Dat zal dan wel Wyle of Stamos zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:33 schreef Reese het volgende:
oh, ik vergeet de áller-, állerleukste![]()
Uhuh! Noah Wyle.... Noah kwijl, zeg maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Wyle of Stamos zijn
Zie het nu pasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef Reese het volgende:
[..]
Uhuh! Noah Wyle.... Noah kwijl, zeg maar
Ik had trouwens de naam van de laatste acteur fout, maar gelukkig vroeg je er maar vier
Daf + 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Chicago
la Grand of la Salle, het was in ieder geval iets Fransquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zie het nu pas, heb ook alleen op de eerste 4 gelet.
En kwijl lekker verder trouwens
Dacht ik ook alquote:
Ja, echt waar. Toen was-ie nog geen Prins Pils.quote:
En ik maar niet antwoorden omdat ik dacht dat het een te dom antwoord wasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Toen was-ie nog geen Prins Pils.
Soempie +1
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
En ik maar niet antwoorden omdat ik dacht dat het een te dom antwoord was![]()
Goeie tipquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!![]()
Ik zeg wel vaker domme dingen![]()
Stel eens een domme vraag dan, ben goed in het beantwoorden daarvan namelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik aarzelde ook om die reden. Maar dacht gelijk: boeiend!![]()
Ik zeg wel vaker domme dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |