Probeer eerst norit, als dat niet werkt loperamide proberen, als dat niet werkt: thuisblijven en naar de dokter gaan, dan heb je het goed te pakken namelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
Van de 3fm-site:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
dit begint meer een cursus weerberichten posten te worden dan een LL-topic![]()
quote:Piet Paulusma voorspelt Lowlands
(16-08-06) - Om de lucht over het weer tijdens Lowlands voor eens en altijd op te helderen hoor je Piet Paulusma donderdag bij Met Michiel.
En wat zegt Piet Prutsma dan?quote:
oet moaningquote:
http://proximus.mine.nu/lowlands/quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef crossover het volgende:
Hoe zat dat met die Lowlands Guide?
Wat was de URL? kan hem niet meer vinden..
M'n website wat doe je?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
je moet afbreken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef HighLander het volgende:
[..]what reminds me...
bij gebrek aan een tweede paar schoenen wat ik vandaag zou gaan halen.
maar eens even de krantenproppen vervangen.
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
je moet afbreken?
ik weet wel waar ik nat van wordquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef HighLander het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze nat zijn geworden...
Op de zaterdag nacht tussen 3 en 4 heb ik nog een plekje vrij, anders moet ik je teleurstellen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik weet wel waar ik nat van word![]()
Hij doet het nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef Baserunner het volgende:
[..]
http://proximus.mine.nu/lowlands/
take a pick:quote:
Officieel wel (maar moet eigenlijk aan mijn afstuderen werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Student met vakantie zeker MaJo
Don't do it, heb het meegemaakt in China, kon een week niet schijten. Je krijgt echt een helse pijn, mn hele systeem moest echt een paar weken bijkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
ik zit momenteel aan de racekak, norit helpt? Als ik er 2 neem, schijt ik dan het hele weekend niet?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/hoe-gras/index.html
Ja dus.
Je kan beter Imodium nemen, dat stopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik mailde daarnet iemand dat ik iemand kende die zijn kaartje direct wilde komen ophalen. Hij zou er dan 150 euro voor krijgen. Ik vond het al stom om meer te betalen, maar vooruit, hij wil graag heen. En toen kreeg ik een mail terug dat die gozer het te weinig vindt. 30 euro winst zonder iets te hoeven doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Niet meer helemaal actueel (Opgezwolle>Ojos de Brujo Gorefest> Ill Nino, etc), maar goed:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sack ik mis het blokkenschema.... wil jij die nog een keer voor mij posten. dan hoef ik niet te zoeken in één van die andere topics
quote:Het regent zonnestralen!
Alhans, hier in Biddinghuizen, op het moment. Laten we de laatste nieuwsbrief voor Lowlands aangrijpen om de weersvoorspellingen er even bij te pakken:
De voorspellingen verschillen, maar ons weerteam, dat 24 uur per dag weerkaarten bestudeerd en patronen berekent, heeft ons verzekerd dat het weinig zal verschillen van vorig jaar. Je herinnert je vast wel een aangenaam temperatuurtje, vrij veel zon, en kans op een verfrissend buitje (dat vorig jaar ternauwernood voorbij dreef - en waarvan we nu niet kunnen zeggen of het gaat vallen). Al met al, niet slecht! En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan.
OMFG OMFG OMFGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit zegt de nieuwsbrief van vandaag over het weer trouwens:
[..]
"geen zweet"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, vorig jaar was het weer echt perfectquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Puik werk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Het bordje is geplaatst in het meet-topic, ik herhaal:
HET BORDJE IS GEPLAATST IN HET MEET-TOPIC!
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:45 schreef Roellio het volgende:
Vieze tering stink kaartjes-speculanten. Ze verzieken de markt voor concerten en festivals!![]()
Er zijn dus straks nog duizend(en) kaartjes over omdat mensen het vertikken ze simpelweg voor kostprijs te verkopen en daardoor zitten de echte fans het weekend noodgedwongen thuis.
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Zeg, de voorverkoop is een half jaar geleden begonnen. Hoe suf zijn mensen die nu opeens gaan lopen janken om een kaartje? Echte fans hebben een kaartje.
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar ga ik dit jaar ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
"En mocht het regenen, geen zweet, d'r schijnen nogal wat tenten op het festivalterrein te staan."Nog nooit opgevallen.
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die nog niet lang weten dat ze überhaupt heen kunnen.
Ja, wij gaan ook proberen op die manier nog een kaartje voor hem te kopen. Dan komt hij ergens laat in de avond nog aan. Hij kan bij mij in de tent, dus dat is allemaal geen probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
True, da's erg kut. Maar echt precies op het moment dat het uitverkocht is, lopen er opeens mensen te panieken om een kaartje.
Maar goed...
Bij de ingang staan ze ook altijd nog kaarten te verkopen, serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |