Standaardspel (blauwe doos)quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja is wel leuk. Welke heb je gekregen? De blauwe?
bel me maar een keerquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij heeft wel een homostem![]()
Heb jij ook een homostem?
je maakt me bijna verlegenquote:
ik heb een diepe zwoelle wat hezige stemquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij heeft wel een homostem![]()
Heb jij ook een homostem?
Een zwolle stem?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zwolle
Ja, stiekem snel editten hè.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een diepe zwoelle wat hezige stem![]()
ikke?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stiekem snel editten hè..
Andere mensen genieten ook hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:53 schreef HuubTuub het volgende:
Wat een heerlijk luie dag. Een beetje in de zon liggen en vervolgens films kijken. Dat is pas weekend, voor mij dan.
En jij bent?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef samjustme het volgende:
Niemand kan aan Justin tippen behalve Enrique Iglesias misschien
[afbeelding]
Je gaat zeker voor t gemak even voorbij aan t feit dat er genoeg mannelijke modellen zijn die veel mooier zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef samjustme het volgende:
Niemand kan aan Justin tippen behalve Enrique Iglesias misschien
[afbeelding]
Het gaat om op wie je valt. Enrique Iglesias blijft mijn nummer 1quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je gaat zeker voor t gemak even voorbij aan t feit dat er genoeg mannelijke modellen zijn die veel mooier zijn?![]()
nee hoe kan ik hem invullen dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. welkom dan!
Heb je het lijstje al ingevuld?
De vragen even hierheen kopieren met je antwoorden erbijquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
nee hoe kan ik hem invullen dan?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef samjustme het volgende:
nee hoe kan ik hem invullen dan?
Je weet wel, even kopieren en plakken enzo..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De vragen even hierheen kopieren met je antwoorden erbij.
Jij bent niet oud genoeg..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent niet groot genoeg om deze smiley te gebruiken![]()
![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:
Van die woeste stoppels zijn soms erg aantrekkelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Heb vroeger een jongen gekend die sprekend lijkt op JC Chasez
[afbeelding]
Helaas..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef HuubTuub het volgende:
Laat ik ze nou net vanmorgen weer allemaal afgeschoren hebben...
12 uur maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
Iedereen lekker geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |