je hebt mazzelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, opgestuurd. Nu maar afwachten.
Ehm, ok. Waarom deze aanpak?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
zo heb alvast maar wat punten uitgedeeld
gewoon willekeurige namen eruitgepikt enz lotjes gemaakt en op die trekking punten gegeven
Dat is het zeker... maar ik twijfel of ik er nou zo blij mee ben.quote:
ik heb zo'n vreemd onderbuikgevoel dat ze dat niet meentquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat is het zeker... maar ik twijfel of ik er nou zo blij mee ben.
Ik bedoel - je brengt het serieuze karakter van de fotowedstrijd een beetje in twijfel zo...
Nul punten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe bedoel je k_man?
Was duidelijk zichtbaar, doordat je tegen het licht in fotografeert worden de contouren scherper en de schaduw duidelijker. Dat was ook de reden waarom sommige schaduw foto's flets overkomen, die waren met het licht mee gemaakt. Waren dan hele leuke ideeen, maar minder 'hard' uitgevoerd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef Kamermans het volgende:
idd lastig, bij wat fotos heb ik niet het idee dat het echt past bij schaduw. toen ik dit gister avond zag dacht ik ik stuur nog zelf ff snel wat in. hier is de opstelling die ik heb gemaakt:
[afbeelding]
had al langer dit idee maar wist nooit echt wat ik er mee wou uit beelden, nu heb ik dus ff snel action man poppetje gepaktlang leven dokter x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |