Ja net scholden ze de scheids ook uit voor Hoerenjong volgens mij..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
''Lazovic hoerenjong''
Groepje Tokkie's bij Sparta op de tribune.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zien we Theo Jansen eens helemaal in beeld.
Dankoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Wie heeft de 0-1 gemaakt?
Is me helemaal ontschoten
Lazovic al erg vroeg in de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Lazovic in de 2'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf
Hebben ze dan ooit eens eredivisie-waardig gespeeld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Zoals ik al zei, Vitesse dolt ze over het hele veld, wat speelt Sparta zwak zeg...
Wacht Excelsior maar afquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
Sparta degradant nummero uno. Schoppen echt nog geen deuk in een pakje boter.
Tweede helft spelen ze stukken beterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef devv05 het volgende:
Sparta degradant nummero uno. Schoppen echt nog geen deuk in een pakje boter.
Ja, op deze manier geef ik ze nog wel een kansje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tweede helft spelen ze stukken beter
Zeg maar gerust heel erg bedroevend. Die counters van hun zijn echt zooo slecht uitgespeeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
Vitesse is trouwens ook niet best hoor...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sparta verdiend wel een doelpuntje nu.
Ja weer een held die jullie zelf niet zagen zittenquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weer een held die jullie zelf niet zagen zitten
16:9 heerscht de pan uit. Na Match of the Day en het WK op Digitenne eindelijk weer kwaliteits breedbeeld voetbal. Godnondejuu al 7 jaar een breedbeeld TV, wordt die eindelijk na DVD's eens voor nuttige uitzendingen gebruikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Dat niemand nog gemeld heeft dat het in 16:9 wordt uitgezonden! Toch een vrij historisch moment, ik neem aan dat vanaf dit seizoen alles in breedbeeld is, goeie zaak!
quote:
Netjes Cart_man!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Iedereen opletten op Lazovic. Wordt de revelatie van het seizoen.
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan is die nog geen voetbalkenner hoor
Ze zenden daarna de Europese Supercup uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die tijd eigenlijk? Het moet voor het donker klaar zijn zeker?
Omdat alleen de 1ste helft word uitgezonden. RTL7 had Roda verzocht om de wedstrijd om 18:30 te laten beginnen, maar daar had Roda geen zin in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die tijd eigenlijk? Het moet voor het donker klaar zijn zeker?
Dat Roda niet om 18.30 begint is idd terecht!quote:
Kom je niet onder uit, ligt contractueel vastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Roda had helemaal moeten weigeren. Wat heb je nu aan 1 helft? Graag of niet, RTL7...
Niet iedereen heeft Tele2, niet dat ik daar wakker van lig want ik zit toch int stadion.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Nouja als het een goeie pot is kunnen we altijd nog via Tele2 de rest afkijken
Dan hoeft het toch geen dramatische wedstrijd te worden? Juist de wedstrijden van de kleinere clubs zijn het leukst omdat dat ook de kleinere clubs is goed voetbal laten zienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:
Het zal toch wel een dramatische wedstrijd worden. Roda en Ado staan nou niet echt bekend om hun spetterende voetbal.
Hoe kun je dat nou weten, Roda heeft een heel nieuw team.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:30 schreef Nywuob het volgende:
Het zal toch wel een dramatische wedstrijd worden. Roda en Ado staan nou niet echt bekend om hun spetterende voetbal.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:27 schreef TheGHunter het volgende:
gaat goed komen, Eddie op de linkerflank in plaats van Vandamme ;')
Als Oper en Cissé scherp zijn welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ik heb in mijn poule toch 3-0 voorspeld, maak ik enige kans?
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Zenden ze echt alleen de eerste helft uit?! Is dat altijd op vrijdag of nu alleen door de supercup?
Naja, een troostprijs kan het niet zijn als je vorig seizoen de CL of UEFA-Cup hebt gewonnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.
Ik zeg, flikker die kutsupercup gewoon op RTL5 ofzo. Net zo'n troostprijs als de JCSchaal
Ja, ik kijk liever naar de competitie. Dat gaat tenminste ECHT ergens over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt door supercup. Als de wedstrijd gewoon 20.15 of 20.30 was begonnen hadden we het helemaal niet kunnen zien.
Ik zeg, flikker die kutsupercup gewoon op RTL5 ofzo. Net zo'n troostprijs als de JCSchaal
ook nieuws voor mij idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Ricky_ het volgende:
Stond nergens dat Blankenstijn was overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |