Wie weet....een kurk inbrengen zou ook wel eens kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef HighLander het volgende:
Bleef het maar weer zoals vandaag
quote:Ik heb een kaartje over voor Lowlands voor drie dagen. Ik heb de advertentie er net opgezet (15:35, 16 augustus), dus wees er snel bij! bieden vanaf 350.-
Af te halen in hartje centrum Utrecht, ik woon bij de Dom. Bel me
Have fun...
Wie zei er iets over dat die kurk in je tas moestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Poppetjuh het volgende:
heb geen ruimte meer in me tas voor een kurk
quote:
Niet schijten op lowlands ftw!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
Sack ik mis het blokkenschema.... wil jij die nog een keer voor mij posten. dan hoef ik niet te zoeken in één van die andere topicsquote:
Probeer eerst norit, als dat niet werkt loperamide proberen, als dat niet werkt: thuisblijven en naar de dokter gaan, dan heb je het goed te pakken namelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
Van de 3fm-site:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
dit begint meer een cursus weerberichten posten te worden dan een LL-topic![]()
quote:Piet Paulusma voorspelt Lowlands
(16-08-06) - Om de lucht over het weer tijdens Lowlands voor eens en altijd op te helderen hoor je Piet Paulusma donderdag bij Met Michiel.
En wat zegt Piet Prutsma dan?quote:
oet moaningquote:
http://proximus.mine.nu/lowlands/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef crossover het volgende:
Hoe zat dat met die Lowlands Guide?
Wat was de URL? kan hem niet meer vinden..
M'n website wat doe je?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
je moet afbreken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef HighLander het volgende:
[..]what reminds me...
bij gebrek aan een tweede paar schoenen wat ik vandaag zou gaan halen.
maar eens even de krantenproppen vervangen.
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
je moet afbreken?
ik weet wel waar ik nat van wordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef HighLander het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...
Op de zaterdag nacht tussen 3 en 4 heb ik nog een plekje vrij, anders moet ik je teleurstellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik weet wel waar ik nat van word![]()
Hij doet het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
take a pick:quote:
Officieel wel (maar moet eigenlijk aan mijn afstuderen werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Student met vakantie zeker MaJo
Don't do it, heb het meegemaakt in China, kon een week niet schijten. Je krijgt echt een helse pijn, mn hele systeem moest echt een paar weken bijkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/hoe-gras/index.html
Ja dus.
Je kan beter Imodium nemen, dat stopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik mailde daarnet iemand dat ik iemand kende die zijn kaartje direct wilde komen ophalen. Hij zou er dan 150 euro voor krijgen. Ik vond het al stom om meer te betalen, maar vooruit, hij wil graag heen. En toen kreeg ik een mail terug dat die gozer het te weinig vindt. 30 euro winst zonder iets te hoeven doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Niet meer helemaal actueel (Opgezwolle>Ojos de Brujo Gorefest> Ill Nino, etc), maar goed:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sack ik mis het blokkenschema.... wil jij die nog een keer voor mij posten. dan hoef ik niet te zoeken in één van die andere topics
quote:Het regent zonnestralen!
Alhans, hier in Biddinghuizen, op het moment. Laten we de laatste nieuwsbrief voor Lowlands aangrijpen om de weersvoorspellingen er even bij te pakken:
De voorspellingen verschillen, maar ons weerteam, dat 24 uur per dag weerkaarten bestudeerd en patronen berekent, heeft ons verzekerd dat het weinig zal verschillen van vorig jaar. Je herinnert je vast wel een aangenaam temperatuurtje, vrij veel zon, en kans op een verfrissend buitje (dat vorig jaar ternauwernood voorbij dreef - en waarvan we nu niet kunnen zeggen of het gaat vallen). Al met al, niet slecht! En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan.
OMFG OMFG OMFGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit zegt de nieuwsbrief van vandaag over het weer trouwens:
[..]
"geen zweet"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, vorig jaar was het weer echt perfectquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Puik werk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Het bordje is geplaatst in het meet-topic, ik herhaal:
HET BORDJE IS GEPLAATST IN HET MEET-TOPIC!
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar ga ik dit jaar ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."Nog nooit opgevallen.
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.
Ja, wij gaan ook proberen op die manier nog een kaartje voor hem te kopen. Dan komt hij ergens laat in de avond nog aan. Hij kan bij mij in de tent, dus dat is allemaal geen probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.
Maar goed...
Bij de ingang staan ze ook altijd nog kaarten te verkopen, serieus...
Tussen Walibi en de camping zit ook nog een stuk, waar je gratis naar binnen mag met je bandje...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:45 schreef Poppetjuh het volgende:
festival terrein? Lowlands is toch een camping en een tent die 24 uur open is?
KNMI is echt het meest pesimistische van allemaal. Dus die geloven we nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:59 schreef whosvegas het volgende:
De weersvoorspellingen zijn niet positief
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Rond de 70 tot 80% kans op regen
Zonnebril kun je beter thuis laten (overbodig)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:58 schreef Baserunner het volgende:
Ik neem mijn zonnebril wel mee, altijd lekker met het zonnetje erop
Er stond toch overigens ergens dat je je ook mocht legitimeren met een OV-studenten kaart? Ik kan dat nu niet meer vindenHet is toch nog steeds zo of moet ik iets anders meenemen?
Maar wel de meest betrouwbarequote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
KNMI is echt het meest pesimistische van allemaal. Dus die geloven we niet
De meest gunstige is het betrouwbaarstquote:
Ziequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:58 schreef Baserunner het volgende:
Ik neem mijn zonnebril wel mee, altijd lekker met het zonnetje erop
Er stond toch overigens ergens dat je je ook mocht legitimeren met een OV-studenten kaart? Ik kan dat nu niet meer vindenHet is toch nog steeds zo of moet ik iets anders meenemen?
Oke, laten we dat maar aannemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De meest gunstige is het betrouwbaarst![]()
Regen? Het is hier al heel de dag stralend weer...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef debofantastico het volgende:
ik hoop dat het beter wordt dan dat het nu is, damn wat een regen toch weer....
Ik heb me al een week niet geschoren. Knappe kerel die mij een 16 bandje geeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zie
Lowlands, legitimatie?
Je moet je kunnen legitimeren, anders krijg je een 16- bandje en kun je het hele weekend niet zuipen![]()
Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier in het prachtige Limburg heeft het zo hard geregend dat de hele Blokker blank stond net.
Hier, in Schagen, de andere kant van het land dus, zijn misschien 3 druppels gevallen. Van mij mag het hier wel flink regenen, liever hier dan daar. Anders is het al bagger voordat ik mijn tent neerzet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregent![]()
En hier tussen jullie beide in (dus meer in de buurt van LL) is het de hele dag al onbewolkt, zonnig en warm.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier, in Schagen, de andere kant van het land dus, zijn misschien 3 druppels gevallen. Van mij mag het hier wel flink regenen, liever hier dan daar. Anders is het al bagger voordat ik mijn tent neerzet.
Ik was net in Sittard, en daar was het echt belachelijk. De Blokker dus, en ik stond tot aan mijn enkels in het water op de Markt, en dat zegt iets, want ik heb nogal hoge plateauzolen en een hak van 13 centimeter.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregent![]()
roellio is heel makkelijk te herkennenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als jij dat nu aantrekt Roellio, dan herkennen we je tenminste!
En zo hoort het ook!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef Grumpey het volgende:
ik had mijn kaarten afgelopen werchter (2 stuks) ook gewoon voor normale prijs doorverkocht terwijl ik er 100 euro meer voor had kunnen krijgen
als je de review dan maar niet al om 20.00u online wil hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Voor de mensen die thuisblijven...er komen elke nacht (als we niet van onze krukken afflikkeren) live-updates in de nieuwstracker hoe klote het wel niet is in Biddinghuizen
Dit kan je beter posten in topic 64, dan wordt het wellicht onthouden....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sack zet s in de OP...
Nee ik vraag t maandag nog wel een keer ergens...
En 20u ga ik ook niet redden gok ik Rubbereend
hier is slechts 10 km vanaf LL-terreinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Regen? Het is hier al heel de dag stralend weer...
Maar het is hier ook ver van Biddinghuizen.....![]()
Vertel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
roellio is heel makkelijk te herkennen
Op de fiets naar Lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef debofantastico het volgende:
[..]
hier is slechts 10 km vanaf LL-terrein
om ons voorrang te verlenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom rijden de eerste pendelbussen dit jaar pas om 6 uur?
In Hilversum was het de hele dag zonnig en droogquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef debofantastico het volgende:
ik hoop dat het beter wordt dan dat het nu is, damn wat een regen toch weer....
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef rubbereend het volgende:
het lowlandsterrein krijgt dadelijk nog ff een flinke plens water, de regen die hier net is overgetrokken
ik vind deze radar mooierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.
[afbeelding]
Kut, dat kleine plukje linksonder (of moet ik zuidwesten zeggen?) bevind zich nu recht boven mijn huis......terwijl ik m'n tent net even voor de test wou opzettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.
[afbeelding]
Blazen kreng!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Roellio het volgende:
Newbie, neem jij een pomp mee?
Ik heb wel een luchtbed, maar geen pomp.
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef whoops het volgende:
Oh, als iemand op camping vijf vrijdag z'n stoelen kwijt is: sorry....
More like 45, volgens één der vorige topics...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
klopt het dat die party tenten bij de camp store 15 euro zijn?
Die van jou zal ik overslaan AoD!quote:
Nee. Ik heb er vorig jaar gewoon 45 voor mogen neertellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
Nee 35,-quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
Dat is tof. Die van mijn vriendjes ook he, anders gaan zij die van mij weer jatten als ik even weg ben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Die van jou zal ik overslaan AoD!
Nice!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed fout is niet lelijk.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf, dat kan niet.... kennis van me kocht er vorig jaar één voor 15 zegt die...quote:
Neen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Roellio het volgende:
Newbie, neem jij een pomp mee?
Ik heb wel een luchtbed, maar geen pomp.
Stoelen jatten doe ik sowieso niet aan, ik leen ze meestal gewoon van de buren...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is tof. Die van mijn vriendjes ook he, anders gaan zij die van mij weer jatten als ik even weg ben.
ik ga ff wat voor mezelf doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja hè. Moet je me eens zien plassenstampen.Oehh.
gewoon daar gaan zitten en als je er toch bent meteen hun bier opzuipenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Stoelen jatten doe ik sowieso niet aan, ik leen ze meestal gewoon van de buren...
Om te zorgen dat het niet te druk wordt op station Lelystad melden ze waarschijnlijk dat de bussen om 1800 pas rijden, maar volgens mij beginnen ze rond een uurtje of 1400 al.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom rijden de eerste pendelbussen dit jaar pas om 6 uur?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga ff wat voor mezelf doen
je bent 19 en luistert nog naar je mamma?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef Spec87 het volgende:
Ik word helemaal depressief van die regen. En dan begin me moeder ook nog is te zeuren dat als ik er morgen nog zo slecht uit zie (ben een beetje verkouden) dat ik dan niet mag.
Ouders, je neemt ze mee, je hebt er geen kont aan!
zeker welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef crossover het volgende:
Neemt iemand z'n/haar zonnebril mee? Ik zit te twijfelen.. tis dan wel geen dure maar wel fijn.. als de zon zou schijnen.
Ik heb m'n tas nou zo goed als ingepakt maar kheb het gevoel dat ik echt veel ben vergeten
Zijn er ook nog mensen die géén drugs gebruiken op Lowlands?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef extreme het volgende:
[..]
zeker wel![]()
na 48 uur zonder slaap met diverse hulpmiddelen zou ik mezelf niet tegen willen komen zonder..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die géén drugs gebruiken op Lowlands?
Gij zijt geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet meer helemaal actueel (Opgezwolle>Ojos de Brujo Gorefest> Ill Nino, etc), maar goed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telt alcohol?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja als alcohol niet telt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik leef daar op alcohol, nicotine en caffeine. En goed eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel het een en ander gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef The_Martian het volgende:
Je kunt toch in principe vanaf donderdag 18:00 tot vrijdag ergens een keer 24/7 aankomen daar?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |