Die 18 jarige weer Ang3l?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we al 2 aparte luchtbedden?
Ooooooooooooooooooooooow er komt zo'n leuke lieve lekkere skaterjongen naar Lowlands
Maar ik heb z'n nr (nog) niet.
Weer? Ik heb hem pas 1x vermeld. Niet zeiken.quote:
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofdquote:
Nou, kijken kan altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
volgens mij wel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe had waxxer zijn vakantie gehad?
ja sneu hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut zeg
die staan sinds een week weer op holdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
vertel eens over jou avonturen
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jongquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef pievdb het volgende:
[..]
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
Nee, jij pakt dan maar mijn 2 exenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik er dan als 3e met 'm vandoor gaan?
Ohw.. zo'n jankbal dus die hard gmet z'n voeten gaat stampen als ie z'n zin niet krijgt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, maar ik ben gewoon een bezitterig kreng.
Enig kind. Alles is altijd voor mij.
De cover ahd beter gekundquote:
In het dagelijks leven valt het wel mee, maar met mannen? Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. zo'n jankbal dus die hard gmet z'n voeten gaat stampen als ie z'n zin niet krijgt?
En dat witte driehoekje tussen d'r benen is ook enigszins apart.quote:
En navelpiercings zijn zo 1997quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat witte driehoekje tussen d'r benen is ook enigszins apart.
oh is dat hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, maar ik ben gewoon een bezitterig kreng.
Enig kind. Alles is altijd voor mij.
Ja is wel leuk. Welke heb je gekregen? De blauwe?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:05 schreef Weemz het volgende:
Zo, feestje was gezellig!
Kent iemand Carcassone goed? Ik heb het gekregen, en het ziet er leuk uit...
Poe. Nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |