Inderdaad, ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan het ook nergens vinden. Niet op VI.nl, niet op de website van de KNVB, nergens. Je zou toch zeggen dat dit wel meer in het nieuws zou komen.
Klopt, heeft Roda trouwens een dierenspeciaalzaak als hoofdsponsor???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Ricky_ het volgende:
Best mooie uitshirts heeft ADO. Verder een zaadwedstrijd.
Dat is al een tijdje. Ik vind het vooral grappig dat er 'voor dieren' onder staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, heeft Roda trouwens een dierenspeciaalzaak als hoofdsponsor???
Ik heb nog niets gezien. Hoe dan ook, dit kon je vantevoren voorspellen. Beiden ploegen willen niet verliezen en nemen geen risico's. Niettemin speelt Roda thuis en zijn ze de favoriet. Je mag het vooral hun kwalijk nemen. Maar goed als Roda het spel moet maken, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
beetje saaie 1ste helft.
Roda constant in de aanval, enkele (grote) kansen, onder meer van Jamaique ofzo (rechtsbuiten)...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef R_Style het volgende:
hoe is begin 2e helft voor diegene die tele2 hebben
Of Roda ontsnapt met 1-0 in de laatste minuut...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik voorspel een 0 - 0
Ja dit is de goden verzoeken wat wij deden natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef H.Flick het volgende:
Roda scoort toch nog
Graag, volgend jaar met een nieuw stadion in de JupilerLeaguequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef denthemen het volgende:
dat Den Haag maar mag degraderen
Ben ik het zeer zeker mee eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef denthemen het volgende:
dat Den Haag maar mag degraderen
Dan zit jij bij de ALVquote:Op donderdag 7 september 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond wederom Roda JC en wel in Enschede tegen FC Twente.
Iedereen is 'te doen' thuis, feit is dat je t moet laten zien.quote:
Gelukkig hebben we nog altijd Barbera B die ons kan inlichten over het wel en wee van Ajax in de laatste 24 uurquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Alweer Roda... pff nu snap ik waar die R van RTL voor staat...![]()
Dat wist ik niet eens meerquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Tong is in iedergeval lid van de Derksen fanclub, dat verklaard een hoop.![]()
en dan nieteens met je echte naam lid worden...![]()
volgens mij ook niet..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij was die niet over de lijn
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:10 schreef BVO het volgende:
Een gezellige 0-0 wordt dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |