quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:19 schreef Ilford het volgende:
[..]
Dank voor je commentaar. 1 bevat geen flits-spot, het bevat een straatlantaarn. 2 is inderdaad zoals nogal veel foto's tot nu toe niet "100% schaduw", maar meer "een foto waar toevallig ook nog een schaduw op staat".
Denk dat ik eerder met 1. dan met 2. mee ga doen. Misschien de straatlantaarn-die-eruit-ziet-als-een-flits-spot eraf croppen, maar dan blijft er echt niks meer over...
en als je dan dat stuk eraf corpt en vervolgens eens aan levels en contrast gaat spelen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:19 schreef Ilford het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder met 1. dan met 2. mee ga doen. Misschien de straatlantaarn-die-eruit-ziet-als-een-flits-spot eraf croppen, maar dan blijft er echt niks meer over...
Zonder het wit links wordt-ie wel heel grauw, dus even snel-snel twee versies: de grauwe en de brightened. Denk dat ik wel opnieuw aan het scannen moet als het iets is, want die tweede heeft nu nogal storende scan-artefacts (lees: de horizontale lijntjes)...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan crop m eens waarbij je dat licht links wegcropt...
bedoel je niet het leidende voorwerp?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:34 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn zeker mooie foto's, maar ik zie het thema schaduw er niet zo in bij Ableton en Elmarz. Het zijn foto's met schaduw, maar de schaduw an sich is niet het lijdende voorwerp.
Aangezien je hier reageert, heb je *dit* topic al gevonden. Be more specific.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou dit topic graag terug willen kunnen vinden.
Duidelijk. Steekproef van 1 persoon, maareh: daar ga ik eens mee aan de slag. Kijken of ik 'm wat lichter kan krijgen, in (ongeveer) deze crop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
ik vind 2 al meer hebben dan 1
daar zie je de schaduw tenminste goed
Ja, leidend :$ *schaamschaam*. Ben ook zeker fan van de foto van Prup, maar dat zie ik toch echt als iets out of the box, ipv een hele mooie foto van een model met schaduw erin. Zoals al eerder door mensen is opgemerkt, is schaduw eigenlijk altijd wel aanwezig, maar dat maakt het nog geen onderwerp. Maar het is zeker leuk om te zien hoe verschillend zoiets wordt geintepreteerd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
bedoel je niet het leidende voorwerp?
maarja schaduw is op zoveel manieren te interpreteren (net als alle andere onderwerpen) en dan spreekt de foto die wat meer uit het doosje gedacht is mij toch meer aan.
@L-D: doe maar rustig joh....
het idee van prup is leuk, de uitvoering vind ik minder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, leidend :$ *schaamschaam*. Ben ook zeker fan van de foto van Prup, maar dat zie ik toch echt als iets out of the box, ipv een hele mooie foto van een model met schaduw erin. Zoals al eerder door mensen is opgemerkt, is schaduw eigenlijk altijd wel aanwezig, maar dat maakt het nog geen onderwerp. Maar het is zeker leuk om te zien hoe verschillend zoiets wordt geintepreteerd!
Ik vraag me echt af wat dat dan zou zijn. Lijdend voorwerp is de correcte spelling. Tenzij het niet gaat over de grammatica natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ah...nieuw topic, vond het al zo raar dat ik niet kon reageren
opnieuw dan maar:
nou in deze context bedoeld hij het voorwerp wat de leiding voert in de foto, niet wat lijdt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat dat dan zou zijn. Lijdend voorwerp is de correcte spelling. Tenzij het niet gaat over de grammatica natuurlijk
(Tevens tvp)
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef SunChaser het volgende:
Die van Ilford vind ik niet echt schaduw.
LOL! Nouja, dan zal ik me er maar niet mee bemoeien.quote:
ik mis jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef WurM het volgende:
Ik vind de tekst van vliegvrager een beetje opzichtig. Had wel wat minder gemogen imo
quote:
Dat denk ik.quote:
aaaah ik vroeg me al af welke post ik gemist hadquote:
Oei, dat heeft redelijk dezelfde insteek als mijn ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef -Marjo- het volgende:
Uitvoering van mijn idee:
[afbeelding]
zit wat in, was een experimentje. Ik zal eens wat subtielers proberen. Ben eigenlijk niet echt een fan van kaders en teksten in foto's.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:12 schreef WurM het volgende:
Ik vind de tekst van vliegvrager een beetje opzichtig. Had wel wat minder gemogen imo
Dat komt omdat je naar het schaakstuk kijkt dat in beeld ligt, terwijl niet dat stuk, maar de schaduwen het verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap de tekst ook niet, ik krijg meer een beeld van: fallen, dead, game over ofzoiets
nu je dat zegt. zie ik pas dat er een invasie aan tegenstanders eraan komt, maar in eersten instantie werd mijn blik daar niet naar toe getrokkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zit wat in, was een experimentje. Ik zal eens wat subtielers proberen. Ben eigenlijk niet echt een fan van kaders en teksten in foto's.
[..]
Dat komt omdat je naar het schaakstuk kijkt dat in beeld ligt, terwijl niet dat stuk, maar de schaduwen het verhaal vertellen.
Die titel helemaal niet of niet zo dominant?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:47 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zag die invasie wel meteen. Ik vind het ook een sterke foto. Van mij hoeft alleen die titel ook niet zo.
je uitleg deed t bij mij meer dan de titelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die titel helemaal niet of niet zo dominant?
Kennelijk helpt ie wel in de interpretatie.
Dat is ie ook, vandaar de titel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef roger_dry het volgende:
ik zou het sterker vinden als het witte schaakstuk ook nog zou staan. Nu is de stijd eigenlijk al gestreden.
Ik heb vrede met een bestaan als onbegrepen kunstenaar.quote:Ik denk dat ik dan ook eerder de andere schaduwen zou zien. Was me tot de posts hierboven nog niet opgevallen...
De vraag of ze uberhaupt mee mogen doen staat ook nog steeds open, dacht ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef SunChaser het volgende:
Hoe zit t met de gebanden, er doen 6 gebanden FOTO-ers mee, maar mogen ze ook stemmen? Desnoods via Phoenix?
Een stemming is niet posten names gebandenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef k_man het volgende:
[..]
De vraag of ze uberhaupt mee mogen doen staat ook nog steeds open, dacht ik.
En als Dagonet aangeeft dat posten namens gebande users niet mag...
Hoezo niet, eigenlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een stemming is niet posten names gebanden
quote:
Posten names gebanden is als ik in naam van Shark.Bait zeg:quote:
Naar de geest van die regel heb je gelijk hoor, maar naar de letter niet. En de eerdere reactie van Dagonet doet me denken dat er eerder naar de letter dan naar de geest gehandeld wordt, dus dat zie ik vrij somber in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Posten names gebanden is als ik in naam van Shark.Bait zeg:
Ik ben het niet eens met zus en zo omdat etc
Shark bait
Maar een paar punten geven, kom op zeg, dat is iets heel anders.
Mee eensch (zie icon).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:25 schreef SunChaser het volgende:
Posten names gebanden is als ik in naam van Shark.Bait zeg:
Ik ben het niet eens met zus en zo omdat etc
Shark bait
Maar een paar punten geven, kom op zeg, dat is iets heel anders.
En natuurlijk mogen ze meedoen, hun foto's staan ten eerste al in het wedstrijdtopic en er staat niks over in de reglementen.
Al denk ik dat iedereen wel ontgbant is na de 26e
en als je wint mag je geen nieuwe onderwerpen insturenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef SunChaser het volgende:
.Maar goed, je mag dus wel meedingen naar de prijs, maar niet je stem uitbrengen als gebande
Ha das een goeie, als SB, MM en RV samen de top drie bestormen hebben we geen onderwerpen in septemberquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en als je wint mag je geen nieuwe onderwerpen insturen
Dan zou die regel pas per 1/9 moeten ingaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef k_man het volgende:
Ik denk van niet. Zeker Re niet.
Het zou ergens ook wel merkwaardig zijn als gebande users mee mogen doen. Gaat Fok prijzen uitreiken aan mensen die men (tijdelijk) niet op Fok wil hebben?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik haat dit soort FB topics, maar daar kan k_man niets aan doen. Deze maand mag het nog en wat Sunny zegt de september maand zal anders zijn.
En stemmen mogen ze dus ook nu nog , ze mogen gewoon hun stemmen doormailen , dan post ik ze zelf welEn dat is niet posten namens gebanden maar gewoon sportiviteit in FOT.
Oftewel, toplossingquote:
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En weer twee modjes erachteraan. En dan een maand of twee daarna krijgt FOK! een enorme rel waardoor er weer 16 modjes opstappen... bladieblaa, history will repeat itselfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten worden
En dan moet er weer iemand opstappen...
zo houden we de wedstrijdrel er wel in hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Krijgen we dadelijk weer een rel over de prijzen en hoe die verdeeld moeten worden
En dan moet er weer iemand opstappen...
Hmm vaag, want volgens mij heeft ze alles wat binnen was er heen gestuurd. Doe anders nog een keer mailen + copy naar lorddreamer@fok.nl dan moet het zeker goed gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef Degro het volgende:
Hoi,
Ik heb 11 augustus een foto opgestuurd naar dit meeladres:phoenixx@chello.nl ovv van mijn username. Echter ik zie um er nog niet bij staan. Heb ik wat verkeerd gedaan?
Groet,
Degro
inderdaad, dan laten we het onderwerp kiezen over aan een verzuurde-ex crewlidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Gedaan. Hopen dat het nu goed is en dat ik winquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hmm vaag, want volgens mij heeft ze alles wat binnen was er heen gestuurd. Doe anders nog een keer mailen + copy naar lordreamer@fok.nl dan moet het zeker goed gaan.
Helaas ik krijg de email terug. Krijg deze melding;quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef Degro het volgende:
[..]
Gedaan. Hopen dat het nu goed is en dat ik win![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Degro het volgende:
[..]
Helaas ik krijg de email terug. Krijg deze melding;
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <lordreamer@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
Moeten er misschien 2 d's in de emailadres?
correct , type foutje , sorriequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Degro het volgende:
Moeten er misschien 2 d's in de emailadres?
Foutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]denk ik wel
aangezien zijn naam Lord_Dreamer is
Ok 3x is scheepsrecht......quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Foutde naam is Lord Dreamer zonder underscore. Ik had zelfs LD@fok.nl maar die is weg door de maildatabase opschoning. Nu is het dus LordDreamer@fok.nl aanelkaar met 2 d's
Hij is hier binnen, vanavond komt hij er op als ik thuis ben/ of als phoentje de mail eerder ziet en er mee aan de slag gaat.quote:
Mooi bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hij is hier binnen, vanavond komt hij er op als ik thuis ben/ of als phoentje de mail eerder ziet en er mee aan de slag gaat.
An24 had het hier geloof ik al ergens in het topic gegooid en ik heb je nu net een mailtje naar je terug gestuurd: je foto is een tikkie (twee keer!!) te groot voor de wedstrijd. Graag resizen naar max 580 px breed en en nog een keer insturen, dan ik plak hem in het wedstrijd topicquote:
Ow oke. Dat komt dus niet over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat komt omdat je naar het schaakstuk kijkt dat in beeld ligt, terwijl niet dat stuk, maar de schaduwen het verhaal vertellen.
Die van mij ook al, gisteravond gemailed en nu staat hij er alquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:05 schreef -Marjo- het volgende:
Wow, mijn inzending staat er al. Da's snel!
2 is leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Ik zit nog te dubben welke van de 3 mijn inzending gaat worden ..
1 de crossfieter in halfpipe (mijn nummer1)
[afbeelding]
2 vijgeblad
[afbeelding]
3 of de prullebak
[afbeelding]
ben benieuwd naar jullie reacties........
Die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou voot t vijgeblad gaan, er is ook al een inzending van een BMX in een halfpipe
Ik zou geprobeerd hebben om scherp te stellen op de schaduw.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie overigens van mijn inzending: Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic]
Maak ik daar een kansje mee?![]()
Dancevalley?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienwel leuk want volgens mij is het dezelfde locatie....
mooi mysterieus sfeertje (je had wel je ballen even kunnen oppoetsenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie overigens van mijn inzending: Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic]
Maak ik daar een kansje mee?![]()
Klopt. Probleem is echter dat ik de handmatige zoom van mijn net nieuwe EOS 350D nog niet helemaal goed in de hand heb. Heb een aantal foto's geschoten en deze was naar mijn mening het beste gelukt. Misschien dat ik nog wel een betere ga proberen te maken, westrijd is immers nog niet geslotenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou geprobeerd hebben om scherp te stellen op de schaduw.
Nu is hij op de voorkant van het ding scherp gesteld en nu lijkt de foto (balletjes) wazig naar mijn mening.
er lopen hier genoeg canonisten rond die je wel verder kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Probleem is echter dat ik de handmatige zoom van mijn net nieuwe EOS 350D nog niet helemaal goed in de hand heb. Heb een aantal foto's geschoten en deze was naar mijn mening het beste gelukt. Misschien dat ik nog wel een betere ga proberen te maken, westrijd is immers nog niet gesloten![]()
Nouja, wij waren bij het LG Event op Dance Valleyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:51 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
is niet de zelfde locatie hoor ......maar het lijkt er wel op
Ga binnenkort een workshop digitale fotografie van Canon bijwonen. Bij mijn camera zat een cheque waarmee het tarief van de workshop wordt gereduceerd naar 25,- Denk dat ik daar wel veel opsteek en alle functies van de camera optimaal kan benutten. De standaard kit lens (18-55) is overigens behoorlijk bagger, macros gaan moeizaam en zodra je op verre objecten inzoomt wordt de kwaliteit er niet beter op...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef prupke het volgende:
[..]
er lopen hier genoeg canonisten rond die je wel verder kunnen helpen.
Ik zelf niet ik hei ne nikon (die ik ook nog niet helemaal begrijp )![]()
Dat is een betere actiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga binnenkort een workshop digitale fotografie van Canon bijwonen. Bij mijn camera zat een cheque waarmee het tarief van de workshop wordt gereduceerd naar 25,- Denk dat ik daar wel veel opsteek en alle functies van de camera optimaal kan benutten. De standaard kit lens (18-55) is overigens behoorlijk bagger, macros gaan moeizaam en zodra je op verre objecten inzoomt wordt de kwaliteit er niet beter op...
De kitlens is ook niet echt geschikt voor macro, meen ik. Kan zo gauw de vergroting niet vinden, maar dacht niet dat dat dicht bij 1 in de buurt kwam.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga binnenkort een workshop digitale fotografie van Canon bijwonen. Bij mijn camera zat een cheque waarmee het tarief van de workshop wordt gereduceerd naar 25,- Denk dat ik daar wel veel opsteek en alle functies van de camera optimaal kan benutten. De standaard kit lens (18-55) is overigens behoorlijk bagger, macros gaan moeizaam en zodra je op verre objecten inzoomt wordt de kwaliteit er niet beter op...
Same here. Dacht dat t water gewoon enorm strak was en dat daarop was scherpgesteldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Verrek nu je t zegt, dacht dat ie onder een andere brug stond. Leuk effect
dan is mijn missie volbrachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Same here. Dacht dat t water gewoon enorm strak was en dat daarop was scherpgesteld
hij is in ieder geval mysterieusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:18 schreef Karleen het volgende:
yay mijn foto staat er ook eindelijk tussen! dank je voor het neerzetten
![]()
Ohw ben trouwens wel benieuwd wat ervan gedacht worden, het is de foto met de rug en het sieraad.
xx karleen
ik vind 'm mooi, maar veel te overbelicht op haar linkerbil. dat is imo heel erg jammer en doet afbreuk aan een verder heerlijke fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:18 schreef Karleen het volgende:
yay mijn foto staat er ook eindelijk tussen! dank je voor het neerzetten
![]()
Ohw ben trouwens wel benieuwd wat ervan gedacht worden, het is de foto met de rug en het sieraad.
xx karleen
Je hoeft toch niet per se degene zijn die t knopje indrukt als je zelf wel de setting, de belichting en de compositie hebt uitgedacht?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef prupke het volgende:
Ik vraag me btw af of die foto die missbliss in gestuurd heeft ook daadwerkelijk door haar gemaakt is?
euh ...jawelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se degene zijn die t knopje indrukt als je zelf wel de setting, de belichting en de compositie hebt uitgedacht?
Dus als anton Corbijn een setting, een onderwerp en een compositie klaarzet en ik druk op t knopje heb ik de foto gemaakt en niet Anton Corbijn?quote:
Jij legt het geheel toch vast of niet dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als anton Corbijn een setting, een onderwerp en een compositie klaarzet en ik druk op t knopje heb ik de foto gemaakt en niet Anton Corbijn?
Nee dus.
Dan stuurt de wedstrijdleiding vast even een belangstellend mailtje naar missbliss met de vraag hoe de foto tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Jij legt het geheel toch vast of niet dan?
Maar goed ik snap wel wat je bedoelt enz. maar als ik nu denk dat missbliss alleen het onderwerp is en iemand anders de rest heeft gedaan....wat dan?
Dit topic is er toch altijd om je mogelijke inzending of inzending te bespreken. Elke maand opnieuw gebeurt dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
Eh... als we hier allemaal de inzendingen gaan posten, kunnen we het centrale topic wel opdoeken zeker??
Hmm en hoe gaan we dat doen bij zelfportretten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef prupke het volgende:
Ik vraag me btw af of die foto die missbliss in gestuurd heeft ook daadwerkelijk door haar gemaakt is?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:20 schreef martijn877 het volgende:
ik ga deze insturen denk ik zo![]()
[afbeelding]
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef prupke het volgende:
Dank, dankquote:
Imho had je 'm een stuk interessanter kunnen maken door dichter op het onderwerp te gaan staan, en bijvoorbeeld een beetje schuin van onder het potje te fotograferen. Nu staat er wat veel omgeving op, die niets aan de foto toevoegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vanmiddag. Net op tijd dus
De zon weerkaatste in de waterbak van de hond, recht tegen het potje met dropVeel schaduw en een klein stukje zon.
De kastjes lijken scheef op de foto, maar dat komt omdat ik er niet recht voor stond.
Iets meer croppen was dus (ook) een oplossing geweest?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Imho had je 'm een stuk interessanter kunnen maken door dichter op het onderwerp te gaan staan, en bijvoorbeeld een beetje schuin van onder het potje te fotograferen. Nu staat er wat veel omgeving op, die niets aan de foto toevoegt.
Ook jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Iets meer croppen was dus (ook) een oplossing geweest?
Schaduwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ook ja
Wat voegen de kastjes en de lege ruimte links en rechts volgens jou toe?
Daarom is deze wedstrijd ook zo leerzaam vind ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Schaduw
Maar dat had idd wel wat minder gekund... Thx
* WurM is nog FOT-newbie he
gaat je vast wel lukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Kut, ik bedenk het me net. Ik probeer gauw nog in te sturen
Nog geen beweging te zien in het centrale topic...quote:
De spanning stijgtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, opgestuurd. Nu maar afwachten.
je hebt mazzelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, opgestuurd. Nu maar afwachten.
Ehm, ok. Waarom deze aanpak?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
zo heb alvast maar wat punten uitgedeeld
gewoon willekeurige namen eruitgepikt enz lotjes gemaakt en op die trekking punten gegeven
Dat is het zeker... maar ik twijfel of ik er nou zo blij mee ben.quote:
ik heb zo'n vreemd onderbuikgevoel dat ze dat niet meentquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat is het zeker... maar ik twijfel of ik er nou zo blij mee ben.
Ik bedoel - je brengt het serieuze karakter van de fotowedstrijd een beetje in twijfel zo...
Nul punten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe bedoel je k_man?
Was duidelijk zichtbaar, doordat je tegen het licht in fotografeert worden de contouren scherper en de schaduw duidelijker. Dat was ook de reden waarom sommige schaduw foto's flets overkomen, die waren met het licht mee gemaakt. Waren dan hele leuke ideeen, maar minder 'hard' uitgevoerd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef Kamermans het volgende:
idd lastig, bij wat fotos heb ik niet het idee dat het echt past bij schaduw. toen ik dit gister avond zag dacht ik ik stuur nog zelf ff snel wat in. hier is de opstelling die ik heb gemaakt:
[afbeelding]
had al langer dit idee maar wist nooit echt wat ik er mee wou uit beelden, nu heb ik dus ff snel action man poppetje gepaktlang leven dokter x
Ik heb daar ook steeds meer moeite mee , je kan gewoon elke foto insturen , ongeacht wat het onderwerp is . Wat mij betreft verliest de wedstrijd elke maand meer zn charmequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:00 schreef oYo het volgende:
Ik zie een paar uitgesproken favorieten, ben erg gecharmeerd van Schanullekes foto.
Rest moet ik even over nadenken. Ik ga wel foto's kiezen waarin ik het thema terug zie. Bij heel wat foto's zie ik dit helemaal niet. Ik vind dat de wedstrijdleiding die schifting had moeten doen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Miss_S het volgende:
maar het gaat toch ook om het creatieve, als iedereen hetzelfde doet is het toch ook niet leuk
Maar als de opdracht schaduw is, dan telt een silhouhet niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Miss_S het volgende:
maar het gaat toch ook om het creatieve, als iedereen hetzelfde doet is het toch ook niet leuk
Ja, maar een silhouet is weer de schaduwzijde van een voorwerp. Ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar als de opdracht schaduw is, dan telt een silhouhet niet.
Ach , als ik in de jury zou zitten van de mooiste appel zou ik ook geen punten aan een peer gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe dan ook: de redenatie hier schijnt te zijn "als je vindt dat het niet aan het onderwerp voldoet, dan geef je het gewoon geen punten".
Dan kun je net zo goed elke maand een 'wie maakt de mooiste foto'-wedstrijd houden, zonder opdracht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:36 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook: de redenatie hier schijnt te zijn "als je vindt dat het niet aan het onderwerp voldoet, dan geef je het gewoon geen punten".
Wat ik geen sterke redenatie vind, maar goed.
Probleem is dat de opdracht te ruim te interpreteren is. Een onderwerp als `schaduw` is mi uit te leggen als: Een foto waarbij schaduw een belangrijk element is voor de compositie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar als de opdracht schaduw is, dan telt een silhouhet niet.
Daar win je toch geen competitie mee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef oYo het volgende:
Alleen de vriendjes geven dan punten.
Oke. Maar op de foto van Re is de schaduw geen belangrijk element, daar is het element het silhouhet van t vrijheidsbeeld. En bij de brandweer en de smidse-foto's is het element juist licht (vuur) en niet schaduw.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:01 schreef diedrick het volgende:
[..]
Probleem is dat de opdracht te ruim te interpreteren is. Een onderwerp als `schaduw` is mi uit te leggen als: Een foto waarbij schaduw een belangrijk element is voor de compositie.
Ik heb ook niet gezegd dat het onderwerp schaduw moet zijn. Schaduw moet een bepalend element in de compositie van de foto zijn, da''s iets anders. Maw, zonder schaduw wordt de foto 'waardeloos'...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij de meeste anderen is het onderwerp juist niet schaduw.
En dat is in minstens de helft van de inzendingen dus niet het geval.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:15 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het onderwerp schaduw moet zijn. Schaduw moet een bepalend element in de compositie van de foto zijn
Maar dan nog mogen we hier toch discussieren over de inzendingen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan is het toch heel simpel en geef je die foto's geen punten?
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dan nog mogen we hier toch discussieren over de inzendingen?
Ik heb deze maand wel een paar steken laten vallen geloof ik...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:44 schreef snakelady het volgende:
ik heb ook gestemd, mijn foto staat er overigens ook niet bij, maar is niet erg, was er toch niet zo kapot van.
Waar denk je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:22 schreef SunChaser het volgende:
Waar staan de nieuwe dan?
Ondertussen is de foto geplaatst.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja, maar ik verwacht ze dan onder de foto van SB te vinden
Ow, oke, zie t. Ik was dus te snelquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondertussen is de foto geplaatst.
Dit is suf zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik heb deze maand wel een paar steken laten vallen geloof ik...
Dit is echt niet zoals het hoort!
Ik zal de foto er alsnog even bij plaatsen!!
Mensen die al gestemd hebben: kijk aub nog even in het wedstrijdtopic of je wellicht je stemming wilt herzien!!
Heel suf. Klopt. Welke wedstrijdcoördinator vergeet nou een foto te plaatsen?quote:
Dat is wel heel slecht. Ik geloof nooit dat alle mensen die al gestemd hebben deze mededeling zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Mensen die al gestemd hebben: kijk aub nog even in het wedstrijdtopic of je wellicht je stemming wilt herzien!!
Als An24 weer terug is van vakantie zullen we de koppen bij elkaar steken en gaan zien of we iets kunnen verbeteren aan het systeem waarmee we nu werken. Op zich is de charme van een fotowedstrijd met slechts één woord als thema natuurlijk dat je als fotograaf alle vrijheid hebt om het thema in te vullen. Aan de andere kant loop je dan dus wel het risico dat iemand het thema zó ruim interpreteert dat het voor anderen "te ver gezocht is".quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dat is in minstens de helft van de inzendingen dus niet het geval.
Hier is bv licht een bepalend element. Geen schaduw te zien.
En hier de weerspiegeling in het water. Geen schaduw te zien.
En hier is een bok tegen de achtergrond van de lucht een bepalend element, niet schaduw. Ik zie zelfs helemaal geen schaduw
En hier zie je toevallig wat schaduw, maar het element is hier hitte en vuur
zodat alle silhouet foto's dus prima binnen het thema vallen.quote:sil·hou·et (het, de ~, ~ten)
1 alleen zichtbare omtrek van een persoon of zaak
2 nagetekend schaduwbeeld met zwart ingekleurd => afschaduwing, schaduw, schaduwfiguur, schaduwomtrek, schim, slagschaduw
ik heb de beschrijving niet onder de foto gezet omdat ik hem te snel heb ingestuurd. kwam er later ook achter dat ik nog één en ander had moeten bewerken, op mijn ene scherm ziet het er uit zo als het bedoelt is, op het andere zie ik mooi groen gras op het plafond groeienquote:
De punten die ik heb gegeven, heb ik op een gewone manier gedaan. Vaak naar de foto's kijken en dan een lijstje voor mezelf maken en daar een top 5 van maken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat is het zeker... maar ik twijfel of ik er nou zo blij mee ben.
Ik bedoel - je brengt het serieuze karakter van de fotowedstrijd een beetje in twijfel zo...
Dank je wel!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als ik het echt erg vond had ik wel wat van me laten horen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Heel suf. Klopt. Welke wedstrijdcoördinator vergeet nou een foto te plaatsen?
Maar ja, het is dus wel gebeurd en dit was de meest fraaie oplossing die ik kon bedenken.
"Jammer, dan had je maar op moeten letten dat je foto geplaatst werd" zou ook een mogelijkheid geweest zijn, maar sorry - dat is niet mijn stijl...
P.S. Als de wedstrijdleiding nu vanaf volgende maand de term 'onderwerp' nu eens verving door 'opdracht'. Zou dat niet al een hoop onduidelijkheid / discussie wegnemen?quote:
Dat is dus precies wat ik bedoel, (zonder jou persoonlijk aan te vallen hoor). Allerlei mensen hebben de definitie van minimalisme opgezocht en zich in de stroming verdiept. Prachtig natuurlijk, die nieuw verworven kennis, en ook mooi dat er over gediscussieerd wordt.
Alleen slaan sommige mensen dan weer door als ze vinden dat er te weinig foto's aan de definitie -of zoals jij terecht zegt: hun interpretatie daarvan- voldoen. Dat is imho een typisch verschijnsel bij het toepassen van net verworven kennis: rigide toepassen. Het begrip is nog niet vertrouwd genoeg om de reikweidte ervan aan te kunnen voelen, dus de net geleerde definitie wordt naar de letter losgelaten op alles dat langs komt. Stel dat er hier een grote vernieuwer binnnen het minimalisme langs zou komen (okay, niet erg waarschijnlijk), dan zou je m niet eens als minimalist (h)erkennen. Dus doe me een lol, en ga geen scherprechter lopen spelen met een definitie die je nog geen maand kent.
En zoals ik al zei: het is een thema, geen dogma, vrije interpretatie van thema's is toegestaan.
Dat gebeurt nu toch ook al?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:06 schreef SunChaser het volgende:
Dat is misschien wel een goed idee, de kandidaten een opdracht mee te geven. De stemmers bepalen dan wel of ze vinden dat iemand zich aan de opdracht heeft gehouden, maar dan behoudt iemand zich t recht er van af te wijken.
Tuurlijk, maar je omzeilt de vraag of bijvoorbeeld schaduw nu wel of niet het onderwerp is. Binnen een onderwerp schaduw is dat kwalijker dan binnen een opdracht schaduw. Althans, dat is mijn interpretatie. Ook in het geval dat weer eens een techniek zou worden gekozen heb je dat met de term opdracht ondervangen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef prupke het volgende:
[..]
dus of je er opdracht of thema of onderwerp van maakt het blijft hetzelfde
Hey SunChaser, ja die heb ik ontvangen - ik heb een mailtje terug gestuurd en vanavond zie ik of ik daar antwoord op heb gekregen. Vanavond weten jullie dus welke foto's Skaai beloond heeft met puntenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Hey Phoenix, had je de stemmen van Skaai nog gekregen, ik weet dat ze je gistermiddag heeft gemaild, maar zie ze nog niet terug.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef pureleganze het volgende:
Mooie foto's zeg...moeilijk stemmen...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Esto het volgende:Ik vind het wel netjes dat we een mail kregen over de achtergebleven foto!
![]()
ow dat verklaart het wel jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef stil het volgende:
Ik denk dat alleen de users die al gestemd hadden, een mail hebben gekregen.
het klopt ook. dus niet iedereen heeft die mail gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, heb de mail ook gehad. Verder niets gewijzigd.
Heb wel nog twee vraagjes.
Wanneer sluit het stemmen?
quote:Het stemmen kan tot 29 augustus 22:00 uur! Succes!
Nadat het stemmen is beeindigd stuurt ieder van de top 3 twee onderwerpen op, en als die compleet zijn wordt er een stemtopic geopend (meestal van een paar dagen) en stem je op het odnerwerp wat jij graag zou willen zien.quote:Hoe en wanneer wordt eigenlijk het nieuwe 'thema' bepaald?
Van jou kan ik me dat niet eens voorstelen. (Bedoel ik positief)quote:
Neuh , maar sunchaser wel, en om te voorkomen dat hij gaat zeuren dat jouw posts blijven staan er als nog op gereageerd wordt zijn die ook verdwenen.quote:
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
wat wil je hebben dan? vierkante foto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.
En de onderwerpen dien je gewoon af te wachten.
En dan mag je daar op stemmen.
Zo gedraagd hij zichzelf welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoor
Zo gedraagt hij zich, maar jij ook. Als je elkaar niet ligt, dan laat je elkaar toch lekker met rust? Ik vind het zo jammer, juist in dit forum. Als je ruzie wilt maken dan doe je dat toch lekker in onzin of klaagbaak ofzo?quote:
Feli -Marjo-, MissBliss en zaagselpoppetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
De winnaar van een foto naar keuze op canvas is geworden....-Marjo-
(90 pnt)
[afbeelding]
De nummer 2:
MissBliss
(78 pnt)
[afbeelding]
Op de derde plaats is geëindigd:
Schanulleke
(65 pnt)
[afbeelding]
re (46 pnt)
Shark.Bait (46 pnt)
Freud (36 pnt)
oYo (33 pnt)
ableton (30 pnt)
puckzz (28 pnt)
Kamermans (27 pnt)
Flatbeat-Eric (26 pnt)
MissyMirjaM (26 pnt)
Flipper01 (23 pnt)
Vliegvrager (21 pnt)
pureleganze (18 pnt)
prupke (17 pnt)
robbedoeseos350 (16 pnt)
MotionMan0 (15 pnt)
yoni (14 pnt)
elmarz (13 pnt)
CompuMess (10 pnt)
kzieniks (10 pnt)
ElizabethR (9 pnt)
Muk (8 pnt)
victorinox (8 pnt)
Skaai (7 pnt)
xxSjimmyxx (6 pnt)
Elefes (5 pnt)
martijn877 (5 pnt)
..zapper (4 pnt)
Blinky (4 pnt)
Ireth (4 pnt)
luckyluck (4 pnt)
The_Terminator (4 pnt)
bubble8 (3 pnt)
Miss_S (3 pnt)
Degro (1 pnt)
Ilford (1 pnt)
sgoldie (1 pnt)
Willen -Marjo-, MissBliss en Schanulleke aub zo spoedig mogelijk de onderwerpen voor de volgende maand mailen naar phoenixx@chello.nl?
quote:
Phoenixx en Lord Dreamer op FOT!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:56 schreef Ymke het volgende:
Zijn er eigenlijk al nieuwe blijvende mods?
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!quote:
Ah okquote:
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Feli!! EN die kids, zijn dat die van jou? Dan is de prijs natuurlijk extra leuk!! Zo'n geweldige foto aan de muur!
Okéquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...
Wel 8 zelfs...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:39 schreef Miss_S het volgende:
gefeliciteerd marjo
en volgens mij had ik 5 punten....niet dat dat een verschil maakt
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Schanulleke, is de foto van jou toevallig in Side gemaakt? Turkije? Het lijkt zo verdomd veel op het terras waar ik heb gezeten van mijn hotel.
8quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
Marjo en MissBliss, gefeliciteerd!
Hey Puckzzz, ik heb je abbo gejat of niet?
Ik heb sinds ik vorige maand volledig inspiraitieloos was bij het indienen van de onderwerpen een lijstje bijgehouden met mogelijke onderwerpen. Nu heb ik een nieuw probleem. Welk onderwerp uit mijn lijstje te kiezen. De eerste 2 users die een getal onder de 11 noemen kunnen (onwetend van de gevolgen) de keus beïnvloeden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:31 schreef snakelady het volgende:
-Marjo-, MissBliss en Schanulleke van harte gefeliciteerd!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, je hebt het bij het rechte eind. Ook lekker primitief ge'allinclusived'?
ja ik wou al zeggen er zijn wel veel Miss-enquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:57 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Wel 8 zelfs...
In alle consternatie had ik 5 pnt die voor jou bedoeld waren bij MissBliss geplakt.... 't valt niet mee als je opeens 3 Miss-en in je lijstje hebt staan!
Zij heeft dus eigenlijk vijf punten minder maar voor de einduitslag maakt dat gelukkig niet uit...
Welkom terug & sterkte An!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:26 schreef An24 het volgende:
Net thuis wil ik de winnaars even feliciteren. (En de rest met hun plekkie natuurlijk)![]()
Daarnaast meld ik even dat ik door diverse omstandigheden Phoenixx heb gevraagd en WC- schap nog eventjes vol te houden. Als ik iets doe wil ik het namelijk goed doen en dat is wat lastig als er prive-omstandigheden zijn. Maar ik beloof dat jullie ik jullie over een paar weekjes weer volop ga lastig vallen en plezieren als wedstrijdcoordinator![]()
quote:Hoi LD,
Kun je voor mij een bedankje posten in het topic voor degenen die mij gefeliciteerd hebben? Ik had niet verwacht 2e te worden, zeker niet als 'newbie' in FOT. Thanks![]()
En natuurlijk wil ik Marjo en Schanulleke feliciteren met hun plaatsen!
Verder zie ik af van het insturen van suggesties voor onderwerpen, aangezien ik toch niet mee mag doen met de volgende wedstrijd(en) en ik het dus een beetje cru zou vinden als het mijn onderwerp zou worden.
BVD,
Groetjes MissBliss
mmmmzz, kunnen we een topic in FB openen of foto's van dochters van gebannede users wel mee mogen doen in wedstrijden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die ene is mijn dochter (zie ook het strand meeting topic), de andere is de dochter van RonaldV...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmzz, kunnen we een topic in FB openen of foto's van dochters van gebannede users wel mee mogen doen in wedstrijden?
Gefeli winnaars
@Phoenixx: heeft Robbedoes een nieuwe camera
zodra ze allemaal binnen zijn mogen we gaan stemmenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:01 schreef Mukie het volgende:
En wanneer worden de onderwerpen bekend?
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is voor mij niet helemaal duidelijk, hoe zit het nu met gebande users, en meedoen aan de fotowedstrijd?
Ja, als het aan mij ligt is er ook geen probleem, maar niet iedereen ziet dat zo volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef stil het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.
Wie is er eigelijk over begonnen of ze mee mogen doen?
wat mij betreft gewoon meedoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, als het aan mij ligt is er ook geen probleem, maar niet iedereen ziet dat zo volgens mij.
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is voor mij niet helemaal duidelijk, hoe zit het nu met gebande users, en meedoen aan de fotowedstrijd?
Jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef An24 het volgende:
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.
Wat flauw zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd mochten ze nog meedoen, omdat het niet duidelijk was wat de afspraken daar over zijn, cq wat het regelement er over zegt. Van hogerop is nu besloten dat gebanden niet meer mee mogen doen vanaf de wedstrijd september 2006.
bereid je voor op een verassend antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 schreef stil het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt doen ze gewoon mee.
Wie is er eigelijk over begonnen of ze mee mogen doen?
Los van wat ik persoonlijk vind van het hele mod-ban-rel-gebeuren, vind ik het op zich wel logisch dat iemand die een ban heeft op een forum ook niet mee kan doen aan op dat forum lopende wedstrijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat flauw zeg.
Deze maand ging het toch ook prima?
Zeker jammer voor de gebande ex-mods, velen vonden het toch erg leuk om mee te doen met de FOT wedstrijden.
Maar stel je stuurt een foto in en je word een dag later geband, word je foto dan oook weggehaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Los van wat ik persoonlijk vind van het hele mod-ban-rel-gebeuren, vind ik het op zich wel logisch dat iemand die een ban heeft op een forum ook niet mee kan doen aan op dat forum lopende wedstrijden.
KMan dus, hij zal zo wel hopen op meer kans om te winnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bereid je voor op een verassend antwoord[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen
Nee. Als je je foto hebt ingezonden vóórdat je geband wordt, blijft je inzending gewoon meetellen. En als je ban is afgelopen voordat de inzendtermijn is verstreken, mag je ook meedoen - geloof ik. Dus eigenlijk mag je altijd meedoen, als je op het moment van inzenden maar niet een ban uitzit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef stil het volgende:
[..]
Maar stel je stuurt een foto in en je word een dag later geband, word je foto dan oook weggehaald?
Ach, als ze maar voor het stemmen zijn geplaatst. anders is er weinig te stemmen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In ieder geval duurt het volgende maand dus wel een paar dagen eer je foto in het centrale topic wordt geplaatst, want met de brakke minder soepele search-functie kan het even duren eer we hebben gecontroleerd of [betreffende user] niet geband is op moment van inzending...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |