Betekend dit dat ik het hele fesival met een paspoort moet gaan zitten slepen? Namelijk helemaal geen zin in.quote:MOET IK ME KUNNEN LEGITIMEREN OP LOWLANDS 2006?
Ja, de legitimatieplicht geldt in heel Nederland, dus ook op Lowlands. Ook dit jaar weer zal de Voedsel en Waren Autoriteit streng controleren op het schenken van alcohol aan -16-jarigen. Wie jonger dan 16 is, of geen geldig legitimatiebewijs kan tonen bij de ingang, ontvangt automatisch een -16 polsbandje. Kun je later wel aantonen ouder dan 16 te zijn, dan krijg je alsnog een "normaal" polsbandje.
Breda!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:56 schreef JDude het volgende:
Rijbewijs zit standaard in m'n portemonnee, wel zo makkelijk.
Fieldmouse! Hoe is het daar in m'n stadje?quote:
Keitof natuurlijk! Bohboh!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Fieldmouse! Hoe is het daar in m'n stadje?
En dan allebei meenemen?!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef -Wolf- het volgende:
dat gemekker altijd over paspoorten. neem gewoon een paspoort EN een ID-kaart.
Zulks een opluchting. Gelukkig is dit de laatste week die ik in 010 zal moeten slijten.quote:
Of paspoort inscannen en op je T-shirt drukken.quote:
Jaaa, de kans je ID te verliezen op LL is zéér groot inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef Tarabass het volgende:
En als je hem dan verliest, en die kans is zeer groot, moet je en aangifte doen bij de politie, heb je kans op een boete als ze je controleren en moet je een nieuwe kopen/aanvragen..
Dude, zo'n paspoort is een beetje onhandig groot geval, vooral als je geen jas aan hebt. ID kaart zou een oplossing zijn, maar volgens mij ben ik daar na al te laat meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:56 schreef veldmuis het volgende:
"moet gaan zitten slepen"
Dude, het is een PASPOORT! Haal anders een ID kaart bij de gemeente, als een paspoort je te zwaar is.
Je neemt toch ook geld mee, neem ik aan. Wat boeit een paspoort dan.
je hoeft niet het hele weekend met dat ding te zwaaien, het gaat er om dat je bij de ingang kan bewijzen dat je jonger / ouder dan 16 bent voor de kleur van het polsbandje. Zodra je dat ding om hebt (en indien jonger dan 16 dus geen bier krijgt aan de tap), zul je 'm de rest van het weekend niet meer nodig hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:54 schreef whosvegas het volgende:
In de faq op www.lowlands.nl is te lezen:
[..]
Betekend dit dat ik het hele fesival met een paspoort moet gaan zitten slepen? Namelijk helemaal geen zin in.
Hoe was het vorig jaar op Lowlands? Wordt er streng op gecontrolleerd? Of moet je je alleen legitimeren als je problemen veroorzaakt?
Voor diegene die dit jaar naar Lowlands gaan, neem je je paspoort/rijbewijs mee? Of is een kopie van je paspoort ook goed?
Goed idee!quote:huur een kluisje op het terrein voor al je dure spullen
Legitimatieplicht op een feest/camping? Dacht dat het tegen terrorisme was enzo, maar wie ben ik. En ja, de kans dat je je id kwijt raakt op lowlands is groot. Je bent vier dagen dronken (als het goed is) en aan het eind weet je geeneens meer hoe je heet (zoals het hoort). Dan is je id niet echt belangrijk. Bovendien wordt er erg veel gejat, en als je enkel aan de deur je id moet laten zien is het imo onzinnig drie dagen met dat ding rond te moeten lopen. Bovendien druist het tegen alle principes in van veel mensen daar, progressief is progressief!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jaaa, de kans je ID te verliezen op LL is zéér groot inderdaad.
In je portemonnee stouwen dat ding, klaar. Die legitimatieplicht geldt al anderhalf jaar, zo bijzonder is het allemaal niet meer.
Dit was in 2004 nog niet zo, ben toen 5 keer bij de ehbo geweestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef EricBoucher het volgende:
Bovendien...als je naar de EHBO moet, moet je je paspoort ook meenemen. Aners helpen ze je niet en zetten ze je op de trein naar een enge bestemming. Dat is de nieuwe policy in het kader van de zelfredzaamheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |