Toen regende het helemaal niet..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, ik moet meteen weer denken aan de GIGANTISCHE stortbuien van de zondag op de maandag van eh, 2002. My god, wat een ramp was dat. Ik stond praktisch tot m'n knieeen in de modder.
2002 ook hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
2001 dan, whatever.
Ik heb die modderpoelen niet gedroomd, hoor.
ik kan me het optreden van korn nog herinneren in 2002. Gigantische stortbuien en als je Alpha uitwilde dan moest je eerst 2 meter ver door een halve meter water waden. En de dag ervoor dat tentjes bij me op de camping onder water stonden. Is echt 2002 geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet van zondag op maandag
naja, geen plensbuien, iig
Ben al klaarquote:
Je hebt nog geen kaartje? Maar je hebt wel al vast ingepakt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn tent is nog compleet. Nu bedenken wat ik direct meeneem donderdag en wat ik later kan halen. En dan inpakken, boodschappen doen en tussendoor blijven zoeken naar een kaartje.
Yep. Maar Korn trad nou niet echt op in de nacht van zondag op maandag, he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:37 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik kan me het optreden van korn nog herinneren in 2002. Gigantische stortbuien en als je Alpha uitwilde dan moest je eerst 2 meter ver door een halve meter water waden. En de dag ervoor dat tentjes bij me op de camping onder water stonden. Is echt 2002 geweest
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef MaJo het volgende:
Ik ga deze zo doorlezen, eerst even douchen en aankleden
neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Maar Korn trad nou niet echt op in de nacht van zondag op maandag, he?
Ik wel, een vriend niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Je hebt nog geen kaartje? Maar je hebt wel al vast ingepakt?
Daar sta ik ook nog opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.captainvideo.n(...)/hoe-gras/index.html
Ja dus.
Hehe, bueno! Je zal zonder tent zitten ineens, das best klote!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef Roellio het volgende:
Ik heb bij iemand een andere tent geregeld!
Het zijn er maar 55.000 dit jaar...die paar duizend meer of minder...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Aventura het volgende:
Balen dat het uitverkocht is. Betekent dat het heel druk gaat worden en dat haat ik.
Ja, ik geloof dat er ook weleens 60.000 kaarten zijn uitgegeven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het zijn er maar 55.000 dit jaar...die paar duizend meer of minder...
ik hoop dat ik deze laarzen nog optijd binne hebquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ik ga even douchen en dan op een quest naar rode kaplaarzen en dito regenjas. Ik ga heel classy het prutweer tegemoet.
Hoewel het hier nu echt héérlijk weer is, zonnetje, geen wolkje aan de lucht.
quote:Evangelisten gaan naar Lowlands
Christenen van kerkgemeenschappen uit heel Nederland gaan komend weekend evangeliseren op het festival Lowlands in Biddinghuizen. Ze delen lolly's en fruit uit met 'de boodschap van Jezus'.
Er wordt niet zwaar gepreekt. Dat zou alleen maar weerstand oproepen, vindt organisator Govers. "We willen er zijn voor de ander, dat dragen we uit," zegt Govers.
De 30 christenen hebben een grote tent op het festivalterrein en zijn te herkennen aan rode T-shirts met de tekst 'Help is on the Way'. De tent is dag en nacht open voor iedereen die behoefte heeft aan een gesprek en een kop koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |