Gelukkig hebben we van die jokers geen last meer, op het Nederlands elftal na.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
[edwardvancuilemborg modus] En voor de neutrale toeschouwer nu maar hopen dat het doelpunten gaat regen [/edwardvancuilemborg modus]
daar zijn die ''de Boertjes'' ooit mee begonnen..quote:
zwaar kut is datquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Dat niemand nog gemeld heeft dat het in 16:9 wordt uitgezonden! Toch een vrij historisch moment, ik neem aan dat vanaf dit seizoen alles in breedbeeld is, goeie zaak!
Nu je het zegt ja... werd tijd ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Dat niemand nog gemeld heeft dat het in 16:9 wordt uitgezonden! Toch een vrij historisch moment, ik neem aan dat vanaf dit seizoen alles in breedbeeld is, goeie zaak!
Talpa doet dat ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Bij mij beneden is het prima, alleen boven blijft er weinig van mn scherm overquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef lament het volgende:
Ja zien we Theo Jansen eens helemaal in beeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:38 schreef X-fi het volgende:
16:9 is breedbeeld toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |