hehe, ik zit al de hele dag op F5 te rammen
![]()
Eerst een hele dikke pluim voor idee, styling en visagie. True, het idee is gejat van ANTM, maar dan moet je nog maar het lef hebben om het zelf ter hand te nemen en je moet het ook nog maar eens netjes uit zien te voeren. Een hele diepe buiging voor pea wat dat betreft.
![]()
Dan de foto's:
1: Ja, het is echt een giraffe. Geen idee of FB dat een compliment gaat vinden, maar het lijkt gewoon. Belichting is netjes. Dat de foto up-nose is, is ook wel girafferig, daar kijk je immers ook altijd tegenop. Het kleine uitschietertje bij de vlek linksonder zou je nog even weg kunnen klonen, en het doorzichtige bandje ms ook.
2: Ook leuk, maar ik zou m aan de onderkant flink croppen (net onder de tekening op de arm). Nu zijn er onderin te veel elementen (stoelleuning, borsten, onnatuurlijke houding van de hand) die afleiden.
3: Ergens gaat er iets mis, en ik weet niet precies wat. Het is denk ik de combi van kleding, te wit gezicht, witte strengen in het haar plus blik/pose, waardoor ik het idee heb dat ik naar een oude vrouw zit te kijken. Op foto
4: heb ik daar veel minder last van, dus het moet haast de houding/blik wel zijn. Dat haar zal een flinke klus geweest zijn
![]()
Weer een prima foto
5: Hier komen ze het best tot hun recht, zo in het groen. Echt klasse. Miniminpuntje is de slagschaduw die FB over Debsterrr heen gooit.
6: Sterke compo (je zou haast vergeten daar naar te kijken) en lekker belicht. Heel sterk hoe in deze foto de ogen als het ware vechten om aandacht.
samen03-a.jpg op je site vind ik ook erg sterk.
Petje af hoor pea
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd