Dat is dan ook de meest aantrekkelijke ploeg van Nederland om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zijn meer wedstrijden die vorig jaar live op tv waren op de vrijdag zijn nu weer op de vrijdag , en na deze wedstrijd van vrijdag krijgen we 3x Ado Den Haag achter elkaar op RTL 7
Kan me een 6-1overwinning tegen de Graafschap herinneren Stpan, dus die info klopt niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef Stpan het volgende:
Ik zie net op VI.nl dat Sparta al 15 jaar op rij haar openingswedstrijd heeft verloren! Statistisch gezien betekent dit dat Sparta vanavond wel móet winnen!
Waarom opent Sparta eigenlijk zo vaak het seizoen?
(Vorig jaar bij AZ, voor de degradatie Roda thuis en Willem II thuis als ik me kan herinneren).
Misschien in de eerste divisie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan me een 6-1overwinning tegen de Graafschap herinneren Stpan, dus die info klopt niet.
Klopt, in 2000 was het openingsduel Sparta-Roda (toevallig ook op vrijdag 18-8) en toen was het 2-2. 2 keer Ali. Mischien moet het niet gewonnen zijn in de eredivisie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:14 schreef Stpan het volgende:
*mompelt iets over 1e divisie
Statistisch gezien wordt de kans op een overwinning voor Sparta in de openingsronde per seizoen groterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:12 schreef Elvislives het volgende:
Goeie tradities moet je in stand houden!![]()
We hebben het vaak genoeg laten liggen bij jullie, een keer een gelijkspel waardoor we europees misliepen (Utrecht won toen met 7-0 van Groningen, waardoor ze op doelsaldo Europa ingingen), vorig jaar 1-0 verloren etc...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef Stpan het volgende:
[..]
Statistisch gezien wordt de kans op een overwinning voor Sparta in de openingsronde per seizoen groter
Het zou verdomd zomaar eens goed kunnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Iedereen opletten op Lazovic. Wordt de revelatie van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |