En zo hoort het ook!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef Grumpey het volgende:
ik had mijn kaarten afgelopen werchter (2 stuks) ook gewoon voor normale prijs doorverkocht terwijl ik er 100 euro meer voor had kunnen krijgen
als je de review dan maar niet al om 20.00u online wil hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Voor de mensen die thuisblijven...er komen elke nacht (als we niet van onze krukken afflikkeren) live-updates in de nieuwstracker hoe klote het wel niet is in Biddinghuizen
Dit kan je beter posten in topic 64, dan wordt het wellicht onthouden....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh ja, menschen post ff je top en flop 5 in het LL-topic na het weekend, dan probeer ik het te verwerken in de recensie achteraf...--> handiger nog; ik maak wel een top 5 flop 5 topic maandag ergens hiero...dan hoef ik niet alles bij elkaar te harken met een kater
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sack zet s in de OP...
Nee ik vraag t maandag nog wel een keer ergens...
En 20u ga ik ook niet redden gok ik Rubbereend
hier is slechts 10 km vanaf LL-terreinquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Regen? Het is hier al heel de dag stralend weer...
Maar het is hier ook ver van Biddinghuizen.....![]()
Vertel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
roellio is heel makkelijk te herkennen
Op de fiets naar Lowlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef debofantastico het volgende:
[..]
hier is slechts 10 km vanaf LL-terrein
om ons voorrang te verlenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:56 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom rijden de eerste pendelbussen dit jaar pas om 6 uur?
In Hilversum was het de hele dag zonnig en droogquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:03 schreef debofantastico het volgende:
ik hoop dat het beter wordt dan dat het nu is, damn wat een regen toch weer....
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef rubbereend het volgende:
het lowlandsterrein krijgt dadelijk nog ff een flinke plens water, de regen die hier net is overgetrokken
ik vind deze radar mooierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.
[afbeelding]
Kut, dat kleine plukje linksonder (of moet ik zuidwesten zeggen?) bevind zich nu recht boven mijn huis......terwijl ik m'n tent net even voor de test wou opzettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad, dat het er al goed nat is.
[afbeelding]
Blazen kreng!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Roellio het volgende:
Newbie, neem jij een pomp mee?
Ik heb wel een luchtbed, maar geen pomp.
Als je het maar laat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef whoops het volgende:
Oh, als iemand op camping vijf vrijdag z'n stoelen kwijt is: sorry....
More like 45, volgens één der vorige topics...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
klopt het dat die party tenten bij de camp store 15 euro zijn?
Die van jou zal ik overslaan AoD!quote:
Nee. Ik heb er vorig jaar gewoon 45 voor mogen neertellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
Nee 35,-quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef greatgonzo het volgende:
Dat is tof. Die van mijn vriendjes ook he, anders gaan zij die van mij weer jatten als ik even weg ben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Die van jou zal ik overslaan AoD!
Nice!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed fout is niet lelijk.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed fout is niet lelijk.
wtf, dat kan niet.... kennis van me kocht er vorig jaar één voor 15 zegt die...quote:
Neen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef Roellio het volgende:
Newbie, neem jij een pomp mee?
Ik heb wel een luchtbed, maar geen pomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |