haai hertjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Godverdomme, vieze kuthomo's, ik begroet jullie hooooor.
ben je al aan de cocaine en bronwater?quote:
sinds waneer ben jij model?quote:
Ohw, ja, weet ik veel dat hij zo heetquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit Bassie en Adriaan gekeken?
www.dickrienstra.nl
Ik kom eigenlijk laatste alleen nog afentoe in de homokroegen in Rotterdam. Was met de Pride wel in Amsterdam, en toen was de Soho weer eens erg gezellig, maar het stappen gaat wel wat vervelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt ook andere feesten, vooral in Amsterdam is het leuk
Mocht je hem spreken, doe hem de groeten van mequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ja, weet ik veel dat hij zo heet. Ja, dat wist ik dat die meespeelt!
En jij vindt ONS nichten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
sinds de C&A voortaan ook de Palamino afdeling in de folder vermeld
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk laatste alleen nog afentoe in de homokroegen in Rotterdam. Was met de Pride wel in Amsterdam, en toen was de Soho weer eens erg gezellig, maar het stappen gaat wel wat vervelen.
nee, ik ben gewoon lulligquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij vindt ONS nichten?sharp dear, very sharp
Hmm, hij kent je uiteraardquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mocht je hem spreken, doe hem de groeten van me
Ja, voor ik wegging heb ik nog bij hem en z'n vrouw gegeten en hij was op mijn trouwfeest afgelopen novemberquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, hij kent je uiteraard. Is goed!
Lullig of valse nicht. Ik zeg potátoe, jij zegt potàtoequote:
Nee maar ik vind het zo schattig die uitspraken nu, terwijl we altijd horen over de ene gaybar na de andere. Dus OF je bent altijd met leuke mensen op stap waardoor het daar leuk wordt, OF je vindt het stiekem toch wel wat hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. of je moet met leuke mensen zijn..
Indian Curry in 15 minutes en dat soort spul?....quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lullig of valse nicht. Ik zeg potátoe, jij zegt potàtoe
(of wil jij liever potátoezeggen? Want dan ze ik wel potàtoe. het maakt me verder geen zak uit)
Zeg mijn nieuwe keuken is nu af dus bring on those easy but delicious recepies!
Haha.. duidelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor ik wegging heb ik nog bij hem en z'n vrouw gegeten en hij was op mijn trouwfeest afgelopen november
Ik vind het wat hebben als ik met leuke mensen benquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het zo schattig die uitspraken nu, terwijl we altijd horen over de ene gaybar na de andere. Dus OF je bent altijd met leuke mensen op stap waardoor het daar leuk wordt, OF je vindt het stiekem toch wel wat hebben
Ja. Dat soort spul. Van dat spul wat zo lekker is dat je het verkiest boven de nog snellere magnetronmaaltijd, maar dat wel redelijk snel en makkelijk is en dus het koken voor 1 persoon nog wel te doen maakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Indian Curry in 15 minutes en dat soort spul?....
Je gaat ook nooit met MIJ op stapquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het wat hebben als ik met leuke mensen ben. Ik kom te vaak met niet leuke mensen in gaybars
. Ik moet het gewoon af gaan bouwen op dat punt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |