* kwiebuske fluit een xquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Het is dat he bewolkt is, maarruh, heeft iemand al taart uit de lucht zien vallen? Had An beloofd...
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikjequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske fluit een x
en wrijft over zijn zere buikje![]()
heb ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikje![]()
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzelquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb ookde hele taart op
![]()
jij waarschijnlijk niet![]()
Nooit met taart schudden!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we die taart schuddenDat gaat ze weten als ze terugkomt
![]()
als in versgesneden patattekesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef prupke het volgende:
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzel
Yup. geschild gesneden voorgebakken en dan afgebakkenquote:
Patat eet je met coca-colaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
Dat hoort in onzinquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
Dubbele espressoquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
of koffie
koffie kan overal bij![]()
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Colaquote:
Ik bespeur hier iemand met verstandquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Cola
tword een frietmietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Friet-meets zijn ook goedquote:
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
Ah, weer een pluspuntje... Kan k wel gebruiken atmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
*gaat meel checken*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakker
debsterr en FB ga is ff snel kijken bij pea
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:37 schreef freud het volgende:
[..]
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.
Ik dacht dat alleen Lord-Dreamer en Phoenixxxxxxx(iets met veel iksen) notes mochten zettenquote:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit nu ook in spanning te wachten op de Sjookees van Pea![]()
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.
* Debsterr kijkt de geweldige foto's nog eens doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...
Hele slappe TVPquote:
Ach, dan ben je nu iig lekker uitgerustquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
"morgen" idd...
Echt bizar... ik moest gewoon om kwart over 12 wakker gebeld worden...
Dat is voor mij echt te gekzo lang slapen
Dat is mors-codequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef stil het volgende:
[..]
Hij zegt niets ,Hij is irritant aan het tikken op de tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |