Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik hoop dat ik deze laarzen nog optijd binne heb
[afbeelding]
Volgens mij is het miss_bleu...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...![]()
Aha, my bad...ach bleu kan ook blauw betekenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het miss_bleu...
gewoon je blubberstampers meenemen, hoef je ook niet te kijken waar je looptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Cute!
Ik heb ook nog een stel laarzen, zwart met een roze voering![]()
Ik neem ze gewoon mee denk ik.
ja en? heb nu ook roze aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Toch mooi, Miss_blue heten en dan rode laarzen en poncho kopen...![]()
Ze zijn niet de enigen volgens mij. Op Marktplaats is het ook vrij druk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 vrienden van me zoeken nog een kaartje. Weet jij iemand die er vanaf wil --> skabaas (as) gmail (dot) com
word echt heeel veel geboden en hoge bedragen ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enigen volgens mij. Op Marktplaats is het ook vrij druk.
Mooi toch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:27 schreef Grumpey het volgende:
kop koffie![]()
, dat snappen die christenbroeders dan wel weer goed
En daarvan nog betrouwbare ook. Vaak zijn de hoogste bieders gewoon pubers die zich vervelen op Marktplaats volgens mij, maar enkele gebelde aanbieders gaven aan er al vanaf te zijn voor idiote prijzen. Al is een bod van 1200 euro natuurlijk niet erg serieus te nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
word echt heeel veel geboden en hoge bedragen ook
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik nu niet heh, ik stel me jou blauw voor
de handel bloeit op marktplaatsquote:2 Lowlands kaartjes Bieden vanaf E550Als we een leuk bod krijgen zitten we morgen in Frankrijk Anders gaan we lekker zelf We verkopen ze alleen per twee
pas vanaf 1250 euro valt er te onderhandelen natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
3 vrienden van me zoeken nog een kaartje. Weet jij iemand die er vanaf wil --> skabaas (as) gmail (dot) com
(Late reactie:) in Arnhem... Maar hij kan misschien via-via nog wat regelen... Marktplaats is inderdaad schrikbarend duur...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Dat zou niet zo heel fijn zijn... waar en wanneer heeft die vriend dat kaartje geprobeerd te halen?
Ik heb Norit en Loperamide, knappe jongen die mij nog aan de schijterij krijgt deze LLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Norit tegen de schijterij ga ik zo kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |