de beelden weer van Tele 2 die van vrijdag begint iedergeval beter want dan zal vitesse winnen van spartaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef MaxPower het volgende:
Met een nieuwe zender ook betere wedstrijden?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Van lijf op vijf naar leven op zeven lijkt me dan??
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Van lijf op vijf naar leven op zeven lijkt me dan??
nog niet geprobeerd. ik geloof het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Den Bosch kom je zeker niet binnen?
Zeven blijft kleven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...![]()
Waar zijn die live-voetbalwedstrijden gebleven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Er moet toch een leuker rijmpje te bedenken zijn...![]()
zijn meer wedstrijden die vorig jaar live op tv waren op de vrijdag zijn nu weer op de vrijdag , en na deze wedstrijd van vrijdag krijgen we 3x Ado Den Haag achter elkaar op RTL 7quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
Was deze vorig jaar ook niet live? Dat Sparta in de laatste minuut nog scoorde ofzo.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
Net als vorig jaar mag Sparta weer de openingswedstrijd van de competitie spelen. Vorig jaar verloren tegen AZ, dit jaar gaan we winnen van Vitesse.
Deze keer ben ik er gelukkig wel bij in het stadion.
Dat is dan ook de meest aantrekkelijke ploeg van Nederland om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zijn meer wedstrijden die vorig jaar live op tv waren op de vrijdag zijn nu weer op de vrijdag , en na deze wedstrijd van vrijdag krijgen we 3x Ado Den Haag achter elkaar op RTL 7
Kan me een 6-1overwinning tegen de Graafschap herinneren Stpan, dus die info klopt niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef Stpan het volgende:
Ik zie net op VI.nl dat Sparta al 15 jaar op rij haar openingswedstrijd heeft verloren! Statistisch gezien betekent dit dat Sparta vanavond wel móet winnen!
Waarom opent Sparta eigenlijk zo vaak het seizoen?
(Vorig jaar bij AZ, voor de degradatie Roda thuis en Willem II thuis als ik me kan herinneren).
Misschien in de eerste divisie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan me een 6-1overwinning tegen de Graafschap herinneren Stpan, dus die info klopt niet.
Klopt, in 2000 was het openingsduel Sparta-Roda (toevallig ook op vrijdag 18-8) en toen was het 2-2. 2 keer Ali. Mischien moet het niet gewonnen zijn in de eredivisie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:14 schreef Stpan het volgende:
*mompelt iets over 1e divisie
Statistisch gezien wordt de kans op een overwinning voor Sparta in de openingsronde per seizoen groterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:12 schreef Elvislives het volgende:
Goeie tradities moet je in stand houden!![]()
We hebben het vaak genoeg laten liggen bij jullie, een keer een gelijkspel waardoor we europees misliepen (Utrecht won toen met 7-0 van Groningen, waardoor ze op doelsaldo Europa ingingen), vorig jaar 1-0 verloren etc...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Statistisch gezien wordt de kans op een overwinning voor Sparta in de openingsronde per seizoen groter
Het zou verdomd zomaar eens goed kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Iedereen opletten op Lazovic. Wordt de revelatie van het seizoen.
[edwardvancuilemborg modus] En voor de neutrale toeschouwer nu maar hopen dat het doelpunten gaat regen [/edwardvancuilemborg modus]quote:
Gelukkig hebben we van die jokers geen last meer, op het Nederlands elftal na.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
[edwardvancuilemborg modus] En voor de neutrale toeschouwer nu maar hopen dat het doelpunten gaat regen [/edwardvancuilemborg modus]
daar zijn die ''de Boertjes'' ooit mee begonnen..quote:
zwaar kut is datquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Dat niemand nog gemeld heeft dat het in 16:9 wordt uitgezonden! Toch een vrij historisch moment, ik neem aan dat vanaf dit seizoen alles in breedbeeld is, goeie zaak!
Nu je het zegt ja... werd tijd ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Dat niemand nog gemeld heeft dat het in 16:9 wordt uitgezonden! Toch een vrij historisch moment, ik neem aan dat vanaf dit seizoen alles in breedbeeld is, goeie zaak!
Talpa doet dat ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Bij mij beneden is het prima, alleen boven blijft er weinig van mn scherm overquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Ja zien we Theo Jansen eens helemaal in beeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef X-fi het volgende:
16:9 is breedbeeld toch?
Ja net scholden ze de scheids ook uit voor Hoerenjong volgens mij..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
''Lazovic hoerenjong''
Groepje Tokkie's bij Sparta op de tribune.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zien we Theo Jansen eens helemaal in beeld.
Dankoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Wie heeft de 0-1 gemaakt?
Is me helemaal ontschoten
Lazovic al erg vroeg in de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Lazovic in de 2'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Hebben ze dan ooit eens eredivisie-waardig gespeeld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zoals ik al zei, Vitesse dolt ze over het hele veld, wat speelt Sparta zwak zeg...
Wacht Excelsior maar afquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
Sparta degradant nummero uno. Schoppen echt nog geen deuk in een pakje boter.
Tweede helft spelen ze stukken beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
Sparta degradant nummero uno. Schoppen echt nog geen deuk in een pakje boter.
Ja, op deze manier geef ik ze nog wel een kansje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tweede helft spelen ze stukken beter
Zeg maar gerust heel erg bedroevend. Die counters van hun zijn echt zooo slecht uitgespeeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
Vitesse is trouwens ook niet best hoor...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sparta verdiend wel een doelpuntje nu.
Ja weer een held die jullie zelf niet zagen zittenquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weer een held die jullie zelf niet zagen zitten
16:9 heerscht de pan uit. Na Match of the Day en het WK op Digitenne eindelijk weer kwaliteits breedbeeld voetbal. Godnondejuu al 7 jaar een breedbeeld TV, wordt die eindelijk na DVD's eens voor nuttige uitzendingen gebruikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
quote:
Netjes Cart_man!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Iedereen opletten op Lazovic. Wordt de revelatie van het seizoen.
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan is die nog geen voetbalkenner hoor
Ze zenden daarna de Europese Supercup uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die tijd eigenlijk? Het moet voor het donker klaar zijn zeker?
Omdat alleen de 1ste helft word uitgezonden. RTL7 had Roda verzocht om de wedstrijd om 18:30 te laten beginnen, maar daar had Roda geen zin in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die tijd eigenlijk? Het moet voor het donker klaar zijn zeker?
Dat Roda niet om 18.30 begint is idd terecht!quote:
Kom je niet onder uit, ligt contractueel vastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Roda had helemaal moeten weigeren. Wat heb je nu aan 1 helft? Graag of niet, RTL7...
Niet iedereen heeft Tele2, niet dat ik daar wakker van lig want ik zit toch int stadion.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Nouja als het een goeie pot is kunnen we altijd nog via Tele2 de rest afkijken
Dan hoeft het toch geen dramatische wedstrijd te worden? Juist de wedstrijden van de kleinere clubs zijn het leukst omdat dat ook de kleinere clubs is goed voetbal laten zienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:
Het zal toch wel een dramatische wedstrijd worden. Roda en Ado staan nou niet echt bekend om hun spetterende voetbal.
Hoe kun je dat nou weten, Roda heeft een heel nieuw team.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:
Het zal toch wel een dramatische wedstrijd worden. Roda en Ado staan nou niet echt bekend om hun spetterende voetbal.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef TheGHunter het volgende:
gaat goed komen, Eddie op de linkerflank in plaats van Vandamme ;')
Als Oper en Cissé scherp zijn welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ik heb in mijn poule toch 3-0 voorspeld, maak ik enige kans?
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Zenden ze echt alleen de eerste helft uit?! Is dat altijd op vrijdag of nu alleen door de supercup?
Naja, een troostprijs kan het niet zijn als je vorig seizoen de CL of UEFA-Cup hebt gewonnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.
Ik zeg, flikker die kutsupercup gewoon op RTL5 ofzo. Net zo'n troostprijs als de JCSchaal
Ja, ik kijk liever naar de competitie. Dat gaat tenminste ECHT ergens over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.
Ik zeg, flikker die kutsupercup gewoon op RTL5 ofzo. Net zo'n troostprijs als de JCSchaal
ook nieuws voor mij idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Ricky_ het volgende:
Stond nergens dat Blankenstijn was overleden.
Inderdaad, ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan het ook nergens vinden. Niet op VI.nl, niet op de website van de KNVB, nergens. Je zou toch zeggen dat dit wel meer in het nieuws zou komen.
Klopt, heeft Roda trouwens een dierenspeciaalzaak als hoofdsponsor???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Ricky_ het volgende:
Best mooie uitshirts heeft ADO. Verder een zaadwedstrijd.
Dat is al een tijdje. Ik vind het vooral grappig dat er 'voor dieren' onder staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, heeft Roda trouwens een dierenspeciaalzaak als hoofdsponsor???
Ik heb nog niets gezien. Hoe dan ook, dit kon je vantevoren voorspellen. Beiden ploegen willen niet verliezen en nemen geen risico's. Niettemin speelt Roda thuis en zijn ze de favoriet. Je mag het vooral hun kwalijk nemen. Maar goed als Roda het spel moet maken, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
beetje saaie 1ste helft.
Roda constant in de aanval, enkele (grote) kansen, onder meer van Jamaique ofzo (rechtsbuiten)...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef R_Style het volgende:
hoe is begin 2e helft voor diegene die tele2 hebben
Of Roda ontsnapt met 1-0 in de laatste minuut...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik voorspel een 0 - 0
Ja dit is de goden verzoeken wat wij deden natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Roda scoort toch nog
Graag, volgend jaar met een nieuw stadion in de JupilerLeaguequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef denthemen het volgende:
dat Den Haag maar mag degraderen
Ben ik het zeer zeker mee eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef denthemen het volgende:
dat Den Haag maar mag degraderen
Dan zit jij bij de ALVquote:Op donderdag 7 september 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond wederom Roda JC en wel in Enschede tegen FC Twente.
Iedereen is 'te doen' thuis, feit is dat je t moet laten zien.quote:
Gelukkig hebben we nog altijd Barbera B die ons kan inlichten over het wel en wee van Ajax in de laatste 24 uurquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Alweer Roda... pff nu snap ik waar die R van RTL voor staat...![]()
Dat wist ik niet eens meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Tong is in iedergeval lid van de Derksen fanclub, dat verklaard een hoop.![]()
en dan nieteens met je echte naam lid worden...![]()
volgens mij ook niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij was die niet over de lijn
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:10 schreef BVO het volgende:
Een gezellige 0-0 wordt dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |