Hoezodat? Ben je bang dat ze anders denkt dat je gek bent op haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Freshthinking het volgende:
'Mijn meisje' is nu online op msn, maar ik laat haar maar ff links liggen...
Nee, zie deel 1 van deze topicreeks.. Het komt er op neer dat msn gewoon geen goed communicatiemiddel is voor gesprekken met je (potentiële) geliefde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef doggydeluxe het volgende:
[..]
Hoezodat? Ben je bang dat ze anders denkt dat je gek bent op haar?![]()
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder geval) MSN niet bevorderlijk is voor de relatie. De 'stiltes' die tijdens MSN gesprekken kunnen vallen bijvoorbeeld (alleen al als de ander bijvoorbeeld wat te drinken pakt, zonder dat jij het weet), kunnen snel negatief worden uitgelegd. Of een zinnetje kan anders worden geinterpreteerd dan hoe het eigenlijk is bedoeld.
Nee, het liefst weet ik het MSN adres van mijn relatie niet, geloof ik. Lekker alleen irl spreken.
oe, aankomende zaterdag je datequote:
Nop. We hebben gisteravond per sms zitten bakkeleien wat en wanneer we iets gaan doen, maar omdat zij in Utrecht woont en ik in Nootdorp (quote:
Nee, heb haar afgelopen zaterdag ontmoet. Wat mij betreft is de daadwerkelijke date al eerder dan aankomende zaterdag.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Houniet het volgende:
goed bezigdus je wordt straks gebeld door haar
daarom ben je zenuwachtig zeker
![]()
Dat is het probleem als je haar al wel op msn hebt. Nu kan je haar niet zomaar meer verwijderen onder het mom van 'Het is beter voor onze relatie'.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Freshthinking het volgende:
'Mijn meisje' is nu online op msn, maar ik laat haar maar ff links liggen...
je kan ook gewoon niets tegen der zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is het probleem als je haar al wel op msn hebt. Nu kan je haar niet zomaar meer verwijderen onder het mom van 'Het is beter voor onze relatie'.
Precies, zo ben ik het ook steeds meer gaan gebruiken..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
'Waarom negeer je me op msn zo, schat?'
Meteen een goed voorbeeld waarom ik MSN kut vind. Als ik er op gaan doe ik dat vaak alleen om 'aanwezig' te zijn. Niet om meteen hele chatsessies te houden.
Jeuj!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef Roeni3 het volgende:
Ze heeft gebeld. Gebeld
. Gebeld
.
Die stem.
Ik moet mezelf echt gaan afstoppen. Dit gaat veel te hard zo.![]()
![]()
Geloof me... je bent hopeloos verliefd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Roeni3 het volgende:
Nee, toch. Gebaseerd op een avondje uit, een paar smsjes en een keer met elkaar gebeld te hebben?
Misschien wel.
Maar we kijken wel. Donderdagavond wordt het een interessante avond, in ieder geval. Nee, ik wil mezelf echt niet te snel laten gaan. Daar ben ik echt bang voor.
Aan de andere kant: who gives a shit?![]()
![]()
![]()
Mixed feelings.
Verliefd zijn is misschien een groot woord, maar je hebt wel gevoelens voor haar gekregen.. Dat blijkt wel, anders was je vandaag niet zo zenuwachtig geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
Natuurlijk wel... je kan ineens zomaar verliefd worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
laat ons het afloop weten hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:20 schreef Roeni3 het volgende:
Thanks, iedereen. Ik doe idd te moeilijk, we kijken wel.
Doen doen doen!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
Tuurlijk, gewoon doen. Deed ik ook, en moet je kijken in wat voor situatie ik nu zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Relax, het wordt vast leuk
Ok, maar nog meer tipsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als ze je nieuwe huisgenootje is lijkt het me niet moeilijk om dat snel te weten te komen en met elkaar op te trekken
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:34 schreef Freshthinking het volgende:
Roeni3 heeft blijkbaar nog steeds een leuke date
quote:
Daar is dit topic niet voorquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
Ja, ach, intens, intens... Als je zoent, moet je het wel goed doen he. Ze kan wel goed zoenen trouwens.
mijne gaat dinsdag twee weken naar turkijequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Freshthinking het volgende:
Ze gaat morgen voor 10 dagen naar Kreta op vakantie... Ben benieuwd.. We hebben al wel weer een date gepland wanneer ze terug is van vakantie..
Jouw vriendin of meisje waar je mee aan het daten bent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijne gaat dinsdag twee weken naar turkije![]()
De dag dat het uitgaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Freshthinking het volgende:
Ze gaat morgen voor 10 dagen naar Kreta op vakantie... Ben benieuwd.. We hebben al wel weer een date gepland wanneer ze terug is van vakantie..
Zo ben ik nou eenmaal sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef SHE het volgende:
Ik verdenk hem er idd wel eens van te fantastisch te zijn voor deze wereld
vriendinnetjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jouw vriendin of meisje waar je mee aan het daten bent?
17 cm?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel isquote:
Ja, maar hij is toch verliefdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel is
Tis godverdomme 2006, ben nergens meer vies van....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch verliefd? Is 'ie homo dan (niets mis mee, natuurlijk
)?
3 septquote:
Jup, ze blijft erg leukquote:
Tip: ga naar amerika, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef LittleCurlyGingerGirl het volgende:
Ik ben ook verliefd!![]()
Alleen hij woont in Amerika...![]()
Ik ben in jaren niet zo verliefd geweest, weet gewoon niet wat me overkomt! Leuk en niet leuk tegelijkertijd dus.
Heb ik meteen gedaan! Ben inmiddels al weer terug. Had al een vakantie met vrienden gepland die ik natuurlijk niet af kon zeggen en begin met een baan volgende week... waarvan ik het contract al getekend had. Zucht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:27 schreef SebasC het volgende:
[..]
Tip: ga naar amerika, heb ik ook gedaanis me erg bevallen en nu ben ik blijven hangen hier in de US.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb heel stiekum ook weer vlinders fladderen in mijn buik geloof ik.
Ssssssst...niet door vertellenquote:
wat leuk zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ssssssst...niet door vertellen.
Kreeg gisteren 3 sms-jes van hem, vandaag heeft hij me al 2x gebeld en gesms-ed en hij vroeg om mijn msn.
Zondag toen ik bij hem wegging wilde hij ookal voor het komende weekend afspreken.
En eigenlijk wil ik helemaal geen vriendje en ik wilde ook niet meer verliefd worden voorlopig, maar zoals ik al zei ik heb toch vlinders en sinds zaterdagavond loop ik met een smile op mijn gezicht van hier tot Tokyo.
Nouja...ik zie wel hoe het allemaal loopt![]()
goed bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Corksterr het volgende:
Ook erg verliefd sinds anderhalve week o.i.d op een nieuwe collega van me. Heb niet echt een erg duidelijk idee hoe ze over mij denkt, maar aan onze omgang te zien kun je wel aflezen dat ik waarschijnlijk wel een kansje maak.
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende opquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ssssssst...niet door vertellen.
Kreeg gisteren 3 sms-jes van hem, vandaag heeft hij me al 2x gebeld en gesms-ed en hij vroeg om mijn msn.
Zondag toen ik bij hem wegging wilde hij ookal voor het komende weekend afspreken.
En eigenlijk wil ik helemaal geen vriendje en ik wilde ook niet meer verliefd worden voorlopig, maar zoals ik al zei ik heb toch vlinders en sinds zaterdagavond loop ik met een smile op mijn gezicht van hier tot Tokyo.
Nouja...ik zie wel hoe het allemaal loopt![]()
Waarschijnlijk ga ik zaterdag uit met een groepje vrienden, waaronder zij.quote:
Ga het eens onderzoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik begin gevoelens te ontwikkelen voor iemand, weet alleen niet of het wel wederzijds isWe'll see
Ik heb juist keihard moeten lachen met hem op msn. Hij doet het nooit nl...dus toen hij me had toegevoegd begon hij het gesprek met : heeeej SoL....met H spreek jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende op![]()
goed bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:57 schreef Corksterr het volgende:
Degene die ik erg leuk vindt begint ook wederzijds steeds sterker te laten merken dat ze mij wel wat vindt. Ze vertelt me regelmatig dat ze me lief vindt en ik krijg ook complimentjes over mijn uiterlijk.
Ze moet vanmiddag werken in een winkel in de buurt en ze vroeg of ik nog even langskwam. Dit gaat de goede kant op.![]()
oh daar hoor ik wel meer mensen over jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende op![]()
Zie hem vrijdag weer...eerst even vrijdagmiddagborrel in de kroeg, daarna naar zijn huis samen kokenquote:
Omdat hij me vooralsnog niet ziet staan, dat is pijnlijk, maar de kriebels worden er niet minder door, en euh, ik heb al iemand.quote:
Ohhh dat maakt de situatie wel heel complexquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Omdat hij me vooralsnog niet ziet staan, dat is pijnlijk, maar de kriebels worden er niet minder door, en euh, ik heb al iemand.
kijken hoe het eten bevalt hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zie hem vrijdag weer...eerst even vrijdagmiddagborrel in de kroeg, daarna naar zijn huis samen koken(ik mail het boodschappenlijstje morgen even door en hij zorgt dan dat alles er is).
Voor de week erna heeft hij me uitgenodigd om mee een weekendje weg te gaan naar één of ander feest...Ik heb nog geen -ja- gezegd...eerst maar eens kijken hoe vrijdag verloopt
![]()
Ja zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja he...echt een joepie-gevoel-topic![]()
9 uurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef LittleCurlyGingerGi... het volgende:
Ik word elke dag verliefder! We skypen ook zoveel mogelijk, maar tijdsverschil is dat nogal lastig (9 uur vroeger daar)
Hij is echt zooooooooooooooo leuk![]()
Spannend hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:40 schreef Begieltie het volgende:
En ik ben morgen aan de beurt! Dan zie ik haar weer voor het eerst sinds LowLands![]()
![]()
ik moet der al 12 dagen missen, vakantiequote:
en danquote:
spannendquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef Begieltie het volgende:
Smst ze me net dat we misschien een ander keer moeten afspreken omdat ze eerder moet werken, maar zo makkelijk geef ik me dus niet gewonnen. Heb haar terug gesmst dat ik wel naar haar toekomwil ondertussen nu wel eens weten of hier iets moois op kan bloeien of dat ik het bij een Lowlands liefde moet laten (wat ik dus niet hoop
)
beterquote:
Festival-liefdequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef Begieltie het volgende:
Smst ze me net dat we misschien een ander keer moeten afspreken omdat ze eerder moet werken, maar zo makkelijk geef ik me dus niet gewonnen. Heb haar terug gesmst dat ik wel naar haar toekomwil ondertussen nu wel eens weten of hier iets moois op kan bloeien of dat ik het bij een Lowlands liefde moet laten (wat ik dus niet hoop
)
dat meen je nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:46 schreef Corksterr het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn liefje bij een vriendin woont omdat ze is aangerand door d'r pa.![]()
Ja da's minder om te horen natuurlijk.![]()
quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef Begieltie het volgende:
Fok it, echt lame.. heb eigenlijk niet echts iets concreets meer van d'r gehoord. Kreeg nog een sms van haar dat ze me later nog een keer terug zou smsen als het wat rustiger op haar werk was. (Iets met de nacht van het Limburgse lied ofzo.)
Nadat ik deze avond dus nog niets van haar had gehoord, heb ik haar maar een sms gestuurd waarin ik haar vertelde dat zij mij niet het gevoel gaf dat ze me nog ziet zitten. Maakt me verder niet uit maar zeg het dan gewoon. Weet ik ook weer waar ik aan toe ben.
Dus bij deze kan ik mij weer 100% vrijgezel gaan voelen en kan ik er trots op zijn dat ik toch echt het allermooiste meisje van Lowlands versiert heb had!
En toen het leven ging weer verder.........Ik hoop dat je meer succes hebt Hou!
Af en toe echt zo irritant vind ik. Soms lig ik echt tot 4 uur 's nachts wakker en blijf ik maar aan diegene denken en dan denk ik van: jezus, níét aan haar denken!!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 4 september 2006 16:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Af en toe echt zo irritant vind ik. Soms lig ik echt tot 4 uur 's nachts wakker en blijf ik maar aan diegene denken en dan denk ik van: jezus, níét aan haar denken!!Dat lukt dan alleen niet echt.
Bij mij zou het ook door de red bull kunnen komen jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook nog...of zou het komen door een teveel aan koffie het afgelopen uur![]()
heel goed, vrienden gaan voor hequote:Ze gaat nota bene met een vriend van mij en ik vind die vriendschap belangrijker dan mijn eigen gevoelens
Ik ben ook verliefdquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Meldt. Al is het waarschijnlijk eenzijdig.
ja dat heb ik dus ook, maar dan al zo'n 4 jaarquote:Op maandag 4 september 2006 16:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Af en toe echt zo irritant vind ik. Soms lig ik echt tot 4 uur 's nachts wakker en blijf ik maar aan diegene denken en dan denk ik van: jezus, níét aan haar denken!!Dat lukt dan alleen niet echt.
En dit allemaal op msn? Waar is de tijd gebleven dat je nog fucking zenuwachtig expres een beetje voor het lokaal bleef hangen waar dat ene leuke meisje was, in de hoop dat ze eens naar buiten zou kijken om jou te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd![]()
Alleen weet ik niet of het eenzijdig is. Ik verwachtte van niet, maar heb de laatste dag toch hoop gekregen.
Het is een meisje wat ik al kende, maar heel lang niet gesproken. Een weekje geleden eens aangesproken op msn. Sindsdien elke dag op msn, en het is elke keer weer gezellig.
Gister moest ze eigenlijk vroeg naar bed omdat ze moest werken, maar omdat ze het zo gezellig vond bleef ze tot vrij laat. Ik zei dat ik aan haar zou denken en zij aan mij als ze aan het werk was. En ze zei dat ze het gezellig vond...
Het hoeft niets voor te stellen, maar ik word steeds verliefder. Ik hoop dat het goed zit, dan vraag ik volgende week wel of ze een keer wat wilt doen.
goed bezigquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Oke!
Ik zit nu zo achter de computer![]()
Heb gevraagd of ze zin had om een keer wat te gaan doen, en dat wilde ze wel.![]()
Het zal pas volgende week zijn, dus dat is wel jammer. Nog ruim een week wachten. Maarja, ik hoop dat geduld beloond wordt.
Ik vind haar erg leuk, hopen dat het tijdens de date ook zo klikt.
Ik sta nu nog verbaasd te kijken eigenlijk.quote:
Ben benieuwd hoe jullie date is volgende week, volgens mij zit het wel goedquote:Op woensdag 6 september 2006 07:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik sta nu nog verbaasd te kijken eigenlijk.
Ach, het hoeft eigenlijk nog niks te zeggen. Gewoon wat drinken en wie weet klikt het voor geen meter... Maar wie weet ook juist wel
Wat mij betreft wel... Toch heb ik nog erge twijfels of het van haar kant ook goed zit.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jullie date is volgende week, volgens mij zit het wel goed![]()
My guess: ze vindt een ander leuk.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef Corksterr het volgende:
Mijn hoop is gevlogen.
Het desbetreffende meisje heeft me gestuurd dat ze me nog iets wil vertellen, persoonlijk. Het gaat over de keer dat we gezoend hebben en ze denkt dat ik het niet echt leuk ga vinden.
Ze heeft het eigenlijk al een soort gezegd denk ik dan, maarja.![]()
Misschien is het tegen mijn verwachtingen in iets heel anders dan ik verwacht, maar daar reken ik eigenlijk niet op.
Ja kan. Aan de andere kant heb ik nooit duidelijk laten merken of gezegd iets met haar te willen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
My guess: ze vindt een ander leuk.
Ik zou als ik jou was tegen haar zeggen dat je het nu wilt weten, omdat je zoals gezegd geen zin hebt naar iets vervelends toe te leven. Laat het haar maar over de tel of per sms zeggen. Lekker snel.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ja kan. Aan de andere kant heb ik nooit duidelijk laten merken of gezegd iets met haar te willen.
Beetje vaag. Ik vind het sowieso irritant, want nou moet ik dus naar een teleurstelling toeleven. Niet echt prettig om te weten dat je binnenkort iets vervelends te horen krijgt.![]()
Zit wel wat in ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was tegen haar zeggen dat je het nu wilt weten, omdat je zoals gezegd geen zin hebt naar iets vervelends toe te leven. Laat het haar maar over de tel of per sms zeggen. Lekker snel.
Nouja zit nix anders op dan afwachtenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel... Toch heb ik nog erge twijfels of het van haar kant ook goed zit.
In ieder geval zei ze mee te gaan, dus wie weet. Maar toch heb ik het idee dat er verder van haar kant weinig af komt. Toch reageerde ze wel weer verrassend enthousiast op mijn vraag om wat te gaan doen.
Jammer dat het nog zo lang duurt.
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nouja zit nix anders op dan afwachten![]()
Heb ik ooook. Hatelijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van onzekerheid, helemaal niet zelfs. Kan er niet tegen![]()
Nogal, omdat je er eigenlijk zelf alles mee kan verkloten.quote:
hoe kan het dat ik het ergens van ken??.......mmmmm..... owja! zelfde zeik aan me broek hangenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef Corksterr het volgende:
Zulke hatelijke situaties dit![]()
Denk opzich niet dat ik erg lang last zal hebben van hetgene dat ik denk dat ze gaat vertellen, maar toch, ik wil het niet weten.
Ach komt allemaal goed (hopen we maar dan he).
En viel het mee? Het is voor het meisje natuurlijk ook moeilijk om dit te zeggen (als dat het is).quote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef Corksterr het volgende:
Zulke hatelijke situaties dit![]()
Denk opzich niet dat ik erg lang last zal hebben van hetgene dat ik denk dat ze gaat vertellen, maar toch, ik wil het niet weten.
Ach komt allemaal goed (hopen we maar dan he).
Wie weet komt er van haar kant wat meer uit als jullie elkaar irl zien. Wanneer precies heb je afgesproken trouwens?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef JeroenV het volgende:
Ja, hoe is het afgelopen?
Ik begin zelf steeds meer een hekel te krijgen aan die onzekerheid. En dan duurt het nog een week. Als we op msn praten is het altijd heel gezellig en de grootste lol. Toch komt er van haar kant niet zo veel uit heb ik soms het idee. Maar waarom reageerde ze dan zo enthousiast op mijn vraag om wat te gaan drinken en zegt ze dan ja denk ik dan?
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:50 schreef Houniet het volgende:
oeh ik zie de mijne zaterdag en zondag weer
Volgens mij hou je je toch goed in? Uit wat ik tot nu toe gelezen heb komt nergens naar voren dat je je 'opdringt' ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef JeroenV het volgende:
Eind volgende week. Exacte datum weet ik nog niet.
Maar het zit in me er nogal achteraan te gaan, te bestoken met smsjes enzo. Terwijl ik dat juist niet moet doen.
Ik stuur nog geen vier smsjes per dag ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij hou je je toch goed in? Uit wat ik tot nu toe gelezen heb komt nergens naar voren dat je je 'opdringt' ofzo![]()
ja anders wordt je te opdringerig, moet je ook niet hebben hequote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik stuur nog geen vier smsjes per dag ofzo.
Maar het liefst sms ik haar elke dag of wil ik haar zo vaak mogelijk spreken. Ik doe mijn best het een beetje in te houden.
Nou best netjes toch...je hebt de msn-gesprekken ook nogquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik stuur nog geen vier smsjes per dag ofzo.
Maar het liefst sms ik haar elke dag of wil ik haar zo vaak mogelijk spreken. Ik doe mijn best het een beetje in te houden.
Ik vind het alleen gek dat ik telkens moet beginnen met smsen... Daardoor heb ik het idee dat alles van mij af komt. Maar ze zegt toch niet voor niks ja...?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou best netjes toch...je hebt de msn-gesprekken ook nog.
Voor mij morgenochtend 8.00 uur al als ik Milou op de taxi naar school heb gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja anders wordt je te opdringerig, moet je ook niet hebben he
@ Sea goed bezigbijna weekend
bijna twee maandenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor mij morgenochtend 8.00 uur al als ik Milou op de taxi naar school heb gezet(van school wordt ze door haar vader gehaald en krijg haar pas maandagmiddag na school weer terug
).
Hoelang bij jij al verliefd/hebt een relatie?
Nou niet speciaal tot na de meet...eerder veeeeel langer nog dan 29 sept. vrijgezel zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 17:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
bijna twee maanden
heel vers dus
ik dacht dat jij vrijgezel wou blijven tot na de meeting van ONZ
dat is heel fijn. vind ik ook belangrijk. een eigen leven, eigen vrienden etcquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou niet speciaal tot na de meet...eerder veeeeel langer nog dan 29 sept. vrijgezel zijn.
Maarja tis niet anders, en ben blij dat deze man, itt mijn ex, gewoon een eigen leven heeft, zodat ik ook gewoon mijn eigen gang kan gaan.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Dit is ook echt zo'n topic waar je niet in moet gaan kijken als het net uit is
Ik heb het nog niet gevraagd. Ik ben al helemaal gewend aan het idee dat ze me gaat teleurstellen en heb het dus al verwerkt lijkt het wel. Steeds minder last van.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:23 schreef jantco het volgende:
[..]
En viel het mee? Het is voor het meisje natuurlijk ook moeilijk om dit te zeggen (als dat het is).
Toen mijn eerste liefde het uitmaakte, deed ze dat met grote zachtheid. Ik denk er nog wel eens aan terug. Ik heb dat buitengewoon gewaardeerd.
Nu hopen dat mijn verliefdheid omslaat in een relatie, anders zit ik weer met dit topic in mijn ATquote:
Dan spammen we het wel snel even vol voor jequote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nu hopen dat mijn verliefdheid omslaat in een relatie, anders zit ik weer met dit topic in mijn AT
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan spammen we het wel snel even vol voor je.
Maar vooralsnog: positive thinking![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Bleekwater het volgende:
* Bleekwater is verliefd![]()
en morgen ga ik met dr uit
![]()
![]()
heb er zin in![]()
goed bezigquote:
Friendszonequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:55 schreef RealZeus het volgende:
*verliefd is.![]()
En nee,ik ben er niet blij mee,want natuurlijk ben ik weer die goede vriend.,daar ben ik vanavond al achter gekomen.
En nou heb ik zo mijn best gedaan om dat niet te worden.![]()
Ow ja,verliefdheid is kut en ik baal er van.![]()
![]()
Een vriend van mij heeft gelijk:"Voor sommige mensen is liefde niet weg gelegd."
Ja, ik ken het ook als geen ander.quote:
Verliefd.. ehm week of 2 ofzoquote:
Thxquote:
Naar de stad (uitgaan).. ik had haar uitgevraagd en ze zei heel enthausiast ja. Nog vaak gepraat via msn, maar ik merk het welquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef JeroenV het volgende:
Wat ga je doen? Denk je dat het wederzijds is? Succes
Ik heb vandaag geen contact gehad nog. Duidelijk is dat het smsen van mijn kant moet komen. Geen goed voorteken, maar ze zal niet voor niks ja zeggen om een keer wat te gaan drinken.
kut is dat ja. gewoon afwachten tot zij smst of mailt. het moet wel van beide kanten komen hequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:08 schreef JeroenV het volgende:
Wat ga je doen? Denk je dat het wederzijds is? Succes
Ik heb vandaag geen contact gehad nog. Duidelijk is dat het smsen van mijn kant moet komen. Geen goed voorteken, maar ze zal niet voor niks ja zeggen om een keer wat te gaan drinken.
goed bezigquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Naar de stad (uitgaan).. ik had haar uitgevraagd en ze zei heel enthausiast ja. Nog vaak gepraat via msn, maar ik merk het welAls het niet wederzijds is, jammer dan. Ik ga er ook gewoon heen om een leuke avond te hebben
tuurlijk wel hopend op iets meer, maar het gaat me er toch meer om dat het leuk is
Ik neem express geen contact op vandaag, en morgen misschien ook wel niet. Maar ik heb er een hard hoofd in dat zij smst eigenlijk. Dan komt gelijk de vraag in me op waarom ze dan wel mee gaat wat drinken en er ook enthousiast over lijkt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
kut is dat ja. gewoon afwachten tot zij smst of mailt. het moet wel van beide kanten komen he
Nee hoor,ik kletste ook niet over echte gevoelsonderwerpen en toch was ik de lul.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, ik ken het ook als geen ander.![]()
Ook beetje het probleem waar ik nu in zit. Ben ik gewoon een vriend of wil ze toch meer? Het voordeel bij mij nu is dat ik haar nog niet zo lang veel spreek en ook niet echt zware zaken met haar bespreek. Als ik haar op msn spreek is het vooral gezellig. Dat biedt hoop.
Ik vraag me ook altijd af wat je dan anders had kunnen doen. Ik in mijn geval niet veel tot niks. Ik hoop dus maar op het beste. Wat was er bij jou dan eigenlijk? Heb je wat met haar gedaan (drinken, bios ofzo) of het gewoon gezegd?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor,ik kletste ook niet over echte gevoelsonderwerpen en toch was ik de lul.![]()
Ik zal proberen het kort te houden:quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat je dan anders had kunnen doen. Ik in mijn geval niet veel tot niks. Ik hoop dus maar op het beste. Wat was er bij jou dan eigenlijk? Heb je wat met haar gedaan (drinken, bios ofzo) of het gewoon gezegd?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef Bleekwater het volgende:
balen man...
nog 15 minuten en ik ga richting stadHeb er zin in
![]()
Jullie horen wel hoe het is gegaan
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal proberen het kort te houden:
Vrouwen,ik kan ze niet volgen.
![]()
Was echt gezellig, maar blijkbaar zat ik al in de friendzone :/ Wordt dus verder niks, maar wel veel lol gehadquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
@RealZeus: dat is idd niet zo leuk hoe het is gegaan, sterkte!
@Bleekwater: Hoe was het gisteravond?
dat is wel beterquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:32 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Was echt gezellig, maar blijkbaar zat ik al in de friendzone :/ Wordt dus verder niks, maar wel veel lol gehadOuwe herinneringen van de basisschool opgehaald enzo
![]()
Ach,het went wel een beetje.maar nooit helemaalquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
@RealZeus: dat is idd niet zo leuk hoe het is gegaan, sterkte!
Dank jequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is echt zwaar kut voor je jong![]()
erop.
Ik ben bang ook in jouw situatie te geraken.quote:
Hoe kwam je er achter dat je al in de friendzone zat? Gevraagd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:32 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Was echt gezellig, maar blijkbaar zat ik al in de friendzone :/ Wordt dus verder niks, maar wel veel lol gehadOuwe herinneringen van de basisschool opgehaald enzo
![]()
Ik ook. Vooral omdat het contact opnemen (smsen) van mijn kant af moet komen. Maar ze reageerde wel weer erg enthousiast op de vraag om wat te gaan drinken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik ben bang ook in jouw situatie te geraken.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef Houniet het volgende:
@ JeroenV heb je al wat van der gehoord
Even een update:quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik ook. Vooral omdat het contact opnemen (smsen) van mijn kant af moet komen. Maar ze reageerde wel weer erg enthousiast op de vraag om wat te gaan drinken.
Dat valt weer mee dan hequote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Al 11 maand verliefd op mijn meisje
Had ik voor een jaar geleden echt niet van mij zefl verwacht dat er mensen zouden zijn die het wel met mij uithouden of die verder kijken dan een eerste indruk![]()
![]()
Ja, we hadden het erover dus ik vroeg het. Gelukkig daarna gewoon weer normaal verder gegaan, nog even veel lol enzo. Dit weekend nog een paar x met elkaar gesmst, gemsnt. Dus gewoon een vriendin erbij. Ook goed, ze gaat over 3 maand toch een half jaar naar frankrijk. Zou ook lastig wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dat je al in de friendzone zat? Gevraagd?
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie mn vriendin pas dinsdag, heeeeeeel misschien morgen in de pauze op school, maar normaal zie ik haar ieder weekend, en nu is ze het weekend bij haar vader... Kmis haar zo erg....
Dinsdag!![]()
![]()
Tsja, ik heb eigenlijk genoeg reden om aan te nemen dat het niks wordt... Of zeggen smsjes niet zo veel? Ik kan echt niet tegen die onzekerheid...quote:Op zondag 10 september 2006 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
@JeroenV: kijk nu maar eerst eens hoe jullie afspraakje verloopt![]()
Dat gaat niet werken.quote:Op zondag 10 september 2006 18:30 schreef Kanogor het volgende:
Meisje via de intro leren kennen, heupeleus verliefd maar de echte stap is nog niet gezet. Morgen weer naar college, dus wie weet....
Mezelf even updaten.quote:Op zondag 10 september 2006 18:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tsja, ik heb eigenlijk genoeg reden om aan te nemen dat het niks wordt... Of zeggen smsjes niet zo veel? Ik kan echt niet tegen die onzekerheid...![]()
Details, tips?quote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef Marruk het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken.
Ervaringsdeskundige meldt zich hier namelijk
Te gek!quote:Op zondag 10 september 2006 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zie mn vriendin pas dinsdag, heeeeeeel misschien morgen in de pauze op school, maar normaal zie ik haar ieder weekend, en nu is ze het weekend bij haar vader... Kmis haar zo erg....
Dinsdag!![]()
![]()
Niks boeiends, we moesten allebei werken, daar kennen we elkaar ook van.quote:
Dat zit dus wel goed zo te horen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Sinds 1 maand en 1 dag heerlijk verliefd op mijn lieffie!!![]()
Wel eerder vriendjes gehad hoor, maar deze heeft mijn wereld op mn kop gezet!
Alles voelt gewoon zwaar OK... als ik niet bij hem ben heb ik echt een neiging om naar hem toe te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |