vriendinnetjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jouw vriendin of meisje waar je mee aan het daten bent?
17 cm?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
*Meld*
Zojuist in de bedrijfskantine 17 CM verliefd![]()
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel isquote:
Ja, maar hij is toch verliefdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik gok dat ze verliefd op zijn piemel is
Tis godverdomme 2006, ben nergens meer vies van....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch verliefd? Is 'ie homo dan (niets mis mee, natuurlijk
)?
3 septquote:
Tip: ga naar amerika, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef LittleCurlyGingerGirl het volgende:
Ik ben ook verliefd!![]()
Alleen hij woont in Amerika...![]()
Ik ben in jaren niet zo verliefd geweest, weet gewoon niet wat me overkomt! Leuk en niet leuk tegelijkertijd dus.
Heb ik meteen gedaan! Ben inmiddels al weer terug. Had al een vakantie met vrienden gepland die ik natuurlijk niet af kon zeggen en begin met een baan volgende week... waarvan ik het contract al getekend had. Zucht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:27 schreef SebasC het volgende:
[..]
Tip: ga naar amerika, heb ik ook gedaanis me erg bevallen en nu ben ik blijven hangen hier in de US.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb heel stiekum ook weer vlinders fladderen in mijn buik geloof ik.
Ssssssst...niet door vertellenquote:
wat leuk zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ssssssst...niet door vertellen.
Kreeg gisteren 3 sms-jes van hem, vandaag heeft hij me al 2x gebeld en gesms-ed en hij vroeg om mijn msn.
Zondag toen ik bij hem wegging wilde hij ookal voor het komende weekend afspreken.
En eigenlijk wil ik helemaal geen vriendje en ik wilde ook niet meer verliefd worden voorlopig, maar zoals ik al zei ik heb toch vlinders en sinds zaterdagavond loop ik met een smile op mijn gezicht van hier tot Tokyo.
Nouja...ik zie wel hoe het allemaal loopt![]()
goed bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef Corksterr het volgende:
Ook erg verliefd sinds anderhalve week o.i.d op een nieuwe collega van me. Heb niet echt een erg duidelijk idee hoe ze over mij denkt, maar aan onze omgang te zien kun je wel aflezen dat ik waarschijnlijk wel een kansje maak.
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende opquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ssssssst...niet door vertellen.
Kreeg gisteren 3 sms-jes van hem, vandaag heeft hij me al 2x gebeld en gesms-ed en hij vroeg om mijn msn.
Zondag toen ik bij hem wegging wilde hij ookal voor het komende weekend afspreken.
En eigenlijk wil ik helemaal geen vriendje en ik wilde ook niet meer verliefd worden voorlopig, maar zoals ik al zei ik heb toch vlinders en sinds zaterdagavond loop ik met een smile op mijn gezicht van hier tot Tokyo.
Nouja...ik zie wel hoe het allemaal loopt![]()
Waarschijnlijk ga ik zaterdag uit met een groepje vrienden, waaronder zij.quote:
Ga het eens onderzoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik begin gevoelens te ontwikkelen voor iemand, weet alleen niet of het wel wederzijds isWe'll see
Ik heb juist keihard moeten lachen met hem op msn. Hij doet het nooit nl...dus toen hij me had toegevoegd begon hij het gesprek met : heeeej SoL....met H spreek jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende op![]()
goed bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:57 schreef Corksterr het volgende:
Degene die ik erg leuk vindt begint ook wederzijds steeds sterker te laten merken dat ze mij wel wat vindt. Ze vertelt me regelmatig dat ze me lief vindt en ik krijg ook complimentjes over mijn uiterlijk.
Ze moet vanmiddag werken in een winkel in de buurt en ze vroeg of ik nog even langskwam. Dit gaat de goede kant op.![]()
oh daar hoor ik wel meer mensen over jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Eén tip: ga nooit msn'en met je nieuwe lover. Dat levert alleen maar ellende op![]()
Zie hem vrijdag weer...eerst even vrijdagmiddagborrel in de kroeg, daarna naar zijn huis samen kokenquote:
Omdat hij me vooralsnog niet ziet staan, dat is pijnlijk, maar de kriebels worden er niet minder door, en euh, ik heb al iemand.quote:
Ohhh dat maakt de situatie wel heel complexquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Omdat hij me vooralsnog niet ziet staan, dat is pijnlijk, maar de kriebels worden er niet minder door, en euh, ik heb al iemand.
kijken hoe het eten bevalt hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zie hem vrijdag weer...eerst even vrijdagmiddagborrel in de kroeg, daarna naar zijn huis samen koken(ik mail het boodschappenlijstje morgen even door en hij zorgt dan dat alles er is).
Voor de week erna heeft hij me uitgenodigd om mee een weekendje weg te gaan naar één of ander feest...Ik heb nog geen -ja- gezegd...eerst maar eens kijken hoe vrijdag verloopt
![]()
Ja zoietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja he...echt een joepie-gevoel-topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |