets van 10 computers staan en er was er altijd wel eentje beschikbaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog met een laptop met crappy internetkaart zitten klotenAls ik dat had geweten was ik daar gaan buurten
Het gaat fantastisch wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeMorgen dan het grote moment, twee eisbär liefhebbers gaan elkaar ontmoeten
Het loopt niet meer storm in ons topic
Heb de link nu in mijn signature staan
edit: het werkt niet?
Tot over 21 uur en 40 minutenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik moet nu echt gaan slapen, anders gaat alles mis morgen. Welterusten iedereen en tot gauw!![]()
Als ze die hebben zou dat echt geweldig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat fantastisch wordenMisschien kunnen we daar eisbär wel aanvragen?
Die link in je signature leidt nergens naar toe nee. Niet naar een topic op FOK!, iig.
Slaapsequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik moet nu echt gaan slapen, anders gaat alles mis morgen. Welterusten iedereen en tot gauw!![]()
Trustenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:19 schreef Asmodian het volgende:
Asmo weet niet hoe ik eruit zie. Klopt het mail-adres in je profiel, dan mail ik wel even.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ze die hebben zou dat echt geweldig zijnWeet asmo trouwens hoe je eruit ziet? Is wel zo handig voor herkenbaarheid (mail anders even)
Ja mailadres kloptquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Asmo weet niet hoe ik eruit zie. Klopt het mail-adres in je profiel, dan mail ik wel even.
Je bent een schatjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, jullie zijn zo aan 't keuvelen dat ik gewoon even afwacht.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga maar lekker veel punten scoren, meid. Ik zal waarschijnlijk zo af en toe wel ff langsdroppen om hoi te zeggen, mezelf kennende
Ja, 't is een auto. Maar welk merk? En het heeft met Prins Pils te maken, maar niet z'n twintigste verjaardag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent een schatje![]()
Maar even gokken dan: Een auto, voor Prins Willem Alexander voor zijn 20ste verjaardag? Kan even niets beters verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |