Ik moet ook weer eens uit. ach 2x Madonna is ook leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut, gut. Uitgaan is toch best tof. Moet het vaker doen.
Dat kost ook wel wat heurquote:
In dit geval nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik dacht dat je gewoon wat kaartjes geritseld had ofzo, contacten met allerlei belangrijke mensen.
Mawnin partyanimalquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Gut, gut. Uitgaan is toch best tof. Moet het vaker doen.
Iiiiik?quote:
Ik was wel wat onwennig in het beginquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed om te lezen dat je het naar je zin gehad hebt
Buiten jezelf heeft dat vast niemand gemerktquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was wel wat onwennig in het begin.
quote:
Dat valt nog te betwijfelen, maar op zich maakt het me niet zo veel uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Buiten jezelf heeft dat vast niemand gemerkt
En die vuurdoop van je heeft zich dat in je eigen woonplaats afgespeeld, of ergens anders ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt nog te betwijfelen, maar op zich maakt het me niet zo veel uit.
Ja, gewoon in Eindhoven, met een vriend die in het begin van de avond zo snel iedereen afging met zijn aanwezigheid melden dat ik 'm kwijt wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die vuurdoop van je heeft zich dat in je eigen woonplaats afgespeeld, of ergens anders ?
daar ben jij wel erg op gefixeerd hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef TehRockstar het volgende:
Piemels!
Wát?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ben jij wel erg op gefixeerd h![]()
Ik ben níet gefixeerd op penissen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van penisfixatie?
nee in jouw geval ook eerder door dan opquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben níet gefixeerd op penissen.
als jij dat niet wilt dan niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mama.... wordt het ook zo ranzig op Lowlands?
Hebben we al 2 aparte luchtbedden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij dat niet wilt dan niet hoor
Die 18 jarige weer Ang3l?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we al 2 aparte luchtbedden?
Ooooooooooooooooooooooow er komt zo'n leuke lieve lekkere skaterjongen naar Lowlands
Maar ik heb z'n nr (nog) niet.
Weer? Ik heb hem pas 1x vermeld. Niet zeiken.quote:
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofdquote:
Nou, kijken kan altijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
volgens mij wel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe had waxxer zijn vakantie gehad?
ja sneu hèquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
kut zeg
die staan sinds een week weer op holdquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
vertel eens over jou avonturen
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua wet. Maar toch niet in mijn hoofd
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jongquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef pievdb het volgende:
[..]
oh, als je je goed voelt bij die jongen (en omgekeerd), dan zie ik het probleem niet in.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel want hij is hetero en als hij dat niet was was hij voor mij voor ang3l is tie te jong
Nee, jij pakt dan maar mijn 2 exenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag ik er dan als 3e met 'm vandoor gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |