Enquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:31 schreef An24 het volgende:
Morgen
Wat een lieve reacties allemaalDankjulliewel
![]()
![]()
Noemen we automatic update en instellingen resetten erdoor. Thank Bill.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
An gefeli![]()
Iemand een idee waarom de windows firewallservice weer op automatisch staat en gestart is terwijl hij toch echt uit stond.....
Die onzin dachten we afgevangen te hebben door met de policy's de firewall uit te zetten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:14 schreef freud het volgende:
@Pea: Erg leuk idee, en mooie visagie zeg! Ben erg benieuwd naar de rest.
[..]
Noemen we automatic update en instellingen resetten erdoor. Thank Bill.
Nah, ik maak net mijn 5e koffie uit. Ik switch naar thee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Die onzin dachten we afgevangen te hebben door met de policy's de firewall uit te zetten.
Ach jah het houdt je bezig.
iemand?
Graag!quote:
Sauna?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:43 schreef Yoni het volgende:
Graag!
Ik baalVakantie bijna over en ik hoopte op net zulk weer als gister, zodat ik tenminste weer eens iets kon doen. Maar neeee gewoon weer alleen maar regen
![]()
Succes FB! Hopelijk gaat je sollicitatie wel goed!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef fraubitch het volgende:
goeiemorgen.
voel me k*t en dadelijk sollicitatie.
dusj,..
gehe,quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef CocaColaLight het volgende:
dusj: je neemt 3 happen chocola en gaat er heen met de gedachte: "Ik krijg die baan want ik ben geknipt voor die baan"
dat dusj,..
Positief denken heet dat
Ennuh waar is hier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:24 schreef pea4fun het volgende:
Yoni, dan moet je iets gaan doen aan deze kant van het land, hier is het gewoon droog!
RMAquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef Yoni het volgende:
Ennuh waar is hier?Vast ver weg
![]()
Vandaag heeft inmiddels toch nog wel een positief puntje. Net ein-de-lijk na maanden toch de replacement voor een kapotte harde schijf binnen. Straks even inbouwen. Heb ik weer 160giegjes extra om vol te pleuren
Ah, toch iets om te doen op je vrije dagquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ennuh waar is hier?Vast ver weg
![]()
Vandaag heeft inmiddels toch nog wel een positief puntje. Net ein-de-lijk na maanden toch de replacement voor een kapotte harde schijf binnen. Straks even inbouwen. Heb ik weer 160giegjes extra om vol te pleuren
quote:
... 13:00...wakker worden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef Debsterr het volgende:
* Debsterr rekt zich nog even uit van het net wakker worden
Goeiemorgen mensjes!
An, gefeliciteerd, al lees je dit natuurlijk niet meer.
FB, succes met sollicitatie.
En wat een kutweer..
Nou, ik had liever wat eerder in staat geweest wakker te worden. Ik ben nu zo duf als een konijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:34 schreef freud het volgende:
[..]
... 13:00...wakker worden...
* freud is jaloers
Zal ik je morgenochtend dan wakker bellenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ik had liever wat eerder in staat geweest wakker te worden. Ik ben nu zo duf als een konijn.
Jij mag dat misschien welquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:07 schreef freud het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend dan wakker bellen.
3 repen mag ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gehe,
*gaat chocola zoeken*
3 happen zei je?![]()
* Debsterr krijgt trek van al dat gepraat over chocolade en sluipt naar de voorraadkastquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
* Debsterr krijgt trek van al dat gepraat over chocolade en sluipt naar de voorraadkast
Toffie flipt...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef Yoni het volgende:
Oh ik kom echt om in de drop (vanwege de smaakverkiezing van Venco). Ook schoolkrijtjes. Zal wat voor je meebrengen bij de eerstvolgende meet Xilantof
Die eet ik alleen samen met jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Schoolkrijtjes
Ik heb me aan Piramide-dropje gewaagdquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eet ik alleen samen met jou. Nu heb ik mezelf gestort op een pak kaakjes met chocolade. Er is nog 1 koekje over van de 9
.
Dat zijn behoorlijke dagen die je maakt dan!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Mauro het volgende:
Ik wil naar huis.....
Slapen....
5 uur vanochtend begonnen en nog steeds aan het rennen voor de baas.
Maar wel erg leuk allemaal
Wel veel water!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Het is dat he bewolkt is, maarruh, heeft iemand al taart uit de lucht zien vallen? Had An beloofd...
Volgens mij kunnen we die taart schuddenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Het is dat he bewolkt is, maarruh, heeft iemand al taart uit de lucht zien vallen? Had An beloofd...
* kwiebuske fluit een xquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef freud het volgende:
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikjequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske fluit een x
en wrijft over zijn zere buikje![]()
heb ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie heeft een goed gevuld maar geen pijnlijk buikje![]()
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzelquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb ookde hele taart op
![]()
jij waarschijnlijk niet![]()
Nooit met taart schudden!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we die taart schuddenDat gaat ze weten als ze terugkomt
![]()
als in versgesneden patattekesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef prupke het volgende:
zijn buik zit vol van de zelfgebakken frietjes en de schnitzel
Yup. geschild gesneden voorgebakken en dan afgebakkenquote:
Patat eet je met coca-colaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
Dat hoort in onzinquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:46 schreef WurM het volgende:
met bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |