Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier in het prachtige Limburg heeft het zo hard geregend dat de hele Blokker blank stond net.
Hier, in Schagen, de andere kant van het land dus, zijn misschien 3 druppels gevallen. Van mij mag het hier wel flink regenen, liever hier dan daar. Anders is het al bagger voordat ik mijn tent neerzet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregent![]()
En hier tussen jullie beide in (dus meer in de buurt van LL) is het de hele dag al onbewolkt, zonnig en warm.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier, in Schagen, de andere kant van het land dus, zijn misschien 3 druppels gevallen. Van mij mag het hier wel flink regenen, liever hier dan daar. Anders is het al bagger voordat ik mijn tent neerzet.
Ik was net in Sittard, en daar was het echt belachelijk. De Blokker dus, en ik stond tot aan mijn enkels in het water op de Markt, en dat zegt iets, want ik heb nogal hoge plateauzolen en een hak van 13 centimeter.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waar in limburg woon je dan, want hier in Weert. Ja dat ligt in limburg heeft het maar en beetje geregent![]()
roellio is heel makkelijk te herkennenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als jij dat nu aantrekt Roellio, dan herkennen we je tenminste!
En zo hoort het ook!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef Grumpey het volgende:
ik had mijn kaarten afgelopen werchter (2 stuks) ook gewoon voor normale prijs doorverkocht terwijl ik er 100 euro meer voor had kunnen krijgen
als je de review dan maar niet al om 20.00u online wil hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Voor de mensen die thuisblijven...er komen elke nacht (als we niet van onze krukken afflikkeren) live-updates in de nieuwstracker hoe klote het wel niet is in Biddinghuizen
Dit kan je beter posten in topic 64, dan wordt het wellicht onthouden....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sack zet s in de OP...
Nee ik vraag t maandag nog wel een keer ergens...
En 20u ga ik ook niet redden gok ik Rubbereend
hier is slechts 10 km vanaf LL-terreinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Regen? Het is hier al heel de dag stralend weer...
Maar het is hier ook ver van Biddinghuizen.....![]()
Vertel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
roellio is heel makkelijk te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |