Het was iig met de Prodigy in de Alpha, want die stoppen vlogen er toen uit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
LL 2001 was met blikseminslag, ik stond ernaast toen 'ie insloeg. Ik geloof dat 2002 was met The Dandy Warhols, en Incubus. Ik weet het echt niet meer...
Ik wens je veel succesquote:
Ohja!! Wat een kutoptreden was dat toenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het was iig met de Prodigy in de Alpha, want die stoppen vlogen er toen uit!
Nouja, naar. Het hangt er vanaf hoe erg je van doorweekte kleding houdt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik heb echt nul regenbescherming.
Alleen een tent... dat wordt echt naar he?
Als je genoeg kleding meeneemt valt he allemaal wel mee..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Poppetjuh het volgende:
koop vast een doosje tissues voor volgende weekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Poppetjuh het volgende:
ik had hem gister teruggevonden in de garagequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Roellio het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dat ding gebleven is!![]()
mooie kleurenkopietjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Nellid het volgende:
Gewoon een berichtje op marktplaats gezet en toen kwam er iemand met twee kaarten
Klopt. Surfplank kan ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Poppetjuh het volgende:
wauw, extreem die foto. Maarja, alleen een roeiboot kan je daar nog helpen.
Nee man, dat was zaterdag, ik heb het over de zondag toen, rond een uurtje of half 6 of half 7. Ik stond in de Foxtrot of Charlie (ik weet het niet meer, waar nu de Juliet staat iig). En daar ging een Sergeant optreden (Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band? Sgt. Garcia? Ik weet het niet meer, het is 6 jaar geleden) en opeens een KNAL! Iedereen in de tent vloog een meter de lucht in van schrik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het was iig met de Prodigy in de Alpha, want die stoppen vlogen er toen uit!
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band is een nummer van de Beatlesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee man, dat was zaterdag, ik heb het over de zondag toen, rond een uurtje of half 6 of half 7. Ik stond in de Foxtrot of Charlie (ik weet het niet meer, waar nu de Juliet staat iig). En daar ging een Sergeant optreden (Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band? Sgt. Garcia? Ik weet het niet meer, het is 6 jaar geleden) en opeens een KNAL! Iedereen in de tent vloog een meter de lucht in van schrik.Was 'ie ingeslagen in een of andere paal daar bij de tent.
Festivalterrein moet je alles wat ze ontdekken aan drank overgieten...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:52 schreef Harker het volgende:
Mag je pakken drinken mee? Glas en blik mag in beperkte mate, maar mag je pakken wel meenemen de camping en het festivalterrein op? Of moet je dat ook overgieten?
Gut, méén je dat nou?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band is een nummer van de Beatles
Jaquote:
Toen regende het helemaal niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik moet meteen weer denken aan de GIGANTISCHE stortbuien van de zondag op de maandag van eh, 2002. My god, wat een ramp was dat. Ik stond praktisch tot m'n knieeen in de modder.
2002 ook hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
2001 dan, whatever.
Ik heb die modderpoelen niet gedroomd, hoor.
ik kan me het optreden van korn nog herinneren in 2002. Gigantische stortbuien en als je Alpha uitwilde dan moest je eerst 2 meter ver door een halve meter water waden. En de dag ervoor dat tentjes bij me op de camping onder water stonden. Is echt 2002 geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet van zondag op maandag
naja, geen plensbuien, iig
Ben al klaarquote:
Je hebt nog geen kaartje? Maar je hebt wel al vast ingepakt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn tent is nog compleet. Nu bedenken wat ik direct meeneem donderdag en wat ik later kan halen. En dan inpakken, boodschappen doen en tussendoor blijven zoeken naar een kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |