Yep. Maar Korn trad nou niet echt op in de nacht van zondag op maandag, he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:37 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik kan me het optreden van korn nog herinneren in 2002. Gigantische stortbuien en als je Alpha uitwilde dan moest je eerst 2 meter ver door een halve meter water waden. En de dag ervoor dat tentjes bij me op de camping onder water stonden. Is echt 2002 geweest
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef MaJo het volgende:
Ik ga deze zo doorlezen, eerst even douchen en aankleden
neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Maar Korn trad nou niet echt op in de nacht van zondag op maandag, he?
Ik wel, een vriend niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Je hebt nog geen kaartje? Maar je hebt wel al vast ingepakt?
Daar sta ik ook nog opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/hoe-gras/index.html
Ja dus.
Hehe, bueno! Je zal zonder tent zitten ineens, das best klote!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef Roellio het volgende:
Ik heb bij iemand een andere tent geregeld!
Het zijn er maar 55.000 dit jaar...die paar duizend meer of minder...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Aventura het volgende:
Balen dat het uitverkocht is. Betekent dat het heel druk gaat worden en dat haat ik.
Ja, ik geloof dat er ook weleens 60.000 kaarten zijn uitgegeven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het zijn er maar 55.000 dit jaar...die paar duizend meer of minder...
ik hoop dat ik deze laarzen nog optijd binne hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ik ga even douchen en dan op een quest naar rode kaplaarzen en dito regenjas. Ik ga heel classy het prutweer tegemoet.
Hoewel het hier nu echt héérlijk weer is, zonnetje, geen wolkje aan de lucht.
quote:Evangelisten gaan naar Lowlands
Christenen van kerkgemeenschappen uit heel Nederland gaan komend weekend evangeliseren op het festival Lowlands in Biddinghuizen. Ze delen lolly's en fruit uit met 'de boodschap van Jezus'.
Er wordt niet zwaar gepreekt. Dat zou alleen maar weerstand oproepen, vindt organisator Govers. "We willen er zijn voor de ander, dat dragen we uit," zegt Govers.
De 30 christenen hebben een grote tent op het festivalterrein en zijn te herkennen aan rode T-shirts met de tekst 'Help is on the Way'. De tent is dag en nacht open voor iedereen die behoefte heeft aan een gesprek en een kop koffie.
Ja, ik ging m'n tent en stoeltje ophalen bij m'n ouders...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Hehe, bueno! Je zal zonder tent zitten ineens, das best klote!
Cute!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik hoop dat ik deze laarzen nog optijd binne heb
[afbeelding]
maar t stoeltje heb je wel tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, ik ging m'n tent en stoeltje ophalen bij m'n ouders...
Op de vaste plek op zolder... niets. In de schuur... niets, de garage... niets.
Nou ja, dacht ik, dan ligt 'ie vast bij mij thuis op zolder..... Ook niet.
Dus nu maar via via een koepeltentje geregeld die ik vanavond op kan halen!
Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik hoop dat ik deze laarzen nog optijd binne heb
[afbeelding]
Volgens mij is het miss_bleu...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...![]()
Aha, my bad...ach bleu kan ook blauw betekenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het miss_bleu...
gewoon je blubberstampers meenemen, hoef je ook niet te kijken waar je looptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Cute!
Ik heb ook nog een stel laarzen, zwart met een roze voering![]()
Ik neem ze gewoon mee denk ik.
ja en? heb nu ook roze aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...![]()
Ze zijn niet de enigen volgens mij. Op Marktplaats is het ook vrij druk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 vrienden van me zoeken nog een kaartje. Weet jij iemand die er vanaf wil --> skabaas (as) gmail (dot) com
word echt heeel veel geboden en hoge bedragen ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enigen volgens mij. Op Marktplaats is het ook vrij druk.
Mooi toch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:27 schreef Grumpey het volgende:
kop koffie![]()
, dat snappen die christenbroeders dan wel weer goed
En daarvan nog betrouwbare ook. Vaak zijn de hoogste bieders gewoon pubers die zich vervelen op Marktplaats volgens mij, maar enkele gebelde aanbieders gaven aan er al vanaf te zijn voor idiote prijzen. Al is een bod van 1200 euro natuurlijk niet erg serieus te nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
word echt heeel veel geboden en hoge bedragen ook
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik nu niet heh, ik stel me jou blauw voor
de handel bloeit op marktplaatsquote:2 Lowlands kaartjes Bieden vanaf E550Als we een leuk bod krijgen zitten we morgen in Frankrijk Anders gaan we lekker zelf We verkopen ze alleen per twee
pas vanaf 1250 euro valt er te onderhandelen natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 vrienden van me zoeken nog een kaartje. Weet jij iemand die er vanaf wil --> skabaas (as) gmail (dot) com
(Late reactie:) in Arnhem... Maar hij kan misschien via-via nog wat regelen... Marktplaats is inderdaad schrikbarend duur...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat zou niet zo heel fijn zijn... waar en wanneer heeft die vriend dat kaartje geprobeerd te halen?
Ik heb Norit en Loperamide, knappe jongen die mij nog aan de schijterij krijgt deze LLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Norit tegen de schijterij ga ik zo kopen
Wie weet....een kurk inbrengen zou ook wel eens kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef HighLander het volgende:
Bleef het maar weer zoals vandaag
quote:Ik heb een kaartje over voor Lowlands voor drie dagen. Ik heb de advertentie er net opgezet (15:35, 16 augustus), dus wees er snel bij! bieden vanaf 350.-
Af te halen in hartje centrum Utrecht, ik woon bij de Dom. Bel me
Have fun...
Wie zei er iets over dat die kurk in je tas moestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Poppetjuh het volgende:
heb geen ruimte meer in me tas voor een kurk
quote:
Niet schijten op lowlands ftw!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
Sack ik mis het blokkenschema.... wil jij die nog een keer voor mij posten. dan hoef ik niet te zoeken in één van die andere topicsquote:
Probeer eerst norit, als dat niet werkt loperamide proberen, als dat niet werkt: thuisblijven en naar de dokter gaan, dan heb je het goed te pakken namelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
Van de 3fm-site:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
dit begint meer een cursus weerberichten posten te worden dan een LL-topic![]()
quote:Piet Paulusma voorspelt Lowlands
(16-08-06) - Om de lucht over het weer tijdens Lowlands voor eens en altijd op te helderen hoor je Piet Paulusma donderdag bij Met Michiel.
En wat zegt Piet Prutsma dan?quote:
oet moaningquote:
http://proximus.mine.nu/lowlands/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef crossover het volgende:
Hoe zat dat met die Lowlands Guide?
Wat was de URL? kan hem niet meer vinden..
M'n website wat doe je?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
je moet afbreken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef HighLander het volgende:
[..]what reminds me...
bij gebrek aan een tweede paar schoenen wat ik vandaag zou gaan halen.
maar eens even de krantenproppen vervangen.
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
je moet afbreken?
ik weet wel waar ik nat van wordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef HighLander het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...
Op de zaterdag nacht tussen 3 en 4 heb ik nog een plekje vrij, anders moet ik je teleurstellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik weet wel waar ik nat van word![]()
Hij doet het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
take a pick:quote:
Officieel wel (maar moet eigenlijk aan mijn afstuderen werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Student met vakantie zeker MaJo
Don't do it, heb het meegemaakt in China, kon een week niet schijten. Je krijgt echt een helse pijn, mn hele systeem moest echt een paar weken bijkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/hoe-gras/index.html
Ja dus.
Je kan beter Imodium nemen, dat stopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik mailde daarnet iemand dat ik iemand kende die zijn kaartje direct wilde komen ophalen. Hij zou er dan 150 euro voor krijgen. Ik vond het al stom om meer te betalen, maar vooruit, hij wil graag heen. En toen kreeg ik een mail terug dat die gozer het te weinig vindt. 30 euro winst zonder iets te hoeven doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Niet meer helemaal actueel (Opgezwolle>Ojos de Brujo Gorefest> Ill Nino, etc), maar goed:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sack ik mis het blokkenschema.... wil jij die nog een keer voor mij posten. dan hoef ik niet te zoeken in één van die andere topics
quote:Het regent zonnestralen!
Alhans, hier in Biddinghuizen, op het moment. Laten we de laatste nieuwsbrief voor Lowlands aangrijpen om de weersvoorspellingen er even bij te pakken:
De voorspellingen verschillen, maar ons weerteam, dat 24 uur per dag weerkaarten bestudeerd en patronen berekent, heeft ons verzekerd dat het weinig zal verschillen van vorig jaar. Je herinnert je vast wel een aangenaam temperatuurtje, vrij veel zon, en kans op een verfrissend buitje (dat vorig jaar ternauwernood voorbij dreef - en waarvan we nu niet kunnen zeggen of het gaat vallen). Al met al, niet slecht! En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan.
OMFG OMFG OMFGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit zegt de nieuwsbrief van vandaag over het weer trouwens:
[..]
"geen zweet"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, vorig jaar was het weer echt perfectquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Puik werk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Het bordje is geplaatst in het meet-topic, ik herhaal:
HET BORDJE IS GEPLAATST IN HET MEET-TOPIC!
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar ga ik dit jaar ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."Nog nooit opgevallen.
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.
Ja, wij gaan ook proberen op die manier nog een kaartje voor hem te kopen. Dan komt hij ergens laat in de avond nog aan. Hij kan bij mij in de tent, dus dat is allemaal geen probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.
Maar goed...
Bij de ingang staan ze ook altijd nog kaarten te verkopen, serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |