Dubbele espressoquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
of koffie
koffie kan overal bij![]()
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Colaquote:
Ik bespeur hier iemand met verstandquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Rans! Koffie bij je patat!!?? Jij bent geen verse prupfriet waardig!!! Cola
tword een frietmietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Friet-meets zijn ook goedquote:
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
Ah, weer een pluspuntje... Kan k wel gebruiken atmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef pea4fun het volgende:
KlaarZo gauw de dames ze gezien hebben komt er een sjoowkees
*gaat meel checken*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:17 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke trapt de lieftallig dames ff wakker
debsterr en FB ga is ff snel kijken bij pea
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bespeur hier iemand met verstandWanneer is de volgende ba-meet
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:37 schreef freud het volgende:
[..]
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.
Ik dacht dat alleen Lord-Dreamer en Phoenixxxxxxx(iets met veel iksen) notes mochten zettenquote:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:09 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit nu ook in spanning te wachten op de Sjookees van Pea![]()
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik kwam ook al vol verwachting ff langswaaien.
* Debsterr kijkt de geweldige foto's nog eens doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nog even een extra rondje waaien, er is nog niets gesignaleerd...
Hele slappe TVPquote:
Ach, dan ben je nu iig lekker uitgerustquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
"morgen" idd...
Echt bizar... ik moest gewoon om kwart over 12 wakker gebeld worden...
Dat is voor mij echt te gekzo lang slapen
Dat is mors-codequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef stil het volgende:
[..]
Hij zegt niets ,Hij is irritant aan het tikken op de tafel.
Bijdehandjes gegeten?quote:
Klopt, ik merk idd dat ik vol energie zit!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach, dan ben je nu iig lekker uitgerust.
Hoi Xil![]()
.
* Yoni vermoedt dat ze ook wel weer welkom is en noteert ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:37 schreef freud het volgende:
[..]
Morgenavond, 18:00 my place. Xil kan helaas niet deze keer.
Ik weet niet andersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Die dingen zijn echt te vaag.. staand plassen.
De mijne werkt al jaren prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Ze zijn wel handig als je op vakantie gaat met de bus en in allerlei gore wc's onderweg uren in de rij zou moeten staan voor een plasjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Ik wacht even tot al het lovende commentaar geweest is en dan copieer ik de mooiste lovende stukjes er wel uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[showcase] extreme make-up
Brand maar los
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik wacht even tot al het lovende commentaar geweest is en dan copieer ik de mooiste lovende stukjes er wel uit
Wannabe manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
Plastuiten 14.gif
Zal ik dan eerst leren fotograferenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Dan begin je eerst maar met wat niet goed is
Mjah, voor Lowlands zijn ze dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig als je op vakantie gaat met de bus en in allerlei gore wc's onderweg uren in de rij zou moeten staan voor een plasje
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef fraubitch het volgende:
ziet er leuk uit, mooie modellen ook
Wel ff oefenen eerst hoor, anders heb je nog een natte broekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, voor Lowlands zijn ze dus. Onhygienisch: check.. Urenlange toiletrijen: check..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef fraubitch het volgende:
ziet er leuk uit, mooie modellen ook
Vandaag dus gedaan, hier thuisquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wel ff oefenen eerst hoor, anders heb je nog een natte broek![]()
Zoals een zebra betaamtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaag dus gedaan, hier thuis. En het werkt echt super! Ik wil alleen nog maar staand piesen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |