Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Ik hoop het.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Zal die versterking op het middenveld nog komen?
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef keijz het volgende:
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De hier geopperde Oude Kamphuis tekent al bij Twente.
schijnt morgen te gaan tekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ja vrijwel rond, hij moet nog wel medisch gekeurd worden. Wordt. o.a. gemeld door RTV Oost en de Telegraaf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is dat rond? Niks over gelezen de laatste tijd eigenlijk.
Ik denk echt dat Gravesen een maatje te groot is voor Ajax. Misschien niet qua kwaliteiten, wel qua ego. Die gozer is Real gewend, incluis sterallures. Om hier dan bankzitter te worden of in ieder geval niet verzekerd van een basisplaats te zijn, past niet in zijn straatje, denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als er nog iets komt, moet het wel een versterking zijn. Thomas Gravesen? Andy v/d Meyde?
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?
Gast, respect. Goed verhaal, goede instelling.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben voor voetbal. Elke club die aanvallend voetbal nastreeft kan op mijn support rekenen. Momenteel zijn dat AZ, Ajax, ADO, Barça en (een beetje) Man Utd. HSV is hard op weg en ook Juve heeft een tijd lang vooruit gevoetbald. Het anti-voetbal dat bijv. een Inter, AC milan en Real Madrid bij tijd en wijlen op de mat leggen vind ik zonde van m'n tijd.
Ik heb nog het meeste met Ajax, omdat die een aanvallende speelstijl in het beleid opgenomen hebben. Morten Olsen kreeg zelfs op z'n lazer omdat hij een tijd te verdedigend speelde volgens het bestuur. Dat vind ik de insteek die je moet hebben. Voetbal is ten eerste voor de supporters. Het moet leuk zijn om te zien. staat je in de 34e minuut 3-0 voor, gaat een club als AC Milan achterover hangen en de wedstrijd uitspelen, Ajax drukt door en gaat voor de 7/8/9-0. Serie A wedstrijden zijn allang niet leuk meer om te zien omdat het schaken voor gevorderden is geworden. Dan kan ik net zo goed Kasparov gaan zitten kijken op Sport 1.6.
Dat is mijn visie op voetbal, en niet veel mensen delen deze visie, maar das hun probleem niet de mijne.
Tenslotte, de buurman van m'n werk is voorzitter van Supp vereniging ADO, en ik werd door m'n baas voorgesteld als "de enige Hagenees die niet 110% anti-neus" is. Hij moest lachen en na een leuk gesprek gaf hij toe dat voor de neutrale supporter Ajax het leukste voetbal speelt. Persoonlijke goedkeuring van de voorzitter. Wat wil je nog meer als Hagenees zijnde?
2 keer winnen van Feyenoord in één seizoen natuurlijk
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jrquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
Het is prettig om vast te stellen dat Ajax ook *zonder* Huntelaar weet te winnen van PSV, op basis van effectiviteit. Grappige opmerking van de SBS 6-commentator bij rust: "En weer gaat Koeman met een achterstand de catacomben van de ArenA in..."
"Spreek ik het zo goed uit?" LUL, dat zoek je toch uit voor de wedstrijd. En het commentaar was ook om te janken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kots op die SBS6 presentator, en van vooral op Hans Kraaij Jr. Man, wat houdt die man ongeloofelijk domme interviews, inclusief het verkeerd uitspraken van namen. 'Oguraru'
![]()
Ook als normale zender hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
SBS is sowieso ruk als sportzender
zou ik niet weten, ik kijk alleen als er voetbal is.quote:
Sowieso een weekje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef RayMania het volgende:
En we blijven nog eventjes ongeslagen dit seizoen.
Ja, dan zijn we nog steeds ongeslagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Roeni3 het volgende:
Als we nou met 0-1 verliezen van Kopenhagen, maar dus wel doorgaan naar de CL, zijn we dan ook nog ongeslagen?
Neen, we kunnen niet optimistisch blijven dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Roeni3 het volgende:
Als we nou met 0-1 verliezen van Kopenhagen, maar dus wel doorgaan naar de CL, zijn we dan ook nog ongeslagen?
Grygera is imho meer een backup voor alle verdedigende posities béhalve die van rechtsback. Heitinga speelde goed genoeg, moet gewoon nu vertrouwen krijgen en dan zal hij ook weer een prima jaar draaien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef BoNi het volgende:
Zowel Heitinga als Ogararu waren niet sterk op rechtsback de laatste week.
Waar is Grygera gebleven. Hij heeft dan wel een aflopend contract volgend jaar, maar is naar mijn idee op dit moment wel de sterkste op rechtsback.
Of had ten Cate aangegeven dat Grygera zich op een plek in het centrum of op links moest richten en is hij dus op rechtsback geen optie..?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Wilde deze foto jullie niet onthouden, ik vind hem echt prachtig.
Huntelaar&Heitinga in een totale staat van euforie en Japie die lijkt te denken: "goed zo knul, laat het ze maar zien"
![]()
Prachtig!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar&Heitinga in een totale staat van euforie en Japie die lijkt te denken: "goed zo knul, laat het ze maar zien"
![]()
Meer van "Dit is hem nou jongens" met dat handjequote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[[url=http://i7.tinypic.com/24lbeelding[/url]]
![]()
Dat ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:
Prachtige foto.
Respect voor Kenneth Perez.
Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
..en van vooral op Hans Kraaij Jr..
En de aanhangers van Fc Liendenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is echt een van de grote mysteries van deze tijd dat die man nog steeds op t.v. is. Volgens mji is er werkelijk niemand die hem goed en/of sympathiek vindt. (Op heel misschien zijn moeder na dan.)
Dan is het net of je voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maat van me heeft ook een Feyenoord-deurmat. Kun je je voeten aan de kakkerlakken afvegen zegtie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we nog steeds ongeslagen.
das vreemd, dat zag ik thuis op de bank ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik er telkens van heb kunnen zien in het stadion kan die Gabri gewoon een duel winnen op 20 meter van het doel met z'n neus naar voren. Kopduels etc etc
hij wint zoveel duels heerlijk. En een mentaliteit![]()
quote:Ten Cate niet te spreken over Schilder
14 augustus 2006, 13:02
Door: Sonny Klanderman
Henk ten Cate heeft in het Algemeen Dagblad gezegd dat hij niet te spreken is over het spel van Robbert Schilder in het duel van gisteren om de Johan Cruijffschaal. Over Hedwiges Maduro was Ten Cate wel tevreden.
"Over Schilder was ik zeker níet tevreden en dat heb ik hem ook verteld. Hij had veel meer moeten brengen", aldus de eerlijke Ten Cate.
Over invaller Maduro was hij daarentegen wel te spreken: "Hedwiges is nog niet in staat twee wedstrijden in vier dagen te spelen. Maar ik vond dat hij goed inviel.", aldus Ten Cate.
Dan zou ik expres door de stront lopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:03 schreef SocialDisorder het volgende:
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"quote:
Ach ik vind het wel terecht. Eerst melden dat je niet linksback wilt spelen, en wanneer je dan wordt gebruikt in een rol die je wel wilt hebben een draak van een wedstrijd spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tot zover "Ten Cate neemt de jonkies in bescherming"
Wat een gelul.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
Schilder liep ook met zo'n arrogante kop naar boven in de 2e helft toen ie gewisseld was.
Hij leert alleen maar van deze aanpak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een hetze ineens tegen Schilder.
Omdat hij niet lachte, heeft hij opeens een arrogante kop?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:41 schreef Jasza het volgende:
Schilder liep ook met zo'n arrogante kop naar boven in de 2e helft toen ie gewisseld was.
Heb er weinig hoop in. Oogt wat te statisch en te bonkig en mist daardoor snelheid. Maar ik hoop dat ik mis hebt, want ik gun het die jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Ben blij dat Robbert Schilder bij de selectie blijft, hij zal zich dit seizoen nog goed ontwikkelen, geduld!
Neuh maar ik had wel et gevoel dat hij zo weer wat tegen Ten cate kon gaan roepen, iig zo keek iequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Omdat hij niet lachte, heeft hij opeens een arrogante kop?
idd, het zal wel iets van dat kaliber geweest zijn. Ten Cate vindt het niet erg dat je af en toe arrogante uitspraken doet, maar je moet het wel waarmaken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:11 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat Ten Cate iets heeft van: 'als jij hoog van de toren wil blazen, dan pak ik je ook harder aan als je op je bek gaat.'
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:12 schreef BobbyHill het volgende:
Wat deed Davids trouwens naast Koeman in de dug-out?
Marco?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:21 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Oh, was dat Jan Wouters? Sorry, die wil ik nog wel eens door elkaar halen
Nog twee weken; tijd zat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef Sethje het volgende:
waar blijft de versterking voor het middenveld....
quote:'Naar Twente?', Oude Kamphuis weet van niets
14/8/2006 15:16
Niels Oude Kamphuis gaat niet naar FC Twente. 'Ik lees het ook in De Telegraaf, maar ik weet van niets', vertelde hij maandagmiddag aan Voetbal International.
Volgens Oude Kamphuis heeft hij nog geen contact gehad met FC Twente, de club waarvoor hij vijf jaar speelde voordat hij in 1999 bij Schalke 04 aan zijn Duitse avontuur begon.
Oude Kamphuis liet twee weken terug zijn contract bij Borussia Mönchengladbach ontbinden. Sindsdien werkt de 28-jarige middenvelder aan het herstel van een achillespeesblessure en is hij op zoek naar een nieuwe club.
nee liever een andere spelerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Roeni3 het volgende:
Willen we echt Oude Kamphuis dan? Kan hij het Ajax-niveau aan?
IJdele hoop.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop stiekem nog steeds op Edje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |