Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Waar halen jullie je kleding en andere atributen voor een fotoshoot?
bv pea ik heb een foto van jou gezien met een mooie zwarte cape.
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.
http://www.party-time.nl/ zit hier in het dorpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)
Toneelkleding daar ben ik al lang naar op zoek maar ik kan geen winkel oid vinden daarvoor helaas
En de eigenaresse is zeer behulpzaam met adviezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
dank je voor het linkje
prijzen vallen ook nog mee moet ik zeggen
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Dat is niet gezond mauro.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Moet wel helaasch....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef pea4fun het volgende:
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
Dat is niet gezond mauro.....
Zolang het niet te vaak voorkomt dat je zulke lange dagen maakt en het je leven niet in de weg staatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet wel helaasch....
Anders lopen ze 17 miljoen eurotjes mis als ik mijn data niet voor elkaar heb. Dus daar hangt heel wat vanaf (niet op de miste plaats een vaste baan)
bb neemt wel opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uur
p.s. bijkletsen via foon?
rinkel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
bb neemt wel op
je favo belmaat haha
Heel veel plezier en niet te veel stressen in tha planequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef ableton het volgende:
Ik zal aan jullie denken, de komende 2 weken![]()
Off we go richting Schiphol.
Mauro, BB, Prup, HM2 tot op de boot dan maar? Houden wel contact.
Tjuuuuuuuuuuuus!![]()
je weet waar je de foto's kan vinden om een leuke rel te startenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:15 schreef Muk het volgende:
hier nog wat te rellen vanavond? ben echt in een topstemming hiero
vraag me niet waarom....
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:28 schreef Phoenixx het volgende:
Ja. Nee. Liever niet.
Voor de komende tijd heb ik wel even genoeg rel gezien!
FOK! is groter dan FOT en het internet is nóg veel groter... dus als ik u mag verzoeken??
Joh ga pannen oidquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dus![]()
Ja, en bedankt. Ik dacht hier nog een klein beetje indruk te kunnen maken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dus![]()
dude... you said the word....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je weet waar je de foto's kan vinden om een leuke rel te starten
Dat zou ons Phoentje toch nooit doen. Zo is zij niet, zij is de goedheid zelve.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:40 schreef Muk het volgende:
[..]
dude... you said the word....
bedoel je verzopen huisdieren of modje.rar?
huisdieren kan moeilijk worden trouwens... is een verzopen huisgenoot ook goed? met lang haar voor dramatisch effect?
Ze , het is een ZIJ !!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zou ons Phoentje toch nooit doen. Zo is hij niet, hij is de goedheid zelve.
Genoeg geslijmd om weer een note weg te krijgen?![]()
Maar je hebt wel de tenenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoops, vergeef me voor niet checken van een ieders profiel ben niet zo vrouwelijk nieuwsgierig aangelegd
Wat Xali zegt..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:27 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug in NL Fraubitch... klote alleen dat het zo moet...
Snel beter worden en je beter voelen!
*knuffel*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef fraubitch het volgende:
ik ben weer terug in nederland, na het slechte nieuws van vanmiddag voelde ik me zo beroerd dat we maar besloten hebben om eerder terug te komen. Is maar goed ook, want als ik zo ziek in polen moest blijven...
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, en en het liefst jullie allemaal een voor een aflopen om een dikke knuffel te geven.
maar eerst ga ik even van de aardbodem verdwijnen om uit te zieken en uit te janken.
kusje
Hou je taai meis....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef fraubitch het volgende:
ik ben weer terug in nederland, na het slechte nieuws van vanmiddag voelde ik me zo beroerd dat we maar besloten hebben om eerder terug te komen. Is maar goed ook, want als ik zo ziek in polen moest blijven...
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, en en het liefst jullie allemaal een voor een aflopen om een dikke knuffel te geven.
maar eerst ga ik even van de aardbodem verdwijnen om uit te zieken en uit te janken.
kusje
Oeh.... Gambia.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:49 schreef An24 het volgende:
Hou je taai meis....![]()
Morgen......nog 2 nachjes slapen en dan vliegen
naar Gambia
Op mijn verjaardag
![]()
En er moet no zooooo veel gebeuren voor ik weg kan.....![]()
We zitten in Cape Point, Ocean Bay, dat is net iets onder Banjul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh.... Gambia.
Mooi land! Waar ga je naartoe? Banjul?
Ben er namelijk ook geweest
Kijk daar wel uit voor de Bumsters (schooiers die vrienden met je willen worden en je erg lastig vallen met hun gezeur om geld)
Neem ook een stapel ballpennen mee voor de kinderen daar. Zijn ze dol op. En snoepjes
Vooral snoepjes doen het goed.
Okay, dus je kan wel pinnen......in onze reisinformatie staat dat je echt geld bij de bank moet halen.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:39 schreef Mauro het volgende:
Oh, en niet schrikken van de militairen op het strand. Die zijn er alleen om de toeristen te beschermen tegen de bumsters.
Taxi's zijn ook een erg leuke ervaring. Zoek tevoren ff goed uit waar de pinautomaten zijn en laat je niet tever brengen. Dat doen ze namelijk. Alles voor een beetje meer geld. Zo heb ik bijna een week geld gepind bij een automaat kilometers verwijderd van het resort terwijl op loopafstand er ook 1 was maar waar de taxi's niet mochten komen
Wat ongelooflijk stom !!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:16 schreef fraubitch het volgende:
hij wilt dadelijk zijn spullen op komen halen, ik heb gezegd dat ie even moet wachten omdat ik het even niet kan.
wilt ie niet, hij heeft ze nodig en hij hoeft zich niet tegenover mij te verantwoorden waarom
hij doet ongelooflijk bot en kortaf tegen mij opeens... ik snap het niet..quote:
Sterkte FB, ook mannen zijn af en toe enorme bitches...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef fraubitch het volgende:
hij doet ongelooflijk bot en kortaf tegen mij opeens... ik snap het niet..
.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef StElsewhere het volgende:
Ik snap wel dat je niet alles hier gaat vertellen, maar ik ben heel nieuwsgierig..
Je moet je niet laten opfokken hoor, als jij hem niet nu niet wil zien, dan haalt ie z'n spullen toch later op.
Volgende week: "Monaco aan de Maas".quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:32 schreef k_man het volgende:
Afijn, iemand dus nog tips voor het fotograferen van auto's?
Groothoek of Macroquote:
en een fotocamera erbij wilt ook helpenquote:
Kan ook. als de achtergrond maar niet het onderwerp wordt!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:51 schreef k_man het volgende:
Neutrale achtergrond. Aha. Ik had juist het idee om 'm eens voor een kasteeltje ier in de buurt te zetten.
Als je een rooie auto hebt, moet je die niet tegen een bakstenen muur wegzetten natuurlijk. Een groene auto niet op het gras etc. Contrasterende kleur werkt het best.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef k_man het volgende:
Misschien wat spelen met de DOF en zorgen dat het kasteeltje wat onscherp is.
Checkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:37 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag naar de Dierentuin in Emmen![]()
Meisjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
ik mis hem...
ik voel me kut dat ik me zo kut voel.
en dat ik jullei ermee lastigval.
vrouwen![]()
ik weet niet of ik morgen wel wil...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meisje, niet zo sad om iemand die het niet waard is! Je komt er echt wel weer bovenop, en helaas kan ik je ook vertellen dat dat waarschijnlijk wel nog even duurt. Maar dat komt vanzelf wel
. Morgen gezellig gek doen, huh?
Een beetje afleiding zal je goed doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of ik morgen wel wil...
*knuffel, knuffel, knuffel*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Handjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef freud het volgende:
Leuke toet joh! Rijden als een beest. Automaat of handjes? De automaat reed in ieder geval heerlijk! Kom ik dan met mijn leon...
Tuurlijk wil je morgen wel lieverdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je morgen wel lieverd. Daarom, wat al gezegd werd: al is het alleen maar voor de afleiding! En hoe kan ik nou geloofwaardig overkomen zonder jou erbij
?
Ik zou het heel jammer vinden als je niet komt. Bovendien is het misschien juist wel lekker als je er eenmaal ff uitbent. Gewoon lekker je gedachten op wat anders.quote:
Debje, heb jij de sc nog teruggelezen? Ik heb die pruik niet meer...mag ik misschien alsjeblieft een beetje met je haren knoeien morgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je morgen wel lieverd. Daarom, wat al gezegd werd: al is het alleen maar voor de afleiding! En hoe kan ik nou geloofwaardig overkomen zonder jou erbij
?
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zou het heel jammer vinden als je niet komt. Bovendien is het misschien juist wel lekker als je er eenmaal ff uitbent. Gewoon lekker je gedachten op wat anders.
Ik heb net nog oortjes zitten knutselen
Als je je er niet happy over voelt dan kom je gewoon niet...ik snap het wel hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..
ik weet gewoonm echt niet wat ik wil...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil jullie niet teleurstellen, echt niet... maar mijn gevoel neemt een loopje met me..
ik weet gewoonm echt niet wat ik wil...
hoelaat hadden we afgseproken? 1 uur toch? en helmond brouwhuis? of waar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je je er niet happy over voelt dan kom je gewoon niet...ik snap het wel hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoelaat hadden we afgseproken? 1 uur toch? en helmond brouwhuis? of waar?
Helemaal niet, het gaat over foto's!quote:
Van mij mag je ons er altijd mee lastigvallen. t Scheelt meestal wel als je t een beetje van je af kunt praten tegen mensen die proberen lief terug te doen enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef fraubitch het volgende:
ik mis hem...
ik voel me kut dat ik me zo kut voel.
en dat ik jullei ermee lastigval.
iddquote:vrouwen![]()
Ik las het net...is best sneu moet ik zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef Xilantof het volgende:
Voor de FOTters die nog eens naar blijdorp willen:
Mogelijk vogelgriep in Diergaarde Blijdorp
Als je je auto lekker los wilt laten komen van je achtergrond, moet je niet teveel wit in je achtergrond hebben. Dat wordt bij grote DOF een witte (uitgebeten) waas. Je auto zal ook donkerder uitvallen, zonde want de kleur is gewoon mooi van zichzelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef k_man het volgende:
Een blauwe auto voor een wit kasteeltje...?
Ow, da's minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:32 schreef Xilantof het volgende:
Voor de FOTters die nog eens naar blijdorp willen:
Mogelijk vogelgriep in Diergaarde Blijdorp
Dit lees je vast pas morgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Debje, heb jij de sc nog teruggelezen? Ik heb die pruik niet meer...mag ik misschien alsjeblieft een beetje met je haren knoeien morgenplease please pleaserder?
Je hoeft niet zo terug hoor
* prupke nieuwsgierig word naar de shootquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit lees je vast pas morgen. Maar is goed hoor, neem zelf ook wel wat eventueel handige make-up mee (goed zwart oogpotlood en fijne mascara enzo
)
Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig hoe ik toegetakeld ga wordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke nieuwsgierig word naar de shoot
Same here!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:53 schreef freud het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat!!
Nou kei veel plezier morgen en we zien het resultaat wel ergens verschijnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig hoe ik toegetakeld ga worden. Waarschijnlijk worden FB en ik gewoon totaal onherkenbaar
.
zin an, dus ga ik maar es slapen. Morgen een wereldreis.. om kwart voor 10 de deur al uit
.
Hehe, thanks! Het resultaat zal ongetwijfeld publiekelijk gelanceerd worden hierquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou kei veel plezier morgen en we zien het resultaat wel ergens verschijnen
OK, dank je. Goede tipquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als je je auto lekker los wilt laten komen van je achtergrond, moet je niet teveel wit in je achtergrond hebben. Dat wordt bij grote DOF een witte (uitgebeten) waas. Je auto zal ook donkerder uitvallen, zonde want de kleur is gewoon mooi van zichzelf.
Ik zou hem een strandopgang o.i.d. oprijden, maar dat is wellicht niet zo haalbaar. Of een mooie abstracte achterkant opzoeken, een gebouw met spiegelwand ofzo. Maar goed, wit kasteel kan wel, maar let er even goed op dat het geen overheersende witte vlek achter je auto wordt. Ik zou er nog even over nadenken.
Als er een zonnetje doorheen komt en het iets opentrekt heb je geluk, maar het zal wel de hele druilerig zijn, met een mooie uitgebeten lucht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:12 schreef k_man het volgende:
OK, dank je. Goede tip
Het schijnt morgen weer rotweer te worden, dus veel zal er wel niet van komen.
prupke!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:22 schreef prupke het volgende:
maar ja wie ben ik ?
Het weer was echt superquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:28 schreef Yoni het volgende:
Leuk dat Emmen zo leuk was PZie je nou wel dat 't best meeviel met dat weer
Foto'squote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het weer was echt superMooie foto's gemaakt
Ik ga zo ff kijken
Drukke boel hier trouwens
moet het staal nog gewonnen worden danquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
![]()
Nu is die Fiat een zeer leuk autootje, dus tja de 1.4 SportSound editie mocht dan wel, Luxe + Sportiviteit, Snel, maar niet te snelmaar ja eenmaal bij de dealer , waren we eigenlijk verliefd op een andere auto en dat is deze.
*knip*
Ja we zijn er erg blij mee, en over twee weken is die klaar![]()
Dank,quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:24 schreef kwiebuske het volgende:
moet het staal nog gewonnen worden dan![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dank,
Nee ze moeten hem in het zwart overspuiten voor me![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dank,
Nee ze moeten hem in het zwart overspuiten voor me![]()
twee weken is best rap voor een nieuwequote:
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendalequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En dan een mooie paintbrush-actie op de voorkant
![]()
Doe ze alletwee in een compromitterende houdingquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendale
DAT..... naast de snoep en de balpennen die we ingeslagen hebben voor de kindertjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Phoenixx het volgende:
Ziet er héél vervelend uit, An.
Al die enge vrolijke kleurtjes, suffe palmbomen en zo.
Het zal er ook wel warm zijn en er lopen vast heel grote beesten rond...
't Is een opoffering, maar ja... iemand moet toch de lokale economie steunen, huh?
Pffff, kan even geen naakte vrouw meer zien zeg...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Phoenixx het volgende:
Dat duurt nog even. LD wil een foto van een naakte vrouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar een stoere Chippendale
Overdosis gehad?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:56 schreef freud het volgende:
[..]
Pffff, kan even geen naakte vrouw meer zien zeg...
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwenquote:
Ja, je had het maar zwaar vandaag... arme jongen....quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje maar. Maar goed, je doucht niet elke dag met 6 vrouwen.
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Feli met je nieuwe auto LD![]()
Freud zit niet zo op te scheppen, het waren vast geen mooie vrouwen
De dames debsterrr en fraubitch zijn hier net een half uurtje vertrokken. Ik heb zo'n 4 uur aan haar en visagie besteed ofzo![]()
Ik heb nog heel wat werk met het uitzoeken, maar er komt zeker snel wat van op fok hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat
Vraag maar aan Yoni, waren mooie vrouwenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, Feli met je nieuwe auto LD![]()
Freud zit niet zo op te scheppen, het waren vast geen mooie vrouwen
De dames debsterrr en fraubitch zijn hier net een half uurtje vertrokken. Ik heb zo'n 4 uur aan haar en visagie besteed ofzo![]()
Dus het uitgangspunt is knappe vrouwen er uit laten zien als wilde beesten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Uiteraard zelf een beetje mee gespeeld, dus niet dat ik dezelfde foto's heb hoor.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus het uitgangspunt is knappe vrouwen er uit laten zien als wilde beesten?
edit: of wilde vrouwen er uit laten zien als knappe beesten?
ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]Nou ze waren heel geduldig hoor, niet zo wild, ze deden het leuk als zebra en giraffe
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef freud het volgende:
[..]
Vraag maar aan Yoni, waren mooie vrouwen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Phoenixx het volgende:
Mooie foto's pea!! Mooie meiden ook natuurlijk...
'k Ben razend benieuwd naar de rest!!
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dit zijn de voorbeelden maar...dit zijn niet mijn foto's
I wish...de mijne moeten ongeveer zo worden, ongeveer dan he
Ik zal ff alvast 1 foto waar ze samen op staan verkleinen en hier neerplantenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Vandaar!! Ik heb echt een tijdje naar die foto's zitten staren, geprobeerd in gedachte de make up weg te poetsen en nog wist ik debsterr en fraubitch niet te herkennen. Ik was al bang dat ik helemaal niet meer wist wie debsterr en fraubitch waren... maar dat is gelukkig niet het geval.
* Phoenixx gaat volgende keer beter lezen en niet meteen naar foto's staren!
Kleine FOT meet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eentje was natuurlijk sowieso mooi, want dat was ik![]()
![]()
Herken je ze nu wel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Phoenixx het volgende:
Mooi pea!!
Ja hoor!! En wat een geduld moeten die meiden gehad hebben terwijl jij je aan het uitleven was met de make up doos.. Hulde!! (ook voor de make up & styling, natuurlijk)quote:
Gaaf zegquote:
quote:
De tijd vloog voorbij, het was echt helemaal niet erg om zo lang stil te zittenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:14 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja hoor!! En wat een geduld moeten die meiden gehad hebben terwijl jij je aan het uitleven was met de make up doos.. Hulde!! (ook voor de make up & styling, natuurlijk)
quote:
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef pea4fun het volgende:
@ Deb... Hoe vaak moet ik nog zeggen...Zebra's fladderen niet![]()
@ An, Ze werkten heel goed mee, echt leuk om mee te werken
Oeh, bijna jarig...kunnen we nog voor je zingen voordat je op vakantie gaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waan![]()
Doe ik met mezelf ook, hoewel ik over dik een uur 26 wordt, hou ik de kwart eeuw nog fijn ff vastWanen zijn goed voor het ego
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, bijna jarig...kunnen we nog voor je zingen voordat je op vakantie gaat
Wat, zelfs zebra's laten er wel eens 1 fladderen hoor! Dus zebra's fladderen echt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef pea4fun het volgende:
@ Deb... Hoe vaak moet ik nog zeggen...Zebra's fladderen niet![]()
@ An, Ze werkten heel goed mee, echt leuk om mee te werken
Wat, ik heb er heus wel pillen tegen hoor.. maar die smaken zo viesquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.......ohw en deb ziet ze volgens mij wel vliegen hoor, laat haar nou in de waan![]()
Doe ik met mezelf ook, hoewel ik over dik een uur 26 wordt, hou ik de kwart eeuw nog fijn ff vastWanen zijn goed voor het ego
![]()
Doet me ineens denken aan een leuk shirt wat ik laatst zagquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, ik heb er heus wel pillen tegen hoor.. maar die smaken zo vies. En ach, ik heb het naar m'n zin met mezelf, nu de rest van deze wereld nog
.
An is bijna jarig van je hiehaho.. Ja An is bijna jarig van je hiehaho!
Zoiets... Past ook wel bij mijquote:I live in my own small world, but it's okay: they know me here
Laaaang zal ze leeeven, laaang zal ze leeevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:00 schreef An24 het volgende:
tis een feit, ben oud![]()
![]()
-edit- goedemorgen luitjes![]()
* PdeHoog lacht An even uitquote:
* kwiebuske gaat slapen, vin je t ergquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Xilantof het volgende:
@iedereen: Altijd vervelend als je vroeger op moet dan van te voren geplanned![]()
Truste Kwiebusquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske gaat slapen, vin je t erg![]()
Wat hij zegtquote:
Enquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef An24 het volgende:
Morgen
Wat een lieve reacties allemaalDankjulliewel
![]()
![]()
Noemen we automatic update en instellingen resetten erdoor. Thank Bill.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
An gefeli![]()
Iemand een idee waarom de windows firewallservice weer op automatisch staat en gestart is terwijl hij toch echt uit stond.....
Die onzin dachten we afgevangen te hebben door met de policy's de firewall uit te zetten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:14 schreef freud het volgende:
@Pea: Erg leuk idee, en mooie visagie zeg! Ben erg benieuwd naar de rest.
[..]
Noemen we automatic update en instellingen resetten erdoor. Thank Bill.
Nah, ik maak net mijn 5e koffie uit. Ik switch naar thee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Die onzin dachten we afgevangen te hebben door met de policy's de firewall uit te zetten.
Ach jah het houdt je bezig.
iemand?
Graag!quote:
Sauna?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:43 schreef Yoni het volgende:
Graag!
Ik baalVakantie bijna over en ik hoopte op net zulk weer als gister, zodat ik tenminste weer eens iets kon doen. Maar neeee gewoon weer alleen maar regen
![]()
Succes FB! Hopelijk gaat je sollicitatie wel goed!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef fraubitch het volgende:
goeiemorgen.
voel me k*t en dadelijk sollicitatie.
dusj,..
gehe,quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef CocaColaLight het volgende:
dusj: je neemt 3 happen chocola en gaat er heen met de gedachte: "Ik krijg die baan want ik ben geknipt voor die baan"
dat dusj,..
Positief denken heet dat
Ennuh waar is hier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:24 schreef pea4fun het volgende:
Yoni, dan moet je iets gaan doen aan deze kant van het land, hier is het gewoon droog!
RMAquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef Yoni het volgende:
Ennuh waar is hier?Vast ver weg
![]()
Vandaag heeft inmiddels toch nog wel een positief puntje. Net ein-de-lijk na maanden toch de replacement voor een kapotte harde schijf binnen. Straks even inbouwen. Heb ik weer 160giegjes extra om vol te pleuren
Ah, toch iets om te doen op je vrije dagquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ennuh waar is hier?Vast ver weg
![]()
Vandaag heeft inmiddels toch nog wel een positief puntje. Net ein-de-lijk na maanden toch de replacement voor een kapotte harde schijf binnen. Straks even inbouwen. Heb ik weer 160giegjes extra om vol te pleuren
quote:
... 13:00...wakker worden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr rekt zich nog even uit van het net wakker worden
Goeiemorgen mensjes!
An, gefeliciteerd, al lees je dit natuurlijk niet meer.
FB, succes met sollicitatie.
En wat een kutweer..
Nou, ik had liever wat eerder in staat geweest wakker te worden. Ik ben nu zo duf als een konijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:34 schreef freud het volgende:
[..]
... 13:00...wakker worden...
* freud is jaloers
Zal ik je morgenochtend dan wakker bellenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ik had liever wat eerder in staat geweest wakker te worden. Ik ben nu zo duf als een konijn.
Jij mag dat misschien welquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend dan wakker bellen.
3 repen mag ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gehe,
*gaat chocola zoeken*
3 happen zei je?![]()
* Debsterr krijgt trek van al dat gepraat over chocolade en sluipt naar de voorraadkastquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
* Debsterr krijgt trek van al dat gepraat over chocolade en sluipt naar de voorraadkast
Toffie flipt...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef Yoni het volgende:
Oh ik kom echt om in de drop (vanwege de smaakverkiezing van Venco). Ook schoolkrijtjes. Zal wat voor je meebrengen bij de eerstvolgende meet Xilantof
Die eet ik alleen samen met jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Ik heb me aan Piramide-dropje gewaagdquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eet ik alleen samen met jou. Nu heb ik mezelf gestort op een pak kaakjes met chocolade. Er is nog 1 koekje over van de 9
.
Dat zijn behoorlijke dagen die je maakt dan!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Mauro het volgende:
Ik wil naar huis.....
Slapen....
5 uur vanochtend begonnen en nog steeds aan het rennen voor de baas.
Maar wel erg leuk allemaal
Wel veel water!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Het is dat he bewolkt is, maarruh, heeft iemand al taart uit de lucht zien vallen? Had An beloofd...
Volgens mij kunnen we die taart schuddenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Het is dat he bewolkt is, maarruh, heeft iemand al taart uit de lucht zien vallen? Had An beloofd...
* kwiebuske fluit een xquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikjequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske fluit een x
en wrijft over zijn zere buikje![]()
heb ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikje![]()
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzelquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb ookde hele taart op
![]()
jij waarschijnlijk niet![]()
Nooit met taart schudden!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we die taart schuddenDat gaat ze weten als ze terugkomt
![]()
als in versgesneden patattekesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef prupke het volgende:
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzel
Yup. geschild gesneden voorgebakken en dan afgebakkenquote:
Patat eet je met coca-colaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
Dat hoort in onzinquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
Dubbele espressoquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
of koffie
koffie kan overal bij![]()
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Colaquote:
Ik bespeur hier iemand met verstandquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Cola
tword een frietmietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Friet-meets zijn ook goedquote:
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
Ah, weer een pluspuntje... Kan k wel gebruiken atmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
*gaat meel checken*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakker
debsterr en FB ga is ff snel kijken bij pea
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:37 schreef freud het volgende:
[..]
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.
Ik dacht dat alleen Lord-Dreamer en Phoenixxxxxxx(iets met veel iksen) notes mochten zettenquote:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit nu ook in spanning te wachten op de Sjookees van Pea![]()
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.
* Debsterr kijkt de geweldige foto's nog eens doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...
Hele slappe TVPquote:
Ach, dan ben je nu iig lekker uitgerustquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
"morgen" idd...
Echt bizar... ik moest gewoon om kwart over 12 wakker gebeld worden...
Dat is voor mij echt te gekzo lang slapen
Dat is mors-codequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef stil het volgende:
[..]
Hij zegt niets ,Hij is irritant aan het tikken op de tafel.
Bijdehandjes gegeten?quote:
Klopt, ik merk idd dat ik vol energie zit!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, dan ben je nu iig lekker uitgerust.
Hoi Xil![]()
.
* Yoni vermoedt dat ze ook wel weer welkom is en noteert ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:37 schreef freud het volgende:
[..]
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.
Ik weet niet andersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Die dingen zijn echt te vaag.. staand plassen.
De mijne werkt al jaren prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Ze zijn wel handig als je op vakantie gaat met de bus en in allerlei gore wc's onderweg uren in de rij zou moeten staan voor een plasjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Ik wacht even tot al het lovende commentaar geweest is en dan copieer ik de mooiste lovende stukjes er wel uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[showcase] extreme make-up
Brand maar los
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik wacht even tot al het lovende commentaar geweest is en dan copieer ik de mooiste lovende stukjes er wel uit
Wannabe manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Zal ik dan eerst leren fotograferenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Dan begin je eerst maar met wat niet goed is
Mjah, voor Lowlands zijn ze dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig als je op vakantie gaat met de bus en in allerlei gore wc's onderweg uren in de rij zou moeten staan voor een plasje
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef fraubitch het volgende:
ziet er leuk uit, mooie modellen ook
Wel ff oefenen eerst hoor, anders heb je nog een natte broekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, voor Lowlands zijn ze dus. Onhygienisch: check.. Urenlange toiletrijen: check..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef fraubitch het volgende:
ziet er leuk uit, mooie modellen ook
Vandaag dus gedaan, hier thuisquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wel ff oefenen eerst hoor, anders heb je nog een natte broek![]()
Zoals een zebra betaamtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag dus gedaan, hier thuis. En het werkt echt super! Ik wil alleen nog maar staand piesen
.
Goeie ook voor meets zonder toiletquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag dus gedaan, hier thuis. En het werkt echt super! Ik wil alleen nog maar staand piesen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |