Dan moet je dus vooral niet bij F'noord zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daden zeggen maar dan woorden en foto's bij elkaar![]()
Europees veel gewonnen idd de laatste 10 jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Onze prijzenkast is heel indrukwekkend inderdaad
Please gast, ga nou niet een discussie aan over de behaalde prijzen, beetje een kamikaze actie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Europees veel gewonnen idd de laatste 10 jaar![]()
Vaffanculo = Fuck you.quote:
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo zien we Jaap graag op het bordes straks.
Volgens mij wel hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?
Jawel hoor, tegen die tijd is alles weer vergeten en vergeven (hopelijk).quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
zal dan wel niet meer op het leidsche zijn geloof ik, uder ?
brrr nou ik zie het zomaar weer gebeuren dat we ergens op een parkeerplaats bij de arena het feestje moeten vieren....quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jawel hoor, tegen die tijd is alles weer vergeten en vergeven (hopelijk).
Onvermijdelijk natuurlijk dit jaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ajax: de enige club waar voor de start van de competitie al wordt besproken waar het kampioensfeest moet plaatsvinden.
ik wou het doen.. maar hij maakte zoveel indruk op mequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je hem aanbeden?
En feesten maar!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat er al een rondvaartboot is gehuurd voor als we de CL winnen.
HHAHAHAHquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel lollig als je er een verhaal bij bedenkt. Op de achtergrond ligt een kerel te creperen en Jaap is er vandoor met de bal
Het is natuurlijk triest zat dat die plek, door het gedrag van bepaalde mensen, uberhaupt besproken moet worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Ajax: de enige club waar voor de start van de competitie al wordt besproken waar het kampioensfeest moet plaatsvinden.
En zo hoort het![]()
Zie hem hoog springen dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zoveel mooie foto's al in het prille seizoen.
Hier nog een paar:
[afbeelding]
Precies, gezeik steeds...niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk triest zat dat die plek, door het gedrag van bepaalde mensen, uberhaupt besproken moet worden.
Vrije verkoop is al begonnen en het is vast (nog) niet uitverkocht....quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Nega het volgende:
Zijn er nog kaarten voor zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |