Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Waar halen jullie je kleding en andere atributen voor een fotoshoot?
bv pea ik heb een foto van jou gezien met een mooie zwarte cape.
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Carnaval, halloween, kennisen, partytime, collega is beheerder van toneelverenigingkleding, en zelf maken.
http://www.party-time.nl/ zit hier in het dorpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Zelf maken is voor mij geen optie (ik ben al gevaarlijk met naald en draad laat staan dat ik met een machine overweg kan)
Toneelkleding daar ben ik al lang naar op zoek maar ik kan geen winkel oid vinden daarvoor helaas
En de eigenaresse is zeer behulpzaam met adviezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
dank je voor het linkje
prijzen vallen ook nog mee moet ik zeggen
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Dat is niet gezond mauro.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Mauro het volgende:
Heerlijke werkdag gehad vandaag
5 uur vanochtend begonnen, nu net thuis
Beetje moe maar voldaan zeggen we dan maar.
Nog maar 1 dagje werken en ik heb weekend
Moet wel helaasch....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef pea4fun het volgende:
Zo dan...Jij hebt hart voor de zaak!
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
Dat is niet gezond mauro.....
Zolang het niet te vaak voorkomt dat je zulke lange dagen maakt en het je leven niet in de weg staatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet wel helaasch....
Anders lopen ze 17 miljoen eurotjes mis als ik mijn data niet voor elkaar heb. Dus daar hangt heel wat vanaf (niet op de miste plaats een vaste baan)
bb neemt wel opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weet ik. gisterenmiddag lag ik om 4 uur te slapen tot vanochtend 4 uur
p.s. bijkletsen via foon?
rinkel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef prupke het volgende:
[..]
bb neemt wel op
je favo belmaat haha
Heel veel plezier en niet te veel stressen in tha planequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef ableton het volgende:
Ik zal aan jullie denken, de komende 2 weken![]()
Off we go richting Schiphol.
Mauro, BB, Prup, HM2 tot op de boot dan maar? Houden wel contact.
Tjuuuuuuuuuuuus!![]()
je weet waar je de foto's kan vinden om een leuke rel te startenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:15 schreef Muk het volgende:
hier nog wat te rellen vanavond? ben echt in een topstemming hiero
vraag me niet waarom....
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:28 schreef Phoenixx het volgende:
Ja. Nee. Liever niet.
Voor de komende tijd heb ik wel even genoeg rel gezien!
FOK! is groter dan FOT en het internet is nóg veel groter... dus als ik u mag verzoeken??
Joh ga pannen oidquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dus![]()
Ja, en bedankt. Ik dacht hier nog een klein beetje indruk te kunnen maken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij had op irc je geloofwaardigheid verloren weet je nog dus![]()
dude... you said the word....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je weet waar je de foto's kan vinden om een leuke rel te starten
Dat zou ons Phoentje toch nooit doen. Zo is zij niet, zij is de goedheid zelve.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:40 schreef Muk het volgende:
[..]
dude... you said the word....
bedoel je verzopen huisdieren of modje.rar?
huisdieren kan moeilijk worden trouwens... is een verzopen huisgenoot ook goed? met lang haar voor dramatisch effect?
Ze , het is een ZIJ !!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zou ons Phoentje toch nooit doen. Zo is hij niet, hij is de goedheid zelve.
Genoeg geslijmd om weer een note weg te krijgen?![]()
Maar je hebt wel de tenenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoops, vergeef me voor niet checken van een ieders profiel ben niet zo vrouwelijk nieuwsgierig aangelegd
Wat Xali zegt..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:27 schreef Xilantof het volgende:
Welkom terug in NL Fraubitch... klote alleen dat het zo moet...
Snel beter worden en je beter voelen!
*knuffel*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef fraubitch het volgende:
ik ben weer terug in nederland, na het slechte nieuws van vanmiddag voelde ik me zo beroerd dat we maar besloten hebben om eerder terug te komen. Is maar goed ook, want als ik zo ziek in polen moest blijven...
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, en en het liefst jullie allemaal een voor een aflopen om een dikke knuffel te geven.
maar eerst ga ik even van de aardbodem verdwijnen om uit te zieken en uit te janken.
kusje
Hou je taai meis....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:17 schreef fraubitch het volgende:
ik ben weer terug in nederland, na het slechte nieuws van vanmiddag voelde ik me zo beroerd dat we maar besloten hebben om eerder terug te komen. Is maar goed ook, want als ik zo ziek in polen moest blijven...
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, en en het liefst jullie allemaal een voor een aflopen om een dikke knuffel te geven.
maar eerst ga ik even van de aardbodem verdwijnen om uit te zieken en uit te janken.
kusje
Oeh.... Gambia.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:49 schreef An24 het volgende:
Hou je taai meis....![]()
Morgen......nog 2 nachjes slapen en dan vliegen
naar Gambia
Op mijn verjaardag
![]()
En er moet no zooooo veel gebeuren voor ik weg kan.....![]()
We zitten in Cape Point, Ocean Bay, dat is net iets onder Banjul.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oeh.... Gambia.
Mooi land! Waar ga je naartoe? Banjul?
Ben er namelijk ook geweest
Kijk daar wel uit voor de Bumsters (schooiers die vrienden met je willen worden en je erg lastig vallen met hun gezeur om geld)
Neem ook een stapel ballpennen mee voor de kinderen daar. Zijn ze dol op. En snoepjes
Vooral snoepjes doen het goed.
Okay, dus je kan wel pinnen......in onze reisinformatie staat dat je echt geld bij de bank moet halen.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:39 schreef Mauro het volgende:
Oh, en niet schrikken van de militairen op het strand. Die zijn er alleen om de toeristen te beschermen tegen de bumsters.
Taxi's zijn ook een erg leuke ervaring. Zoek tevoren ff goed uit waar de pinautomaten zijn en laat je niet tever brengen. Dat doen ze namelijk. Alles voor een beetje meer geld. Zo heb ik bijna een week geld gepind bij een automaat kilometers verwijderd van het resort terwijl op loopafstand er ook 1 was maar waar de taxi's niet mochten komen
Wat ongelooflijk stom !!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:16 schreef fraubitch het volgende:
hij wilt dadelijk zijn spullen op komen halen, ik heb gezegd dat ie even moet wachten omdat ik het even niet kan.
wilt ie niet, hij heeft ze nodig en hij hoeft zich niet tegenover mij te verantwoorden waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |