Ik kom er zo eens in de 3 maanden eens. Maar telkens vind ik er weer geen zak aan tenzij we met een leuke groep zijn. Inderdaad: kinderdisco.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nee wat doe je overigens in Gay Palace daar zijn alleen maar minderjarigen te vinden, de ene verwijfder dan een ander
Normaal krijg je verzoeken ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jeps....
vorige week zo'n leuk volk binnengehad... die waren echt uitgaan gewend, dus kon ik mooi een set van 2 uur draaien zonder onderbroken te worden
mensen die blijven zeuren om R&B en Reggeaton...quote:
Commissaris van der Steenquote:
Uhm.. Dick alsin TheaterMaMa?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Commissaris van der SteenHij mailde me een foto.
Tenzij Martijn uit Ede nog een andere film maakt
Nee muts, lezen. Ze zegt toch Dick als in Commissaris van der Steenquote:
Bovendien zouden er dan alleen jongetjes in voorkomenquote:En we maken die film met z'n allen. Zou Martijn er niet zijn dan zou het alleen een puinhoop worden
Nee, Dick Rienstra.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Dick alsin TheaterMaMa?
En we maken die film met z'n allen. Zou Martijn er niet zijn dan zou het alleen een puinhoop worden
Als het aan Martijn ligt zouden er alleen maar homo's in de productie en cast zitten....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts, lezen. Ze zegt toch Dick als in Commissaris van der Steen
Onze TMM speelt in Horizonica.
Wat is daar mis mee?quote:Bovendien zouden er dan alleen jongetjes in voorkomen
Die ken ik niet. Profiel? Foto?quote:
It is wrong on só many levelsquote:
Je hebt ook andere feesten, vooral in Amsterdam is het leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom er zo eens in de 3 maanden eens. Maar telkens vind ik er weer geen zak aan tenzij we met een leuke groep zijn. Inderdaad: kinderdisco.
ik ben geen nicht hoor de rest wel, behalve wonderer da's een echte ventquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef samjustme het volgende:
Wat is je voornaam? Sam
Hoe ben je hier terecht gekomen? Pc problemen Of beter gezegd, via wie?DaanA
En waar ken je hem dan van? Gewoon En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Nee hij is hetero
Hoe oud ben je? 23
Wat voor studie/werk doe je? Bedrijseconomie
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? MIsschien later
Heb je een vriendje? (of zoiets) nee sta open voor zowel vriend/vriendje
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Shoppen en nog een shoppen![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Gewoon
Wat is je eerste indruk van ons?stelletje nichten daar hou ik wel van haha
Idd met je vrouwen kleren ben je heel mannelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben geen nicht hoor, de rest wel
en toen was het 1-0 voor Samquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd met je vrouwen kleren ben je heel mannelijk![]()
Nooit Bassie en Adriaan gekeken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Profiel? Foto?
Maar ik ben ook nog maar bij 4 draaidagen geweest dus ik heb ook echt de hele crew niet gezien.
Er is niks mis mee om een nicht te zijn maar ik ben een man die toevallig op mannen valt en meer niet.quote:
Rustig maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Godverdomme, vieze kuthomo's, ik begroet jullie hooooor.
en zo'is'tquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om een nicht te zijn maar ik ben een man die toevallig op mannen valt en meer niet.
Ben blij om een man te wezen
Yoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Godverdomme, vieze kuthomo's, ik begroet jullie hooooor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |