Hoezodat? Ben je bang dat ze anders denkt dat je gek bent op haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Freshthinking het volgende:
'Mijn meisje' is nu online op msn, maar ik laat haar maar ff links liggen...
Nee, zie deel 1 van deze topicreeks.. Het komt er op neer dat msn gewoon geen goed communicatiemiddel is voor gesprekken met je (potentiële) geliefde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef doggydeluxe het volgende:
[..]
Hoezodat? Ben je bang dat ze anders denkt dat je gek bent op haar?![]()
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat juist niet heb, puur omdat ik rationeel genoeg ben om te weten dat (wat mij betreft in ieder geval) MSN niet bevorderlijk is voor de relatie. De 'stiltes' die tijdens MSN gesprekken kunnen vallen bijvoorbeeld (alleen al als de ander bijvoorbeeld wat te drinken pakt, zonder dat jij het weet), kunnen snel negatief worden uitgelegd. Of een zinnetje kan anders worden geinterpreteerd dan hoe het eigenlijk is bedoeld.
Nee, het liefst weet ik het MSN adres van mijn relatie niet, geloof ik. Lekker alleen irl spreken.
oe, aankomende zaterdag je datequote:
Nop. We hebben gisteravond per sms zitten bakkeleien wat en wanneer we iets gaan doen, maar omdat zij in Utrecht woont en ik in Nootdorp (quote:
Nee, heb haar afgelopen zaterdag ontmoet. Wat mij betreft is de daadwerkelijke date al eerder dan aankomende zaterdag.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Houniet het volgende:
goed bezigdus je wordt straks gebeld door haar
daarom ben je zenuwachtig zeker
![]()
Dat is het probleem als je haar al wel op msn hebt. Nu kan je haar niet zomaar meer verwijderen onder het mom van 'Het is beter voor onze relatie'.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Freshthinking het volgende:
'Mijn meisje' is nu online op msn, maar ik laat haar maar ff links liggen...
je kan ook gewoon niets tegen der zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is het probleem als je haar al wel op msn hebt. Nu kan je haar niet zomaar meer verwijderen onder het mom van 'Het is beter voor onze relatie'.
Precies, zo ben ik het ook steeds meer gaan gebruiken..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
'Waarom negeer je me op msn zo, schat?'
Meteen een goed voorbeeld waarom ik MSN kut vind. Als ik er op gaan doe ik dat vaak alleen om 'aanwezig' te zijn. Niet om meteen hele chatsessies te houden.
Jeuj!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef Roeni3 het volgende:
Ze heeft gebeld. Gebeld
. Gebeld
.
Die stem.
Ik moet mezelf echt gaan afstoppen. Dit gaat veel te hard zo.![]()
![]()
Geloof me... je bent hopeloos verliefd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Roeni3 het volgende:
Nee, toch. Gebaseerd op een avondje uit, een paar smsjes en een keer met elkaar gebeld te hebben?
Misschien wel.
Maar we kijken wel. Donderdagavond wordt het een interessante avond, in ieder geval. Nee, ik wil mezelf echt niet te snel laten gaan. Daar ben ik echt bang voor.
Aan de andere kant: who gives a shit?![]()
![]()
![]()
Mixed feelings.
Verliefd zijn is misschien een groot woord, maar je hebt wel gevoelens voor haar gekregen.. Dat blijkt wel, anders was je vandaag niet zo zenuwachtig geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
Natuurlijk wel... je kan ineens zomaar verliefd worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
laat ons het afloop weten hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:20 schreef Roeni3 het volgende:
Thanks, iedereen. Ik doe idd te moeilijk, we kijken wel.
Doen doen doen!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
Tuurlijk, gewoon doen. Deed ik ook, en moet je kijken in wat voor situatie ik nu zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Relax, het wordt vast leuk
Ok, maar nog meer tipsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als ze je nieuwe huisgenootje is lijkt het me niet moeilijk om dat snel te weten te komen en met elkaar op te trekken
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:34 schreef Freshthinking het volgende:
Roeni3 heeft blijkbaar nog steeds een leuke date
quote:
Daar is dit topic niet voorquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
Ja, ach, intens, intens... Als je zoent, moet je het wel goed doen he. Ze kan wel goed zoenen trouwens.
mijne gaat dinsdag twee weken naar turkijequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Freshthinking het volgende:
Ze gaat morgen voor 10 dagen naar Kreta op vakantie... Ben benieuwd.. We hebben al wel weer een date gepland wanneer ze terug is van vakantie..
Jouw vriendin of meisje waar je mee aan het daten bent?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijne gaat dinsdag twee weken naar turkije![]()
De dag dat het uitgaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Freshthinking het volgende:
Ze gaat morgen voor 10 dagen naar Kreta op vakantie... Ben benieuwd.. We hebben al wel weer een date gepland wanneer ze terug is van vakantie..
Zo ben ik nou eenmaal sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef SHE het volgende:
Ik verdenk hem er idd wel eens van te fantastisch te zijn voor deze wereld
vriendinnetjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jouw vriendin of meisje waar je mee aan het daten bent?
17 cm?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel isquote:
Ja, maar hij is toch verliefdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel is
Tis godverdomme 2006, ben nergens meer vies van....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch verliefd? Is 'ie homo dan (niets mis mee, natuurlijk
)?
3 septquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |