Ok, tijd voor een update.
![]()
Datgene waar ik stiekem een klein beetje bang voor was, gebeurde: de alcohol had mijn blik afgelopen zaterdag enigszins vertroebeld, waardoor ik een leuke wake-up call kreeg toen ik haar gisteren weer tegenkwam. Ze is echt niet lelijk of stom, maar mijn aller-allereerste indruk (en die is belangrijk) was: 'Nee'
![]()
. Dat is geen samenvattend woord van wat ik dacht oid, nee, ik dacht echt letterlijk
meteen 'nee'.
![]()
Maar goed, dat moest een avondje gezelligheid niet drukken natuurlijk, dus zijn we lekker naar de film geweest. Een Franse film uit 1957 (zwart-wit dus
![]()
), Ascenseur Pour L'Echafaud. Zij had geen idee dat ik dit had geregeld, en nadat ze eerst behoorlijk van de wijs was omdat ze een film als deze nooit had verwacht, bleek dat ze het ook echt een leuke en originele film vond
![]()
. Daarna nog lekker een ijsje gehaald, en een hele tijd zitten praten. Tijdens de date begon ik haar toch wel iets leuker te vinden dan mijn 'eerste' tweede indruk was geweest, dus ik had totaal geen moeite met het feit dat het steeds later en later werd.
Afijn, op het laatst moest ze bijna haar trein halen (nog 5 minuten ofzo) en ik merkte dat ze echt op een kus zat te wachten. Nu ben ik er niet helemaal trots op, maar ik dacht 'Fuck it, zoenen kan geen kwaad'. Aldus geschiedde
![]()
. Jullie kunnen het uit bovenstaande waarschijnlijk al opmaken: nee, ik vind haar niet leuk genoeg om wat mee te beginnen, maar dat neemt niet weg dat de avond zelf wel degelijk erg gezellig en leuk was. Veel gelachen enzo
![]()
. Uiteindelijk heb ik het idee dat ik vooral op het uiterlijk ben afgeknapt, hoe lullig dat ook is
![]()
. Ze is niet lelijk, maar simpelweg net niet mijn type, qua uiterlijk.
![]()
Eigenlijk is dit dus misschien een beetje een anti-climax geworden, maar ja, het was mijn eerste date sinds tijden en de ervaring was wel weer leuk.
![]()
Sorry, geen verliefdheid dus.
![]()
Kut alcohol.