Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Notenrijst? Een cursus hoe trek in een team van belgische vieze tegelzetters aan? Kopje suiker? Etentje bij Coco?
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dat Boten Anna een oninteressant kutlied zeg! Heb t maar even opgezet om te weten wat t is..
Ik zit met Cascada in m'n hoofdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.
komt uit Denemarkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde.... en het is ZO irritant maar ook ZO aanstekelijk. En omdat de tekst onverstaanbaar is (al lijkt het soms net NL) neurie ik 't maar de hele dag door. Mmm mm mmm mmm mm m m mmmm.
jij gaat over een paar weekjes toch alweer die kant uit ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Pup zit in Barça met zijn papa en de sleutels van de hotelkamer werken niet
Ik wil ook naar Barça.....
Ik dus ook niet. Wat een graf stad. Nee, heel die kut Flevopolder moeten ze afdrijven en laten zinken!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
Gewoon inrichten als 1 groot schipholquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Wat een graf stad. Nee, heel die kut Flevopolder moeten ze afdrijven en laten zinken!!
Zowaar een goed idee... stuur jij de bulldozers vast?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon inrichten als 1 groot schiphol
lost direct een hele hoop problemen op in dit land
laat dat slopen maar aan de jeugd van Lelystad overquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zowaar een goed idee... stuur jij de bulldozers vast?
Oh, lekker jong ding van me!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
Hee seksie Vlarpje.
Vertel eens een smeuig verhaal, misschien breng je wat leven in de brouwerij topicquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
MAMA'S BACK!!
vol verhalen van avonturen, "drank en verlangen"
en over verliefd zijn op het verliefd zijn
Geilquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de nacht doorgebracht op een 1 persoons luchtbed, naakt, tegen het lichaam van een naakte vrouw van 44
Je hebt hem in bed een glas drinken gegeven?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vloeistoffen uitgewisseld in bed met een 21 jarige rockgitarist ook naakt
ik ga dat niet specificeren dat wordt het weer zo platquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geil![]()
[..]
Je hebt hem in bed een glas drinken gegeven?![]()
ja vind je dat vreemdquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ja en de lessen waren heerlijk
foto's volgen
het tempo ligt wel bijzonder laag hier nu
het spreekwoord is toch niet voor niets dat de vos wel z'n haren maar niet z'n streken verliestquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zelf ook hoor, wist niet dat ik het nog in me had
ik bedoel het als in de techniek van het daadwerkelijk versieren, niet het als in dat of wat of zo of.... nou ja dat
Mama.... wordt het ook zo ranzig op Lowlands?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
en gezopen heb ik gezopen!!!
LITERS wijn, dat doe ik normaal zelden
Ik moet ook weer eens uit. ach 2x Madonna is ook leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut, gut. Uitgaan is toch best tof. Moet het vaker doen.
Dat kost ook wel wat heurquote:
In dit geval nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat je gewoon wat kaartjes geritseld had ofzo, contacten met allerlei belangrijke mensen.
Mawnin partyanimalquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut, gut. Uitgaan is toch best tof. Moet het vaker doen.
Iiiiik?quote:
Ik was wel wat onwennig in het beginquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed om te lezen dat je het naar je zin gehad hebt
Buiten jezelf heeft dat vast niemand gemerktquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was wel wat onwennig in het begin.
quote:
Dat valt nog te betwijfelen, maar op zich maakt het me niet zo veel uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Buiten jezelf heeft dat vast niemand gemerkt
En die vuurdoop van je heeft zich dat in je eigen woonplaats afgespeeld, of ergens anders ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt nog te betwijfelen, maar op zich maakt het me niet zo veel uit.
Ja, gewoon in Eindhoven, met een vriend die in het begin van de avond zo snel iedereen afging met zijn aanwezigheid melden dat ik 'm kwijt wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die vuurdoop van je heeft zich dat in je eigen woonplaats afgespeeld, of ergens anders ?
daar ben jij wel erg op gefixeerd hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef TehRockstar het volgende:
Piemels!
Wát?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben jij wel erg op gefixeerd h![]()
Ik ben níet gefixeerd op penissen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van penisfixatie?
nee in jouw geval ook eerder door dan opquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben níet gefixeerd op penissen.
als jij dat niet wilt dan niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mama.... wordt het ook zo ranzig op Lowlands?
Hebben we al 2 aparte luchtbedden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij dat niet wilt dan niet hoor
Die 18 jarige weer Ang3l?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we al 2 aparte luchtbedden?
Ooooooooooooooooooooooow er komt zo'n leuke lieve lekkere skaterjongen naar Lowlands
Maar ik heb z'n nr (nog) niet.
Weer? Ik heb hem pas 1x vermeld. Niet zeiken.quote:
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofdquote:
Nou, kijken kan altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
volgens mij wel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe had waxxer zijn vakantie gehad?
ja sneu hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut zeg
die staan sinds een week weer op holdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
vertel eens over jou avonturen
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jongquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef pievdb het volgende:
[..]
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
Nee, jij pakt dan maar mijn 2 exenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik er dan als 3e met 'm vandoor gaan?
Ohw.. zo'n jankbal dus die hard gmet z'n voeten gaat stampen als ie z'n zin niet krijgt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, maar ik ben gewoon een bezitterig kreng.
Enig kind. Alles is altijd voor mij.
De cover ahd beter gekundquote:
In het dagelijks leven valt het wel mee, maar met mannen? Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. zo'n jankbal dus die hard gmet z'n voeten gaat stampen als ie z'n zin niet krijgt?
En dat witte driehoekje tussen d'r benen is ook enigszins apart.quote:
En navelpiercings zijn zo 1997quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat witte driehoekje tussen d'r benen is ook enigszins apart.
oh is dat hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, maar ik ben gewoon een bezitterig kreng.
Enig kind. Alles is altijd voor mij.
Ja is wel leuk. Welke heb je gekregen? De blauwe?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:05 schreef Weemz het volgende:
Zo, feestje was gezellig!
Kent iemand Carcassone goed? Ik heb het gekregen, en het ziet er leuk uit...
Poe. Nou.quote:
Standaardspel (blauwe doos)quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja is wel leuk. Welke heb je gekregen? De blauwe?
bel me maar een keerquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij heeft wel een homostem![]()
Heb jij ook een homostem?
je maakt me bijna verlegenquote:
ik heb een diepe zwoelle wat hezige stemquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij heeft wel een homostem![]()
Heb jij ook een homostem?
Een zwolle stem?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zwolle
Ja, stiekem snel editten hè.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een diepe zwoelle wat hezige stem![]()
ikke?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stiekem snel editten hè..
Andere mensen genieten ook hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:53 schreef HuubTuub het volgende:
Wat een heerlijk luie dag. Een beetje in de zon liggen en vervolgens films kijken. Dat is pas weekend, voor mij dan.
En jij bent?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef samjustme het volgende:
Niemand kan aan Justin tippen behalve Enrique Iglesias misschien
[afbeelding]
Je gaat zeker voor t gemak even voorbij aan t feit dat er genoeg mannelijke modellen zijn die veel mooier zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef samjustme het volgende:
Niemand kan aan Justin tippen behalve Enrique Iglesias misschien
[afbeelding]
Het gaat om op wie je valt. Enrique Iglesias blijft mijn nummer 1quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je gaat zeker voor t gemak even voorbij aan t feit dat er genoeg mannelijke modellen zijn die veel mooier zijn?![]()
nee hoe kan ik hem invullen dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. welkom dan!
Heb je het lijstje al ingevuld?
De vragen even hierheen kopieren met je antwoorden erbijquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
nee hoe kan ik hem invullen dan?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef samjustme het volgende:
nee hoe kan ik hem invullen dan?
Je weet wel, even kopieren en plakken enzo..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De vragen even hierheen kopieren met je antwoorden erbij.
Jij bent niet oud genoeg..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent niet groot genoeg om deze smiley te gebruiken![]()
![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:
Van die woeste stoppels zijn soms erg aantrekkelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Heb vroeger een jongen gekend die sprekend lijkt op JC Chasez
[afbeelding]
Helaas..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef HuubTuub het volgende:
Laat ik ze nou net vanmorgen weer allemaal afgeschoren hebben...
12 uur maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
Dat was heel lang geleden al niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Hehe.. wel grappig dat iemand het lijstje behoorlijk serieus invult.
Maar nogmaals welkom dus, nu is er geen weg meer terug!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij het bakkertje tegenover Coco hebben ze heerlijke kokosmakronen..
Is 't nieuw?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef samjustme het volgende:
Wat is je voornaam? Sam
Hoe ben je hier terecht gekomen? Pc problemen Of beter gezegd, via wie?DaanA
En waar ken je hem dan van? Gewoon En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Nee hij is hetero
Hoe oud ben je? 23
Wat voor studie/werk doe je? Bedrijseconomie
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? MIsschien later
Heb je een vriendje? (of zoiets) nee sta open voor zowel vriend/vriendje
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Shoppen en nog een shoppen![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Gewoon
Wat is je eerste indruk van ons?stelletje nichten daar hou ik wel van haha
Je bent toch niet één van de relnichten waar ik vaak over struikel in de gaypalace heh?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat was heel lang geleden al niet.
Proud to be gay![]()
Je moet 's nachts lang slapen! Neem een voorbeeld aan mijn 12 uur slaap van vannachtquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:36 schreef Ang3l het volgende:
*schiet wakker* en weerom viel in in slaap overdag ...........
I don;t know what's wrong with me....
Ik ging om 2u slapen maar schoot om 9u al wakker en daarna om half 10 en kwam pas om 11u het bed uit (de geschiedenis van de liefde was even verslavend).quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet 's nachts lang slapen! Neem een voorbeeld aan mijn 12 uur slaap van vannacht
Uurtje of tien, geloof ik, kweenie precies wanneer ik in slaap viel. Heb liggen genieten van de nieuwe gordijnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
12 uur maar. Maar ik ben alweer een kwart dag wakker hoor.
Jij hebt minder geslapen?
Je moet weer draaien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef Cybart het volgende:
zin heb om vanavond zelf te gaan clubben
maar er moeten vanavond centjes worden verdiend .....
kortom ik maak er zelf een clubnight van vanavond
Nee wat doe je overigens in Gay Palace daar zijn alleen maar minderjarigen te vinden, de ene verwijfder dan een anderquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent toch niet één van de relnichten waar ik vaak over struikel in de gaypalace heh?
Dick in de sinterklaasfilm?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uurtje of tien, geloof ik, kweenie precies wanneer ik in slaap viel. Heb liggen genieten van de nieuwe gordijnen
Waarom heb je me trouwens niet verteld dat Dick in die sinterklaasfilm van jullie speelt?
Jeps....quote:
Ik kom er zo eens in de 3 maanden eens. Maar telkens vind ik er weer geen zak aan tenzij we met een leuke groep zijn. Inderdaad: kinderdisco.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee wat doe je overigens in Gay Palace daar zijn alleen maar minderjarigen te vinden, de ene verwijfder dan een ander
Normaal krijg je verzoeken ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jeps....
vorige week zo'n leuk volk binnengehad... die waren echt uitgaan gewend, dus kon ik mooi een set van 2 uur draaien zonder onderbroken te worden
mensen die blijven zeuren om R&B en Reggeaton...quote:
Commissaris van der Steenquote:
Uhm.. Dick alsin TheaterMaMa?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Commissaris van der SteenHij mailde me een foto.
Tenzij Martijn uit Ede nog een andere film maakt
Nee muts, lezen. Ze zegt toch Dick als in Commissaris van der Steenquote:
Bovendien zouden er dan alleen jongetjes in voorkomenquote:En we maken die film met z'n allen. Zou Martijn er niet zijn dan zou het alleen een puinhoop worden
Nee, Dick Rienstra.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Dick alsin TheaterMaMa?
En we maken die film met z'n allen. Zou Martijn er niet zijn dan zou het alleen een puinhoop worden
Als het aan Martijn ligt zouden er alleen maar homo's in de productie en cast zitten....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts, lezen. Ze zegt toch Dick als in Commissaris van der Steen
Onze TMM speelt in Horizonica.
Wat is daar mis mee?quote:Bovendien zouden er dan alleen jongetjes in voorkomen
Die ken ik niet. Profiel? Foto?quote:
It is wrong on só many levelsquote:
Je hebt ook andere feesten, vooral in Amsterdam is het leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom er zo eens in de 3 maanden eens. Maar telkens vind ik er weer geen zak aan tenzij we met een leuke groep zijn. Inderdaad: kinderdisco.
ik ben geen nicht hoor de rest wel, behalve wonderer da's een echte ventquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef samjustme het volgende:
Wat is je voornaam? Sam
Hoe ben je hier terecht gekomen? Pc problemen Of beter gezegd, via wie?DaanA
En waar ken je hem dan van? Gewoon En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Nee hij is hetero
Hoe oud ben je? 23
Wat voor studie/werk doe je? Bedrijseconomie
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? MIsschien later
Heb je een vriendje? (of zoiets) nee sta open voor zowel vriend/vriendje
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Shoppen en nog een shoppen![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Gewoon
Wat is je eerste indruk van ons?stelletje nichten daar hou ik wel van haha
Idd met je vrouwen kleren ben je heel mannelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben geen nicht hoor, de rest wel
en toen was het 1-0 voor Samquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd met je vrouwen kleren ben je heel mannelijk![]()
Nooit Bassie en Adriaan gekeken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Profiel? Foto?
Maar ik ben ook nog maar bij 4 draaidagen geweest dus ik heb ook echt de hele crew niet gezien.
Er is niks mis mee om een nicht te zijn maar ik ben een man die toevallig op mannen valt en meer niet.quote:
Rustig maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Godverdomme, vieze kuthomo's, ik begroet jullie hooooor.
en zo'is'tquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om een nicht te zijn maar ik ben een man die toevallig op mannen valt en meer niet.
Ben blij om een man te wezen
Yoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
haai hertjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
ben je al aan de cocaine en bronwater?quote:
sinds waneer ben jij model?quote:
Ohw, ja, weet ik veel dat hij zo heetquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit Bassie en Adriaan gekeken?
www.dickrienstra.nl
Ik kom eigenlijk laatste alleen nog afentoe in de homokroegen in Rotterdam. Was met de Pride wel in Amsterdam, en toen was de Soho weer eens erg gezellig, maar het stappen gaat wel wat vervelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt ook andere feesten, vooral in Amsterdam is het leuk
Mocht je hem spreken, doe hem de groeten van mequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ja, weet ik veel dat hij zo heet. Ja, dat wist ik dat die meespeelt!
En jij vindt ONS nichten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
sinds de C&A voortaan ook de Palamino afdeling in de folder vermeld
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk laatste alleen nog afentoe in de homokroegen in Rotterdam. Was met de Pride wel in Amsterdam, en toen was de Soho weer eens erg gezellig, maar het stappen gaat wel wat vervelen.
nee, ik ben gewoon lulligquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij vindt ONS nichten?sharp dear, very sharp
Hmm, hij kent je uiteraardquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je hem spreken, doe hem de groeten van me
Ja, voor ik wegging heb ik nog bij hem en z'n vrouw gegeten en hij was op mijn trouwfeest afgelopen novemberquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, hij kent je uiteraard. Is goed!
Lullig of valse nicht. Ik zeg potátoe, jij zegt potàtoequote:
Nee maar ik vind het zo schattig die uitspraken nu, terwijl we altijd horen over de ene gaybar na de andere. Dus OF je bent altijd met leuke mensen op stap waardoor het daar leuk wordt, OF je vindt het stiekem toch wel wat hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. of je moet met leuke mensen zijn..
Indian Curry in 15 minutes en dat soort spul?....quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lullig of valse nicht. Ik zeg potátoe, jij zegt potàtoe
(of wil jij liever potátoezeggen? Want dan ze ik wel potàtoe. het maakt me verder geen zak uit)
Zeg mijn nieuwe keuken is nu af dus bring on those easy but delicious recepies!
Haha.. duidelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor ik wegging heb ik nog bij hem en z'n vrouw gegeten en hij was op mijn trouwfeest afgelopen november
Ik vind het wat hebben als ik met leuke mensen benquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het zo schattig die uitspraken nu, terwijl we altijd horen over de ene gaybar na de andere. Dus OF je bent altijd met leuke mensen op stap waardoor het daar leuk wordt, OF je vindt het stiekem toch wel wat hebben
Ja. Dat soort spul. Van dat spul wat zo lekker is dat je het verkiest boven de nog snellere magnetronmaaltijd, maar dat wel redelijk snel en makkelijk is en dus het koken voor 1 persoon nog wel te doen maakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Indian Curry in 15 minutes en dat soort spul?....
Je gaat ook nooit met MIJ op stapquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het wat hebben als ik met leuke mensen ben. Ik kom te vaak met niet leuke mensen in gaybars
. Ik moet het gewoon af gaan bouwen op dat punt
.
Volgens mij zou ik nog eens komen eten toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat soort spul. Van dat spul wat zo lekker is dat je het verkiest boven de nog snellere magnetronmaaltijd, maar dat wel redelijk snel en makkelijk is en dus het koken voor 1 persoon nog wel te doen maakt.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit met MIJ op stap
(en ik weet wat er nu gaat komen)
Numansdorp klinkt zelfs als nomans-dorpquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in nomansland gaat wonen..
Ja maar ik kan echt niet kokenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik nog eens komen eten toch?
Nah, zo denk ik helemáál niet!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Numansdorp klinkt zelfs als nomans-dorp![]()
En eindhoven is geen niemandsland. Maar dat denken alle mensen richting de randstad altijd. Eigenlijk is de randstad een beetje de VS in het klein qua arrogantie: Wij zij HET, en alles buiten ons is dom en boerenkinkelig en er is niks te beleven.
Ik lust (bijna) alles..quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik kan echt niet kokenAlleen tagliatelli met spinazie a la creme en kip en walnoten en honing en geitenkaas.
Nou sorry, hij heeft iets woests. Beetje als die ene rus uit Harry Potterquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Dizer
Wat is er zo lekker aan hem?![]()
Niks, maar hij heeft een grote bek, dus moet ie uit de klerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Dizer
Wat is er zo lekker aan hem?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boten Anna zit nog niet in mn hoofd
Come to Me van Diddy en Nicole wel
Het is gewoon al de 4e cdquote:
Habibi Ana lijkt me wel wat wil ik een keer naartoe maar ik ga gewoon waar mijn vriendin me naartoe sleept. Pann en You2quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk laatste alleen nog afentoe in de homokroegen in Rotterdam. Was met de Pride wel in Amsterdam, en toen was de Soho weer eens erg gezellig, maar het stappen gaat wel wat vervelen.
Orson was de support act van Robbie, maar ik vond er echt geen zak aan. Veel te tam en slijmerig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gewoon al de 4e cden het is dat mijn ex me er op wees. Hij is al die albums van de voor ons onbekende bandjes aan het "kopen" zodat we een beetje weten wat de moeite waard is op Lowlands.
En tot nu toe heb ik 3 bands gevonden die ik echt erg mooi vind: A balladeer, snow patrol en orson.
You II mist iets. Kan het niet goed omschrijven. Maar heb wel vaker dat gevoel in Amsterdam. Waar/wat is Habibi Ana dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Habibi Ana lijkt me wel wat wil ik een keer naartoe maar ik ga gewoon waar mijn vriendin me naartoe sleept. Pann en You2
Orson tam?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Orson was de support act van Robbie, maar ik vond er echt geen zak aan. Veel te tam en slijmerig.
Rock moet rocken lief engeltje. Maar dat kunnen jouw vleugels niet aan natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Orson tam?Uhm. Right. hebben we dezelfde band voor ons?
Download No Tomorrow maar. Nee tis geen echte rock, maar tam en slijmerig?
Het is een cafe voor allochtone homo en bi mannen. Maar ja ik ga deze maand nog ergens anders heen ik weet niet precies waar maar ze had me beloofd dat het leuk zou worden. Een of andere tent waar alleen maar allochtone homo's blijkbaar komenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
You II mist iets. Kan het niet goed omschrijven. Maar heb wel vaker dat gevoel in Amsterdam. Waar/wat is Habibi Ana dan?
Ohw, ik vermoedde al zoiets. Ben bang dat het niet mijn tent is...quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een cafe voor allochtone homo en bi mannen. Maar ja ik ga deze maand nog ergens anders heen ik weet niet precies waar maar ze had me beloofd dat het leuk zou worden. Een of andere tent waar alleen maar allochtone homo's blijkbaar komen
Het is ook geen rockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rock moet rocken lief engeltje. Maar dat kunnen jouw vleugels niet aan natuurlijk![]()
De mijne wel natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik vermoedde al zoiets. Ben bang dat het niet mijn tent is...
Bij gewone tenten ben ik dan een van de weinigen en daar voel ik me dan meer op mijn gemak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik vermoedde al zoiets. Ben bang dat het niet mijn tent is...
Inderdaad, dan hadden hun tere oortjes verbrand..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook geen rockDus hoeft het niet te rocken maar te swingen.
Sowieso zouden al die robbie chicks en homo's van hun stoelen vallen als er een echte rockband had gestaan
zijn er al foto's gemaakt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
www.moniquevanheist.com
Sinds iemand me rond zag waggelen.
Marokkanen en Turkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er veel indo's komen of Colombianen
Kun je geen kip bakken zonder dat er blauwe wolken vanaf komen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Oops. Pap heeft'de schakelaar van de afzuiging nog niet terug op de muur gemonteerd en ik probeerde hem ff uit zonder dat kapjhe maar dan werkt ie niet.... en nou banjer ik steeds van de keuken naar de pc door een walm van chickentonight rook
Uche uche uche uche *balkondeur openzet*
Wat!!? Nu pas?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon zegt mogguh, botst tegen Ang3l aan en gaat maar ontbijten![]()
![]()
Er komen ook Nederlanders maar vrij weinigquote:
koken is kunst en voor goede kunst is tijd nodigquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat soort spul. Van dat spul wat zo lekker is dat je het verkiest boven de nog snellere magnetronmaaltijd, maar dat wel redelijk snel en makkelijk is en dus het koken voor 1 persoon nog wel te doen maakt.
Nah ja, nu ik er zo over nadenk. In de meeste homotenten zie je ook vrij weinig marokkanen en turken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er komen ook Nederlanders maar vrij weinig
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Numansdorp klinkt zelfs als nomans-dorp![]()
En eindhoven is geen niemandsland. Maar dat denken alle mensen richting de randstad altijd. Eigenlijk is de randstad een beetje de VS in het klein qua arrogantie: Wij zij HET, en alles buiten ons is dom en boerenkinkelig en er is niks te beleven.
We hadden het niet over Amsterdam..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstand
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja, nu ik er zo over nadenk. In de meeste homotenten zie je ook vrij weinig marokkanen en turken.
true.. ik betrap mezelf er ook wel eens opquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijn
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonderquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
true.. ik betrap mezelf er ook wel eens op.
was het aangebrand???quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Oops. Pap heeft'de schakelaar van de afzuiging nog niet terug op de muur gemonteerd en ik probeerde hem ff uit zonder dat kapjhe maar dan werkt ie niet.... en nou banjer ik steeds van de keuken naar de pc door een walm van chickentonight rook
Uche uche uche uche *balkondeur openzet*
Maar de stap om vanuit die achtergrond daar voor uit te komen is groter/moeilijker dan dat voor de "gemiddelde" Nederlander isquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonder
Auw!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon zegt mogguh, botst tegen Ang3l aan en gaat maar ontbijten![]()
Nee, I know. Maar 't is ook meer denk ik omdat je vanuit de Marokkaanse en Turkse gemeenschap zo vaak afkeurende geluiden hoort over homosexualiteit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonder
Als je in het centrum woont in een hok van 3 bij 3 voor 500,- p/mnd wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstand
ben je marokaans?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijn
je moet ook niet alles uit handen geven TMMquote:
neequote:
Stond een leuk artikel over in de GAY 200x (weet niet meer precies welke).quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een cafe voor allochtone homo en bi mannen. Maar ja ik ga deze maand nog ergens anders heen ik weet niet precies waar maar ze had me beloofd dat het leuk zou worden. Een of andere tent waar alleen maar allochtone homo's blijkbaar komen
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet ook niet alles uit handen geven TMM![]()
Als je naar elke debiel gaat luisteren die er iets van vindt dan heb je geen leven. Altijd met wijzende vinger naar een ander toe, wat heb ik toch een hekel aan de zogenaamde ' heiligen'quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, I know. Maar 't is ook meer denk ik omdat je vanuit de Marokkaanse en Turkse gemeenschap zo vaak afkeurende geluiden hoort over homosexualiteit.
Of in een penthouse voor 2500,- per maandquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in het centrum woont in een hok van 3 bij 3 voor 500,- p/mnd wel ja
Nee dat hoeft ze toch ook niet te maken, dat heeft Unilever al gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!
Verder kan ze alles, maar dat dus niet.
Als je alles vers moet hebben, dan kost het ook een hoop tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ze toch ook niet te maken, dat heeft Unilever al gedaan
en voor de prof kunstenaar is er natuurlijk niks geen eer te behalen aan het opwarmen van spullen van een ander![]()
die maken zulke dingen gewoon zelf en met eigen verse ingredienten
Het is nooit makkelijk ook al ben je vrij Westers opgevoed. Niemand zit te wachten op een homoseksuele zoonquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de stap om vanuit die achtergrond daar voor uit te komen is groter/moeilijker dan dat voor de "gemiddelde" Nederlander is
Jeps, helemaal waar. Nadeel is dat de media nogal geilen op al die negatieve aandacht en dat keer op keer in het nieuws brengen. De goede stromingen om het zo maar even te noemen slaan ze weer netjes over.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je naar elke debiel gaat luisteren die er iets van vindt dan heb je geen leven. Altijd met wijzende vinger naar een ander toe, wat heb ik toch een hekel aan de zogenaamde ' heiligen'
daarom het woordje prof toch ook toegevoegd, van profesioneelquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je alles vers moet hebben, dan kost het ook een hoop tijd..
Neequote:
Toekomstbeeld aanpassen enzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder zei laatst dat ze er toch echt wel even aan moest wennen.
Ik weet niet precies op welke manier, maar ik zei toen: "Dat geeft niks, ik moest het ook.quote:
Je hebt natuurlijk goeie mensen tussen zitten, meestal zijn het vrouwen hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, helemaal waar. Nadeel is dat de media nogal geilen op al die negatieve aandacht en dat keer op keer in het nieuws brengen. De goede stromingen om het zo maar even te noemen slaan ze weer netjes over.
Dat moeten ze allemaal. De een heeft er alleen wat meer moeite mee..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder zei laatst dat ze er toch echt wel even aan moest wennen.
Vrouwen hebben vrijwel altijd minder moeite met dit soort dingen..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk goeie mensen tussen zitten, meestal zijn het vrouwen haha
Tenzij het hun eigen kinderen betreft, blijkbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vrijwel altijd minder moeite met dit soort dingen..
Daar heb ik ook begrip voor. Jij niet dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij het hun eigen kinderen betreft, blijkbaar.
WEL WAAR, dat is 1 keer misgegaan en dat kwam door de panquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!
Verder kan ze alles, maar dat dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |