Dank, dankquote:
Imho had je 'm een stuk interessanter kunnen maken door dichter op het onderwerp te gaan staan, en bijvoorbeeld een beetje schuin van onder het potje te fotograferen. Nu staat er wat veel omgeving op, die niets aan de foto toevoegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Deze zag ik vanmiddag. Net op tijd dus
De zon weerkaatste in de waterbak van de hond, recht tegen het potje met dropVeel schaduw en een klein stukje zon.
De kastjes lijken scheef op de foto, maar dat komt omdat ik er niet recht voor stond.
Iets meer croppen was dus (ook) een oplossing geweest?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Imho had je 'm een stuk interessanter kunnen maken door dichter op het onderwerp te gaan staan, en bijvoorbeeld een beetje schuin van onder het potje te fotograferen. Nu staat er wat veel omgeving op, die niets aan de foto toevoegt.
Ook jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Iets meer croppen was dus (ook) een oplossing geweest?
Schaduwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ook ja
Wat voegen de kastjes en de lege ruimte links en rechts volgens jou toe?
Daarom is deze wedstrijd ook zo leerzaam vind ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Schaduw
Maar dat had idd wel wat minder gekund... Thx
* WurM is nog FOT-newbie he
gaat je vast wel lukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Kut, ik bedenk het me net. Ik probeer gauw nog in te sturen
Nog geen beweging te zien in het centrale topic...quote:
De spanning stijgtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Pfff, opgestuurd. Nu maar afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |