Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
..en van vooral op Hans Kraaij Jr..
En de aanhangers van Fc Liendenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)
Dan is het net of je voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we nog steeds ongeslagen.
das vreemd, dat zag ik thuis op de bank ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik er telkens van heb kunnen zien in het stadion kan die Gabri gewoon een duel winnen op 20 meter van het doel met z'n neus naar voren. Kopduels etc etc
hij wint zoveel duels heerlijk. En een mentaliteit![]()
quote:Ten Cate niet te spreken over Schilder
14 augustus 2006, 13:02
Door: Sonny Klanderman
Henk ten Cate heeft in het Algemeen Dagblad gezegd dat hij niet te spreken is over het spel van Robbert Schilder in het duel van gisteren om de Johan Cruijffschaal. Over Hedwiges Maduro was Ten Cate wel tevreden.
"Over Schilder was ik zeker níet tevreden en dat heb ik hem ook verteld. Hij had veel meer moeten brengen", aldus de eerlijke Ten Cate.
Over invaller Maduro was hij daarentegen wel te spreken: "Hedwiges is nog niet in staat twee wedstrijden in vier dagen te spelen. Maar ik vond dat hij goed inviel.", aldus Ten Cate.
Dan zou ik expres door de stront lopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"quote:
Ach ik vind het wel terecht. Eerst melden dat je niet linksback wilt spelen, en wanneer je dan wordt gebruikt in een rol die je wel wilt hebben een draak van een wedstrijd spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |