Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Ik hoop het.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Zal die versterking op het middenveld nog komen?
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.
schijnt morgen te gaan tekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ja vrijwel rond, hij moet nog wel medisch gekeurd worden. Wordt. o.a. gemeld door RTV Oost en de Telegraaf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ik denk echt dat Gravesen een maatje te groot is voor Ajax. Misschien niet qua kwaliteiten, wel qua ego. Die gozer is Real gewend, incluis sterallures. Om hier dan bankzitter te worden of in ieder geval niet verzekerd van een basisplaats te zijn, past niet in zijn straatje, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Gast, respect. Goed verhaal, goede instelling.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.
Ik heb nog het meeste met Ajax, omdat die een aanvallende speelstijl in het beleid opgenomen hebben. Morten Olsen kreeg zelfs op z'n lazer omdat hij een tijd te verdedigend speelde volgens het bestuur. Dat vind ik de insteek die je moet hebben. Voetbal is ten eerste voor de supporters. Het moet leuk zijn om te zien. staat je in de 34e minuut 3-0 voor, gaat een club als AC Milan achterover hangen en de wedstrijd uitspelen, Ajax drukt door en gaat voor de 7/8/9-0. Serie A wedstrijden zijn allang niet leuk meer om te zien omdat het schaken voor gevorderden is geworden. Dan kan ik net zo goed Kasparov gaan zitten kijken op Sport 1.6.
Dat is mijn visie op voetbal, en niet veel mensen delen deze visie, maar das hun probleem niet de mijne.
Tenslotte, de buurman van m'n werk is voorzitter van Supp vereniging ADO, en ik werd door m'n baas voorgesteld als "de enige Hagenees die niet 110% anti-neus" is. Hij moest lachen en na een leuk gesprek gaf hij toe dat voor de neutrale supporter Ajax het leukste voetbal speelt. Persoonlijke goedkeuring van de voorzitter. Wat wil je nog meer als Hagenees zijnde?
2 keer winnen van Feyenoord in één seizoen natuurlijk
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jrquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
Het is prettig om vast te stellen dat Ajax ook *zonder* Huntelaar weet te winnen van PSV, op basis van effectiviteit. Grappige opmerking van de SBS 6-commentator bij rust: "En weer gaat Koeman met een achterstand de catacomben van de ArenA in..."
"Spreek ik het zo goed uit?" LUL, dat zoek je toch uit voor de wedstrijd. En het commentaar was ook om te janken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr. Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
![]()
Ook als normale zender hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
SBS is sowieso ruk als sportzender
zou ik niet weten, ik kijk alleen als er voetbal is.quote:
Sowieso een weekje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef RayMania het volgende:
En we blijven nog eventjes ongeslagen dit seizoen.
Ja, dan zijn we nog steeds ongeslagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Roeni3 het volgende:
Als we nou met 0-1 verliezen van Kopenhagen, maar dus wel doorgaan naar de CL, zijn we dan ook nog ongeslagen?
Neen, we kunnen niet optimistisch blijven dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Roeni3 het volgende:
Als we nou met 0-1 verliezen van Kopenhagen, maar dus wel doorgaan naar de CL, zijn we dan ook nog ongeslagen?
Grygera is imho meer een backup voor alle verdedigende posities béhalve die van rechtsback. Heitinga speelde goed genoeg, moet gewoon nu vertrouwen krijgen en dan zal hij ook weer een prima jaar draaien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef BoNi het volgende:
Zowel Heitinga als Ogararu waren niet sterk op rechtsback de laatste week.
Waar is Grygera gebleven. Hij heeft dan wel een aflopend contract volgend jaar, maar is naar mijn idee op dit moment wel de sterkste op rechtsback.
Of had ten Cate aangegeven dat Grygera zich op een plek in het centrum of op links moest richten en is hij dus op rechtsback geen optie..?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Wilde deze foto jullie niet onthouden, ik vind hem echt prachtig.
Huntelaar&Heitinga in een totale staat van euforie en Japie die lijkt te denken: "goed zo knul, laat het ze maar zien"
![]()
Prachtig!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar&Heitinga in een totale staat van euforie en Japie die lijkt te denken: "goed zo knul, laat het ze maar zien"
![]()
Meer van "Dit is hem nou jongens" met dat handjequote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[[url=http://i7.tinypic.com/24lbeelding[/url]]
![]()
Dat ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:
Prachtige foto.
Respect voor Kenneth Perez.
Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
..en van vooral op Hans Kraaij Jr..
En de aanhangers van Fc Liendenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)
Dan is het net of je voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we nog steeds ongeslagen.
das vreemd, dat zag ik thuis op de bank ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik er telkens van heb kunnen zien in het stadion kan die Gabri gewoon een duel winnen op 20 meter van het doel met z'n neus naar voren. Kopduels etc etc
hij wint zoveel duels heerlijk. En een mentaliteit![]()
quote:Ten Cate niet te spreken over Schilder
14 augustus 2006, 13:02
Door: Sonny Klanderman
Henk ten Cate heeft in het Algemeen Dagblad gezegd dat hij niet te spreken is over het spel van Robbert Schilder in het duel van gisteren om de Johan Cruijffschaal. Over Hedwiges Maduro was Ten Cate wel tevreden.
"Over Schilder was ik zeker níet tevreden en dat heb ik hem ook verteld. Hij had veel meer moeten brengen", aldus de eerlijke Ten Cate.
Over invaller Maduro was hij daarentegen wel te spreken: "Hedwiges is nog niet in staat twee wedstrijden in vier dagen te spelen. Maar ik vond dat hij goed inviel.", aldus Ten Cate.
Dan zou ik expres door de stront lopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"quote:
Ach ik vind het wel terecht. Eerst melden dat je niet linksback wilt spelen, en wanneer je dan wordt gebruikt in een rol die je wel wilt hebben een draak van een wedstrijd spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"
Wat een gelul.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
Schilder liep ook met zo'n arrogante kop naar boven in de 2e helft toen ie gewisseld was.
Hij leert alleen maar van deze aanpak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een hetze ineens tegen Schilder.
Omdat hij niet lachte, heeft hij opeens een arrogante kop?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
Schilder liep ook met zo'n arrogante kop naar boven in de 2e helft toen ie gewisseld was.
Heb er weinig hoop in. Oogt wat te statisch en te bonkig en mist daardoor snelheid. Maar ik hoop dat ik mis hebt, want ik gun het die jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Ben blij dat Robbert Schilder bij de selectie blijft, hij zal zich dit seizoen nog goed ontwikkelen, geduld!
Neuh maar ik had wel et gevoel dat hij zo weer wat tegen Ten cate kon gaan roepen, iig zo keek iequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Omdat hij niet lachte, heeft hij opeens een arrogante kop?
idd, het zal wel iets van dat kaliber geweest zijn. Ten Cate vindt het niet erg dat je af en toe arrogante uitspraken doet, maar je moet het wel waarmaken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat Ten Cate iets heeft van: 'als jij hoog van de toren wil blazen, dan pak ik je ook harder aan als je op je bek gaat.'
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:12 schreef BobbyHill het volgende:
Wat deed Davids trouwens naast Koeman in de dug-out?
Marco?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:21 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Oh, was dat Jan Wouters? Sorry, die wil ik nog wel eens door elkaar halen
Nog twee weken; tijd zat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef Sethje het volgende:
waar blijft de versterking voor het middenveld....
quote:'Naar Twente?', Oude Kamphuis weet van niets
14/8/2006 15:16
Niels Oude Kamphuis gaat niet naar FC Twente. 'Ik lees het ook in De Telegraaf, maar ik weet van niets', vertelde hij maandagmiddag aan Voetbal International.
Volgens Oude Kamphuis heeft hij nog geen contact gehad met FC Twente, de club waarvoor hij vijf jaar speelde voordat hij in 1999 bij Schalke 04 aan zijn Duitse avontuur begon.
Oude Kamphuis liet twee weken terug zijn contract bij Borussia Mönchengladbach ontbinden. Sindsdien werkt de 28-jarige middenvelder aan het herstel van een achillespeesblessure en is hij op zoek naar een nieuwe club.
nee liever een andere spelerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Roeni3 het volgende:
Willen we echt Oude Kamphuis dan? Kan hij het Ajax-niveau aan?
IJdele hoop.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop stiekem nog steeds op Edje
ik denk dat er wel twee edjes op één stoeltje passen hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef koningdavid het volgende:
Edje voelt zich te groot voor de bank, en terecht.
Rosenberg moet van de linkerkant of de rechterkant komen maar niet in de spits spelen als aanspeel punt. Die jongen heeft ruimte nodig om zijn acties te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Rosenberg viel wel erg tegen hoor. Hij geeft wel leuke assists en steekballen, maar er gaat gewoon geen dreiging van hem uit. Ik snap dan ook niet waarom Charisteas zo makkelijk afgeserveerd wordt, terwijl Charisteas mij een betere vervanger van Huntelaar lijkt.
Na de wedstrijd tegen Perez:quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr. Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
![]()
mooie fotoquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
![]()
Inderdaadquote:
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofdquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
InderdaadStonden er nog meer op diezelfde website die ook erg mooi waren. Zag ook een Deense site met hele mooie sportfoto's maar die ben ik weer even vergeten.
-edit- hierzo
Kan de foto's helaas niet direct linken maar zitten erg mooie tussen.
Die ene is mooi, als je dat uitvak los ziet gaan na die 0-1 van Hunter hehequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
InderdaadStonden er nog meer op diezelfde website die ook erg mooi waren. Zag ook een Deense site met hele mooie sportfoto's maar die ben ik weer even vergeten.
-edit- hierzo
Kan de foto's helaas niet direct linken maar zitten erg mooie tussen.
Ja zag het ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofd![]()
z'n kop erbij ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er zweeft een biertje boven Heitinga's hoofd![]()
Weten we meteen wie je bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
haha ik hang zo net met m'n ogen er nog bovenuit![]()
Haha das een maat van mequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
dat haar van die gozer 2e naar links vanaf Rosales geteld
quote:Sneijder zegt af voor Oranje
Wesley Sneijder heeft zich afgemeld bij het Nederlands elftal. Hij en zijn vrouw verwachten hun eerste kind. Bondscoach Marco van Basten heeft Theo Janssen opgeroepen als vervanger.
Samenvattingen dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is dat ultrasuid? Kwam er net n potentiele huisgenoot tegen via google![]()
Tja, het is natuurlijk een dure jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:13 schreef Radegast het volgende:
AT5,
Geen interesse in Gravesen
Ajax heeft geen interesse in de verdedigende middenvelder Thomas Gravesen. De Deen mag vertrekken bij zijn club Real Madrid en is door zijn zaakwaarnemer bij Ajax aangeboden.
Technisch directeur Martin van Geel liet maandag aan AT5 weten dat de selectie van Ajax rond is en dat de club ruimte wil bieden aan spelers uit de jeugd.
Eerder gaf trainer Henk ten Cate nog aan op zoek te zijn naar een verdedigende middenvelder, maar deze wens wordt door de clubleiding dus niet vervuld.
OK. Maar geen 410 ultra kaos shit oid Ik streep m ff door.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:01 schreef Silenus het volgende:
Site waar je na een Ajaxwedstrijd beelden kunt bekijken. Samenvattingen dus.
had ik hem bijna goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Inter Inter Vafancullo oftewel:
Inter Inter homo's
Foto's zeggen meestal meer dan woorden. Ook als het slecht gaat trouwens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie zijn altijd wel fotogeil moet ik zeggen
Mooiquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoveel mooie foto's al in het prille seizoen.
Hier nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: ajax.netwerk.toquote:BRON: AT5
Tegenover de Amsterdamse zender AT5 heeft Ajax ontkent enige interesse te hebben voor de Deen. Hij zou door zijn zaakwaarnemer wel bij Ajax zijn aangeboden. Technisch directeur Martin van Geel liet maandag aan AT5 weten dat de selectie van Ajax rond is en dat de club ruimte wil bieden aan spelers uit de jeugd. Daarmee gaat hij dus niet in op de wens van Ten Cate om nog een middenvelder met diepgang te halen. [reageer]
Stond er al.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:10 schreef Snake_NL het volgende:
Ajax ontkent interesse voor Gravesen
[..]
Bron: ajax.netwerk.to
Daden zeggen meer dan woorden en foto's bij elkaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Foto's zeggen meestal meer dan woorden. Ook als het slecht gaat trouwens.
Onze prijzenkast is heel indrukwekkend inderdaadquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daden zeggen maar meer dan woorden en foto's bij elkaar![]()
Dan moet je dus vooral niet bij F'noord zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daden zeggen maar dan woorden en foto's bij elkaar![]()
Europees veel gewonnen idd de laatste 10 jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Onze prijzenkast is heel indrukwekkend inderdaad
Please gast, ga nou niet een discussie aan over de behaalde prijzen, beetje een kamikaze actie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Europees veel gewonnen idd de laatste 10 jaar![]()
Vaffanculo = Fuck you.quote:
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo zien we Jaap graag op het bordes straks.
Volgens mij wel hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?
Jawel hoor, tegen die tijd is alles weer vergeten en vergeven (hopelijk).quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?
brrr nou ik zie het zomaar weer gebeuren dat we ergens op een parkeerplaats bij de arena het feestje moeten vieren....quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jawel hoor, tegen die tijd is alles weer vergeten en vergeven (hopelijk).
Onvermijdelijk natuurlijk dit jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ajax: de enige club waar voor de start van de competitie al wordt besproken waar het kampioensfeest moet plaatsvinden.
ik wou het doen.. maar hij maakte zoveel indruk op mequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je hem aanbeden?
En feesten maar!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat er al een rondvaartboot is gehuurd voor als we de CL winnen.
HHAHAHAHquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel lollig als je er een verhaal bij bedenkt. Op de achtergrond ligt een kerel te creperen en Jaap is er vandoor met de bal
Het is natuurlijk triest zat dat die plek, door het gedrag van bepaalde mensen, uberhaupt besproken moet worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ajax: de enige club waar voor de start van de competitie al wordt besproken waar het kampioensfeest moet plaatsvinden.
En zo hoort het![]()
Zie hem hoog springen dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoveel mooie foto's al in het prille seizoen.
Hier nog een paar:
[afbeelding]
Precies, gezeik steeds...niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest zat dat die plek, door het gedrag van bepaalde mensen, uberhaupt besproken moet worden.
Vrije verkoop is al begonnen en het is vast (nog) niet uitverkocht....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Nega het volgende:
Zijn er nog kaarten voor zondag?
Loopt niet echt storm geloof ik. En ik zaterdag om half 10 bij de sigarenboer om er zeker van te zijn dat ik genoeg kaarten hadquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Kopenhage thuis is nog niet uitverkocht neem ik aan?
quote:Ajax ontkent interesse in Gravesen
Ajax heeft geen interesse in de Deense middenvelder Gravesen, de geruchten werden door de Amsterdamse club zelf ontkend tegenover de Amsterdamse zender AT5. De zaakwaarnemer van de Deen zou hem wel aangeboden hebben bij Ajax.
Volgens Martin van Geel is de selectie van Ajax rond. De club uit Amsterdam wil nu meer ruimte bieden aan spelers uit eigen jeugd. De wens van Ten Cate om nog een extra middenvelder te kopen, zal dus niet uitkomen.
Sup. ccquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:23 schreef Nashje het volgende:
Heb je SCC dan? Vanaf de 16e is het vrije verkoop. Dan ga ik proberen kaarten te halen voor Kopenhagen en RKC thuis.
Die vriend heeft een seizoenskaart?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef Sethje het volgende:
410409 is volges mij uitverkocht vriend van me kon afg. zaterdag nog wel voor 411 halen
410/09 is alleen te koop door SCCquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef Sethje het volgende:
Nee, SupCC...
Ja, maar dan ist niet zker dat 410 is uitverkocht hequote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
voor 411 staat er toch.
In een nac vakquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef Sethje het volgende:
Hehe:) Nog mensen naar Nac uit trouwens ? Ik hoop woensdag een kaartje te kunnen fixen...
Hehe, dan ben ik idd een beetje de lulquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef Sethje het volgende:
Owja kun je doen. Dat is aan de ene kant veel fijner natuurlijk ivm combi, alleen ik wil de wedstrijd liever gewoon intens beleven en kunnen roepen en doen wat ik wilEn dat is je eentje in een Nac vak misschien niet aan te raden
Goed dat ik 3 maanden in Italie heb gezetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Inter Inter Vafancullo oftewel:
Inter Inter homo's
Iig volgens mij betekend het homo's.
Vaffanculo komt van Va' a farti in culo. Heeft nauwelijks iets met eikels an sich te maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed dat ik 3 maanden in Italie heb gezeten. Het betekent namelijk 'Inter, fuck op.'
(Niet letterlijk, maar meer in die richting. Letterlijk zou het iets met 'eikels' zijn.)
Oh ja, das waar ook. 'Cojones' zijn eikels.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vaffanculo komt van Va' a farti in culo. Heeft nauwelijks iets met eikels an sich te maken.
Wat heb jij die drie maanden in Italië gedaan?
was Cojones niet Spaans voor Kloten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. 'Cojones' zijn eikels.
Gewoon, twee maanden in Bologna en Siena geleefd en de taal geleerd en daarna een maand op een camping gewerkt.
Hij komt er vandaag achter dat 'ie niet 3 maanden in Italie, maar in Spanje is geweestquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
was Cojones niet Spaans voor Kloten?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:29 schreef -Wolf- het volgende:
Ik kwam er vandaag op werk achter dat m'n stem helemaal naar de klote was door het gejuich van gisteren.
hij vond het al zo vreemd dat er geen pizza's te krijgen warenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Hij komt er vandaag achter dat 'ie niet 3 maanden in Italie, maar in Spanje is geweest
weet je dat zeker?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Roeni3 het volgende:
en de taal geleerd
Dat moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef Nega het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik nog een kaart voor zondag kan krijgen.Het blijft de eerste wedstrijd.
Tijdens de verkiezingen in Italie was er een spandoek tegen Berlusconi met 'Cojones' erop. Daarom ga ik er gemakshalve maar van uit dat dat ook Italiaans is.quote:
Heeft al geregeld of moet het nog regelen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, dan ben ik idd een beetje de lulMaar ik heb geen uitkaart, dus ken toevallig iemand daar en die heeft een kaart geregeld
![]()
Heracles-Ajax ga ik ook in heracles vak, maar daar is toch 50% ajacied dus hehe.
Je komt 410 zelf wel in neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij heb ik kaart 411 voor Kopenhagen thuis. Althans, zaterdag is er iemand om kaarten gegaan dus ik mag aannemen dat dat gelukt is...
quote:15/8/2006 - Roger maakt rentree met twee treffers in bekerduel Jong Ajax
Jong Ajax heeft het eerste bekerduel van het seizoen makkelijk met 4-0 gewonnen van Jong FC Omniworld. Het elftal werd versterkt met Dennis Gentenaar, Lindenbergh, Roger, Jan Vertonghen en Michael Krohn-Dehli. De Spanjaard Roger maakte zijn rentree na weken blessureleed. Hij bekroonde die rentree door twee van de vier goals te scoren, de tweede en de vierde. Lindenbergh en Sarpong waren de andere doelpuntenmakers.
Ajax Netwerk
Donovan Slijngard is dit seizoen de aanvoerder van Jong Ajax.
de andere titelkandidaat moet tegen NEC, dus een 2-0 tegen RKC moet voldoende zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag meteen maar even een mooie uitslag neerzetten tegen RKC Waalwijk, de eerste klap is een daalder waard, toch? Meteen vanaf de eerste speelronde bovenaan!
Vooral de voorspellingen van Matty Verkamman (vijfde plaats voor Ajax) en Johan Derksen (vierde plaats) zijn opmerkelijk, zelf denk ik namelijk dat het nu toch echt weer eens tijd is voor een landstitel.quote:Leo Driessen - RTL 5:
1. Ajax
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Groningen
7. Vitesse
8. Roda JC
9. FC Utrecht
10. FC Twente
11. NAC Breda
12. NEC
13. Willem II
14. Sparta Rotterdam
15. ADO Den Haag
16. RKC Waalwijk
17. Heracles Almelo
18. Excelsior.
Jack van Gelder - NOS:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Groningen
7. Roda JC
8. FC Twente
9. FC Utrecht
10. Vitesse
11. RKC Waalwijk
12. Willem II
13. ADO Den Haag
14. Sparta Rotterdam
15. NEC
16. NAC Breda
17. Excelsior
18. Heracles Almelo.
Henk Spaan - Het Parool:
1. Ajax
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. SC Heerenveen
7. FC Utrecht
8. RKC Waalwijk
9. Vitesse
10. FC Groningen
11. Roda JC
12. NEC
13. ADO Den Haag
14. Sparta Rotterdam
15. NAC Breda
16. Excelsior
17. Willem II
18. Heracles Almelo
Hugo Borst - Algemeen Dagblad:
1. Ajax
2. AZ
3. PSV
4. FC Twente
5. Feyenoord
6. FC Utrecht
7. Roda JC
8. Vitesse
9. SC Heerenveen
10. NEC
11. FC Groningen
12. RKC Waalwijk
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. Sparta Rotterdam
16. Willem II
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
Edwin Struis - Sportweek:
1. AZ
2. Ajax
3. PSV
4. Fevenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Groningen
7. FC Utrecht
8. Vitesse
9. FC Twente
10. Roda JC
11. RKC Waalwijk
12. NEC
13. ADO Den Haag
14. Willem II
15. NAC Breda
16. Sparta Rotterdam
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
Jan-Hermen de Bruijn - ELF:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Twente
7. FC Groningen
8. FC Utrecht
9. Roda JC
10. Vitesse
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. Willem II
14. Sparta Rotterdam
15. ADO Den Haag
16. NAC Breda
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
Paul Onkenhout - de Volkskrant:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. Roda JC
7. Vitesse
8. FC Utrecht
9. FC Groningen
10. FC Twente
11. Willem II
12. NEC
13. ADO Den Haag
14. NAC Breda
15. RKC Waalwijk
16. Sparta Rotterdam
17. Excelsior
18. Heracles Almelo
Wilfred Genee - Talpa:
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Utrecht
7. FC Groningen
8. Roda JC
9. Vitesse
10. FC Twente
11. NEC
12. NAC Breda
13. Willem II
14. RKC Waalwijk
15. Sparta Rotterdam
16. ADO Den Haag
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
Matty Verkamman - Trouw:
1. Fevenoord
2. PSV
3. AZ
4. Vitesse
5. Ajax
6. FC Utrecht
7. FC Groningen
8. SC Heerenveen
9. FC Twente
10. NAC Breda
11. NEC
12. Roda JC
13. Willem II
14. Sparta Rotterdam
15. Excelsior
16. RKC Waalwijk
17. ADO Den Haag
18. Heracles Almelo
Jaap de Groot - De Telegraaf:
1. Ajax
2. AZ
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Groningen
6. Vitesse
7. FC Utrecht
8. SC Heerenveen
9. Roda JC
10. FC Twente
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. NAC Breda
14. Willem II
15. ADO Den Haag
16. Sparta Rotterdam
17. Heracles Almelo
18. Excelsior
Johan Derksen - Voetbal International:
1. AZ
2. PSV
3. Feyenoord
4. Ajax
5. FC Twente
6. Roda JC
7. Vitesse
8. SC Heerenveen
9. FC Groningen
10. FC Utrecht
11. RKC Waalwijk
12. NAC Breda
13. Willem II
14. NEC
15. ADO Den Haag
16. Sparta
17. Heracles
18. Excelsior
Wat ik nu gezien heb was topquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:22 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Stam? Ik denk dat hij gaat tegenvallen, aangezien hij vorig jaar al back werd gezet bij Milan, en zijn blessuregevoeligheid.
Stam is gewoon wereldklasse.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:22 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Stam? Ik denk dat hij gaat tegenvallen, aangezien hij vorig jaar al back werd gezet bij Milan, en zijn blessuregevoeligheid.
Eens is. Had niet misstaan op het WK.quote:
ahum,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
De voorspellingen uit de seizoensgids 2006/07 van VI:
[..]
Vooral de voorspellingen van Matty Verkamman (vijfde plaats voor Ajax) en Johan Derksen (vierde plaats) zijn opmerkelijk, zelf denk ik namelijk dat het nu toch echt weer eens tijd is voor een landstitel.
Nee, maar het is toch een stapje terug.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:28 schreef Roeni3 het volgende:
Back staan bij Milan is ook geen schande, moet ik zeggen.
Het niveau bij Milan vergelijken met dat van Ajax is ook niet slim.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch een stapje terug.
Ajax is haast verplicht weer kampioen te worden, zeker ook als je de selectie bekijkt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ahum,
Groningen doet het ook niet verkeerd in die voorspellingen..![]()
Toen Cafu weer fit was, stond hij volgens mij gewoon weer centraal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch een stapje terug.
Kwam tijdens m'n Italie-reis een gozer tegen die behoorde tot de harde kern van FC Groningen. Gouden jongen; wat een clubgevoel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is haast verplicht weer kampioen te worden, zeker ook als je de selectie bekijkt.![]()
Sinds mijn vakantie ben ik FCG-sympathisant, daar liep een supporter met een verschrikkelijk mooie (16-jarige) dochter!
Tja, lekker objectief dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Verkamman is dan ook een verstokte feyenoorder...
quote:Matty Verkamman - Trouw:
1. Fevenoord
2. PSV
3. AZ
4. Vitesse
5. Ajax
quote:Johan Derksen - Voetbal International:
1. AZ
2. PSV
3. Feyenoord
4. Ajax
5. FC Twente
quote:
Ik las het net ook, die jongen zitten wel in een behoorlijke dip zeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees ik toch net dat Andy beroofd is van van alles. Inclusief zijn hond.
kakkerlak dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijft een vreselijke uitdrukking, dat klakkie...
Zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Als hij dat kan volhouden is hij de beste aankoop na KJH in jaren.
quote:'Belediging voor de voetbalintelligentie'
15/8/2006 10:45
Het circus was in de stad. Cirque du Soleil had zijn tent had opgeslagen op een parkeerplaats in Amsterdam en er gebeurden rare dingen. Vooral naast de tent, in de Amsterdam Arena. Daar had vorig weekeinde een zonderling voetbaltoernooi plaats.
Het Amsterdam Tournament had zichzelf vooraf met het nodige klaroengeschal in het leven gezet als één van de beste bezette evenementen ooit. Ajax en Manchester United waren er tenslotte en ook FC Porto, de kampioen van Portugal. Zelfs Inter Milaan draafde op, de kersverse titelhouder van Italië, maar dat is nauwelijks nog een aanbeveling te noemen. In Italië kun je in deze verderfelijke tijden al kampioen worden als je als clubleiding de telefoontjes van Moggi níet opneemt.
Het voetbaltoernooi vroeg voor zijn goedkoopste toegangsbewijs nog altijd 27 euro, slechts één euro minder dan het Cirque du Soleil. Dat was een hele prijs voor halve selecties. Inter, dat nog voor de Kerst aan de nieuwe competitie in Italië hoopt te beginnen, had WK-gangers als Fabio Grosso, Marco Materazzi, Patrick Vieira, Julio Cruz, Luis Figo en ook Maxwell thuisgelaten. Bij Manchester United ontbraken Cristiano Ronaldo, Luis Saha, Miakel Silvestre, Gabriel Heinze en Nemanja Vidis en wat wel meekwam naar Amsterdam was een veredelde tienertoer. Alsof je naar The Phantom of the Opera gaat en het moet doen met het reserve-spook.
Het leverde vier voort kabbelende wedstrijden op en de vraag wat je nog met oefenvoetbal aanmoet. Dat vroeg Wayne Rooney zich óók af. De spits van Manchester United gaf op vrijdag een ouderwetse show weg. Op slag van rust in de wedstrijd tegen Porto sloeg hij Pedro Emanuel neer. Na zijn rode kaart bleef de draaideur-crimineel van de internationale voetbalvelden aan de zijlijn nog een minuut verwachtingsvol staan kijken naar het grote videoscherm. Hij wachtte en hij wachtte, maar zijn herhaling kwam maar niet.
Daarna zeeg Rooney neer op een stoel naast Hans Kraay jr. Ze knipoogden naar elkaar. Waar ter wereld ze elkaar ook ontmoeten, veelplegers hebben geen woorden nodig om elkaar te herkennen. Toen Kraay een microfoon pakte ging Rooney snel een stoel verderop zitten.
Hij kreeg dra gezelschap van Paul Scholes. De middenvelder kreeg twee gele kaarten, waar Wesley Sneijder, Walter Samuel, Dejan Stankovic en Thomas Vermaelen die voor soortgelijke vergrijpen níet kregen. Ruud Bossen en Jan Wegereef, scheidsrechters op het Tournament, deden ook al vreemd. De spelers van FC Porto evenzeer. Die voerden het positiespel vrijdag met zijn elven zo kundig uit dat de negen uit Manchester scoorden. Porto trad ook nog eens aan zonder echte centrumspits. Het was Co Adriaanse's eigenaardige manier om zijn clubleiding alsnog ervan te overtuigen dat Jan Vennegoor of Hesselink ingelijfd moet worden.
Het Amsterdam Tournament deed ook op zaterdag rare dingen met de mensen. Co Adriaanse liep mokkend door de Arena en niet alleen omdat zijn ploeg beide wedstrijden verloor. De met zijn omgeving tobbende coach kwam plots melden dat hij is weggejaagd uit Nederland. Bij AZ menen ze zich te herinneren dat de trainer vorig jaar toch echt kon bijtekenen.
Bij de wedstrijd tegen Manchester United kregen de vijftigduizend Ajax-fans op de tribune hun helden Jaap Stam, Wesley Sneijder en Gabri slechts in clubkostuum te zien. Zij bleven aan de kant omdat het Amsterdam Tournament vier dagen voor het Champions League-treffen met Kopenhagen belabberd was gepland. En Inter-coach Roberto Mancini vond het noodzakelijk twee minuten voor het einde van de wedstrijd tegen Porto nog even drie wissels toe te passen. Gezamenlijk raakten de invallers precies één bal.
Een ander invaller zorgde voor de grootste opschudding. Klaas-Jan Huntelaar speelde tegen Manchester United slechts één helft, miste daarin ook nog een strafschop en werd desondanks uitgeroepen tot man van de wedstrijd. De commerciële knieval was een belediging voor de voetbalintelligentie van de duizenden in het stadion en als gotspe een passend sluitstuk van een potsierlijk toernooi.
De les voor volgend jaar? Voor hetzelfde geld lekker naar het circus.
Peter Wekking
Valt toch wel mee? KJH kwam rond de jaarwisseling, dus als je dan binnen een half jaar opnieuw een supergoede aankoop doet (Jaap Stam), heb je gewoon een goed aankoopbeleid!quote:
Das stimmt, maar jij weet dondersgoed waar ik op doelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? KJH kwam rond de jaarwisseling, dus als je dan binnen een half jaar opnieuw een supergoede aankoop doet (Jaap Stam), heb je gewoon een goed aankoopbeleid!
![]()
Die loopt, zoals het er nu voor staat, volgend jaar gratis de deur uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
Heeft Gryga wel zn contract verlengd dan? Anders kan ie in de zomer gratis weg of niet?
Niet verlengd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
Heeft Gryga wel zn contract verlengd dan? Anders kan ie in de zomer gratis weg of niet?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:06 schreef Roeni3 het volgende:
Overigens is het gelul dat KJH door een commerciele knieval MotM is geworden. Dat kwam door de mensen in het stadion, die zelf konden stemmen en al bij een filmshot op KJH die op de bank zit als een geile Rose Rouge-hoer klaarkomen. De uitverkiezing van KJH als MotM kwam wel degelijk door de papa's plus kids, die normaal niet naar het stadion komen, maar nu de kans zagen hun grote helden te zien.
Lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:58 schreef -Wolf- het volgende:
Mijn voorspelling voor zondag: een ouderwetse 4-0 tegen RKC.
Ik sms zelf nooit nee, maar ik stel me voor dat al die papa's en kids dat dus wel doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ken jij één iemand die smst naar dat nummer...?
Geloof het of niet, maar die man of the match wordt gewoon verzonnen en komt niet voort uit stemmen via sms....
Natuurlijk, want hoogstwaarschijnlijk zijn dit weer de laatste goede aankopen en moeten we het weer van onze jeugdopleiding hebben. Maar goed, wellicht verrast Martin van Geel ons!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Das stimmt, maar jij weet dondersgoed waar ik op doel
Als je naar de selectie kijkt zeker weten, maar er kan natuurlijk een hoop gebeuren in een seizoen, Blessures enzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is haast verplicht weer kampioen te worden, zeker ook als je de selectie bekijkt.![]()
Sinds mijn vakantie ben ik FCG-sympathisant, daar liep een supporter met een verschrikkelijk mooie (16-jarige) dochter!
Bij het AT weet ik het niet en de kans is dan idd iets groter dat er gesmst wordt. Tijdens de competitiewedstrijden wordt zo weinig gesmst dat er een MotM wordt gekozen met bijbehorend percentage....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik sms zelf nooit nee, maar ik stel me voor dat al die papa's en kids dat dus wel doen.
Mijn hele argumentatie is dan ook gebaseerd op het feit dat tijdens het AT vooral veel papa's met kinderen zijn, die nu juist wel smsen. Die vinden het dan koel en denken dat het erbij hoort. Maar voor hetzelfde geld wordt het inderdaad door de commercie bepaald.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij het AT weet ik het niet en de kans is dan idd iets groter dat er gesmst wordt. Tijdens de competitiewedstrijden wordt zo weinig gesmst dat er een MotM wordt gekozen met bijbehorend percentage....
Hij heeft vorig jaar al te kenne gegeven dat ie niet wil verlengen. Nu was er een paar weken een melding dat AC Milan evt interesse in hem had maar is ook niet meer concreet geworden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:14 schreef Black-Death het volgende:
Wat is dat voor vage zooi rond Grygera! Bijtekenen moet ie!
Als een kind zo blij toen de postbode langskwam vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:22 schreef -Wolf- het volgende:
Het zal mij benieuwen of ik voor zondag m'n nieuwe shirtje eindelijk eens binnenkrijg.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als een kind zo blij toen de postbode langskwam vandaag.
Stam 3
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als een kind zo blij toen de postbode langskwam vandaag.
Stam 3
Maar als 'ie z'n contract niet verlengt is het onzin om hem een jaar op te stellen wanneer je Vermaelen en Heitinga een basisplek kunt geven om te groeien. Dan is Grygera gewoon manusje van alles, hoe goed ik 'm ook vind, en kies ik voor twee gasten die langer bij Ajax blijven en zijn niveau ook al regelmatig halen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:19 schreef SoA-Holic het volgende:
Hij is tegoed om op de bank te laten zitten imo.
Snap ik, maar ik vind het aan de ene kant wel lullig voor die jongen. heeft zich altijd prima ingezet voor de club, is van toegevoegde waarde geweest en wordt van basisspeler gedregadeerd tot 3e keusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Maar als 'ie z'n contract niet verlengt is het onzin om hem een jaar op te stellen wanneer je Vermaelen en Heitinga een basisplek kunt geven om te groeien. Dan is Grygera gewoon manusje van alles, hoe goed ik 'm ook vind, en kies ik voor twee gasten die langer bij Ajax blijven en zijn niveau ook al regelmatig halen.
Het is niet zo dat Grygera met kop en schouders boven Vermaelen (en Heitinga zonder rare vormcrisis) uitsteekt.
`quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het aan de ene kant wel lullig voor die jongen. heeft zich altijd prima ingezet voor de club, is van toegevoegde waarde geweest en wordt van basisspeler gedregadeerd tot 3e keus![]()
Dat waarschijnlijk ook maar daar doelde ik niet specifiek opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, want hoogstwaarschijnlijk zijn dit weer de laatste goede aankopen en moeten we het weer van onze jeugdopleiding hebben. Maar goed, wellicht verrast Martin van Geel ons!
Hij is wel de enige verdediger die op alle verdedigende posities kan spelen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Maar als 'ie z'n contract niet verlengt is het onzin om hem een jaar op te stellen wanneer je Vermaelen en Heitinga een basisplek kunt geven om te groeien. Dan is Grygera gewoon manusje van alles, hoe goed ik 'm ook vind, en kies ik voor twee gasten die langer bij Ajax blijven en zijn niveau ook al regelmatig halen.
Het is niet zo dat Grygera met kop en schouders boven Vermaelen (en Heitinga zonder rare vormcrisis) uitsteekt.
Mwah, werkt 2 kanten op he. Hij mocht bijtekenen, heeft heel lang die beslissing voor hem uitgeschoven om uiteindelijk te zeggen dat ie niet bijtekende. Hij wist dat als ie niet bijtekende dat ie weg mocht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het aan de ene kant wel lullig voor die jongen. heeft zich altijd prima ingezet voor de club, is van toegevoegde waarde geweest en wordt van basisspeler gedregadeerd tot 3e keus![]()
Inter... mooi...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mwah, werkt 2 kanten op he. Hij mocht bijtekenen, heeft heel lang die beslissing voor hem uitgeschoven om uiteindelijk te zeggen dat ie niet bijtekende. Hij wist dat als ie niet bijtekende dat ie weg mocht.
Als er dan geen intresse is dan weet je dat er zoiets kan gebeuren. Het komt wel goed hoor met Grygera, Maxwell heeft een jaar langs de lijn gestaan en ook een mooie nieuwe club gevonden....
Het is zonde ja, maar het is nog meer zonde om twee gasten die beiden prima die rol over kunnen nemen, ook op de langere termijn, op de bank neer te zetten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Je moet gewoon de beste elf opstellen en Zdenek Grygera is (met afstand) de beste rechtsback van Ajax, dus het zou zonde zijn om hem in verband met zijn contractsperikelen op de bank te posteren.
met het oog op de toekomst lijkt het mij beter om twee spelers te gebruiken op die positie die voorlopig nog bij Ajax spelen, dan iemand die elk moment weg kan vallen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Je moet gewoon de beste elf opstellen en Zdenek Grygera is (met afstand) de beste rechtsback van Ajax, dus het zou zonde zijn om hem in verband met zijn contractsperikelen op de bank te posteren.
Soms heb ik het idee dat mensen teveel naar de langere termijn kijken, ik wil NU presteren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het is zonde ja, maar het is nog meer zonde om twee gasten die beiden prima die rol over kunnen nemen, ook op de langere termijn, op de bank neer te zetten.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met het oog op de toekomst is het wellicht beter om Jaap Stam niet meer op te stellen en Johnny Heitinga in het centrum naast Thomas Vermaelen te laten spelen? Verder ook geen Kenneth Perez meer, liever Ryan Babel of Nicolae Mitea, want die zijn jonger? Nee, Ajax moet de beste spelers opstellen, zodat er weer wordt gepresteerd. Zdenek Grygera is gewoon de beste rechtsback in de selectie en dient daarom ook te spelen, want bij Johnny Heitinga spreken we al vier jaar over op de langere termijn en nu zal hij eerst eens iets moeten laten zien.
Maxwell, nog zo'n eikel die Ajax genaaid heeft. Grygera mag van mij per direct weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mwah, werkt 2 kanten op he. Hij mocht bijtekenen, heeft heel lang die beslissing voor hem uitgeschoven om uiteindelijk te zeggen dat ie niet bijtekende. Hij wist dat als ie niet bijtekende dat ie weg mocht.
Als er dan geen intresse is dan weet je dat er zoiets kan gebeuren. Het komt wel goed hoor met Grygera, Maxwell heeft een jaar langs de lijn gestaan en ook een mooie nieuwe club gevonden....
Je moet altijd gelijk zo flauw gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
Met het oog op de toekomst is het wellicht beter om Jaap Stam niet meer op te stellen en Johnny Heitinga in het centrum naast Thomas Vermaelen te laten spelen? Verder ook geen Kenneth Perez meer, liever Ryan Babel of Nicolae Mitea, want die zijn jonger? Nee, Ajax moet de beste spelers opstellen, zodat er weer wordt gepresteerd. Zdenek Grygera is gewoon de beste rechtsback in de selectie en dient daarom ook te spelen, want bij Johnny Heitinga spreken we al vier jaar over op de langere termijn en nu zal hij eerst eens iets moeten laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |