Verliefd zijn is misschien een groot woord, maar je hebt wel gevoelens voor haar gekregen.. Dat blijkt wel, anders was je vandaag niet zo zenuwachtig geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
Natuurlijk wel... je kan ineens zomaar verliefd worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Roeni3 het volgende:
Ja maar, ik meen het wel als ik zeg dat het toch eigenlijk niet kan op basis van een avondje uit (de avond waar we elkaar ontmoetten), smsjes en een telefoontje. Ik bedoel, we hebben elkaar nauwelijks echt gezien en gesproken, op zaterdagavond en het telefoontje na
. Misschien valt de date wel tegen?
laat ons het afloop weten hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:20 schreef Roeni3 het volgende:
Thanks, iedereen. Ik doe idd te moeilijk, we kijken wel.
Doen doen doen!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
Tuurlijk, gewoon doen. Deed ik ook, en moet je kijken in wat voor situatie ik nu zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef ee-04 het volgende:
Weet niet zeker of ik het verliefd kan noemen omdat ik haar niet goed ken, maar een cassiere die werkt waar ik ook werk, zie ik wel erg zitten![]()
Nu heb ik sinds gisteren avond ook haar nummer.
Nog maar even kijken of ik een smsje stuur of niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Relax, het wordt vast leuk
Ok, maar nog meer tipsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als ze je nieuwe huisgenootje is lijkt het me niet moeilijk om dat snel te weten te komen en met elkaar op te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |